-
Diákmunka - Cloud trainee
Budapest 13. ker.
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatokAZ ALÁBBI FELADATOKBAN SZÁMÍTUNK RÁD: - Partnerekkel írásban és szóban való kapcsolattartás, felmerülő problémák megoldása - Rendelések kezelése, adminisztrációja, utókövetése - Cloud csapat adminisztratív támogatása - Néhány gyártó, akivel együtt fogsz dolgozni: Microsoft, AWS, Adobe, Dropbox...
November 04. -
Irodai adminisztrációs gyakornok
Budapest, XIII. kerületBr. 2 200 Ft/óra bér
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Különböző ERP rendszerek használata (szállítók, számlák keresése)
- Ticketing rendszer kezelése
- Bejövő e-mailek kategorizálása
- Számlamásolatok továbbítása feldolgozásra
- Hiányzó számlák bekérése beszállítóktól
- Banki fizetési bizonylatok küldése partnereknek
November 18. -
HR gyakornok – People Experience fókusz - Cofidis
1134 Budapest, Váci út 23-27.Br. 2 150 Ft/óra bér
- Szakmai gyakorlat
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- HR generalista támogatás a napi folyamatokban
- belső kommunikáció, intranet és céges események szervezése
- people experience projektekben való aktív részvétel
November 12. -
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Támogatod az értékesítési hálózat mindennapi működését és a partnercégekkel való együttműködést
- Részt veszel adatok összegyűjtésében ellenőrzésében és riportok készítésében
- Digitális helpdesk feladatokban aktív részvétel
- Segítesz projektek előkészítésében, prezentációk összeállításában
Október 29. -
-
Rendeléskezelő és ügyfélkapcsolati gyakornok (spanyol nyelvű)
1134 Budapest, Váci út 41.Br. 2 200 Ft/óra bér
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Spanyol középfok
Főbb feladatok- Online és írásbeli megrendelések kezelése, feldolgozása a belső szabályok szerint
- Aktív együttműködés az értékesítési, raktári, pénzügyi és ügyféltámogató csapatokkal
- Ügyféladatok létrehozása és frissítése vállalati rendszerekben
- Rendelések státuszának folyamatos nyomon követése a teljesítésig
Október 27.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!