Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák XIII. kerületben
55 db találat
Szűrés
-
Szakácsot keresünk akár azonnali kezdéssel, belvárosi Tapas Bárba.máj. 26.
-
Czech or Slovak Speaking Customer and Colleague Engagement Centre Associate ( Hybrid )
1138 Budapest, Váci út 187.Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary, Slovakia and Czech Republic Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating cont...tegnap 10:28 -
Központi telefon kezelése Vendégek fogadása Parkoló foglalások intézése Tárgyaló foglalások Outlookban Tárgyalásra igény esetén kávé, tea, víz bekészítése Futárszolgálat rendelése Futárral érkező levelek, dokumentumok, csomagok átvétele Postai szolgáltatást végző céggel kapcsolat...tegnap 12:30
-
Gépjármű-finanszírozási dokumentumok tartalmi ellenőrzése, javítása, ezzel kapcsolatos adatrögzítés a saját fejlesztésű vállalati szoftverben Ügyfelek bonitásvizsgálata (magánszemélyek és cégek jövedelmi / pénzügyi adatainak elemzése) Banki folyósítások előkészítése, szoros együt...tegnap 09:50
-
Bérleti szerződések teljeskörű dokumentációjának kezelése Jegyzőkönyvek, meghatalmazások készítése Ügyfél adatbázis karbantartása Bérleti díj számlázás Üzemanyagkártya, autópályamatrica szolgáltatás Elszámolási összesítők készítésetegnap 09:10
-
Issuing AR transactions Balance sheet reconciliation Periodic closure activitiestegnap 05:30
-
Czech or Slovak speaking Buying Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Closely cooperate with Buyers and Product Trade Planning teams in order to produce leaflets which are fully supporting our strategic and tactical goals Report data quality to buying team in order to continuously improve original data quality Close cooperation with different Teams...tegnap 05:30 -
During your internship you will have the opportunity to: gain practical experience related to your studies in the chosen department of our business centre work on real projects, share your ideas and experience the daily operation of a multinational company use and improve your En...tegnap 05:30
-
Czech or Slovak speaking People Admin Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Process the transactions required for the entire lifecycle of the TESCO colleagues : Set up and maintain of colleagues' data, setting up of New Joiners on Payroll System , Generating contracts for New Joiners, Transfers and Leavers. Maintenance of existing colleagues data by...tegnap 05:30 -
Az OKFŐ jogszabály szerinti praxiskezelői tevékenységét támogatva részt vesz az egészségügyi alapellátási hatósági, eljárási és nyilvántartási feladataiban. Alapellátási körzetek megállapításával, valamint az ahhoz kapcsolódó körzethatár módosításokkal, praxisengedélyekkel, praxi...tegnap 00:30
-
Ensure all deliverables with regards to number of transactions related to various administrative tasks connected with People lifecycle are completed in line with legislation and internal guidelines. This includes processing payroll for colleagues, making payments and deductions,...máj. 28.
-
In this position you will be responsible for the administrative and operational support of certain partner programs - mainly related to vendor marketing and business developments activites. YOUR TASKS WILL INCLUDE: Keeping track of partner programs and policies with a special att...máj. 28.
-
Kézi mosogatás Az eszközök előkészítése a gépi mosogatáshoz Autokláv és egyéb berendezések szakszerű kezelése Adminisztrációmáj. 28.
-
irodai adminisztrációs feladatok angol és magyar nyelven egyaránt marketing feladatok (közösségi média bejegyzések, promóciós anyagok készítése, weboldal szerkesztés) kapcsolattartás üzletpartnerekkel és kliensekkel angol nyelven online foglalások, Excel táblázatok kezelése iroda...máj. 28.
-
egyes alapokra, portfóliókra vonatkozó nettó eszközértékének számítása / egyeztetése letétkezelőkkel, jelentések készítése, pénz- és értékpapírszámlák kezelése és ellenőrzése; tevékenységgel kapcsolatos díjszámítások elkészítése, ellenőrzése; szerződésekben, szabályozásokban lévő...máj. 28.
-
Termék– és anyagbemutatók, ügyféltalálkozók leszervezése belsőépítész, építész irodákkal Kapcsolattartás meglévő partnerekkel Értékesítéshez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása CRM rendszer használatával Folyamatban lévő munkákhoz kapcsolódó projekt menedzsment adminiszt...máj. 28.
-
Az Irodavezető célja, hogy biztosítsa a vállalat napi adminisztrációs, szervezési és irodai feladatainak hatékony és zökkenőmentes működését, valamint támogassa a vállalat munkatársait és vezetőit. Az iroda napi működésének koordinálása és felügyelete. A munkatársak és vezetők tá...máj. 28.
-
Tárgyalások szervezése, időpontok, helyszínek egyeztetése, gazdasági igazgató naptárának kezelése Beérkező és kimenő levelek, kapcsolódó dokumentáció központi kezelése A gazdasági igazgató részére történő szakmai anyagok előkészítése A Gazdasági Igazgatóság organizációs feladatai...máj. 28.
-
Budapesten a XIII. kerületben lévő fogászatunkra keresünk recepciós kollégát. Feladatok: Érkező páciensek fogadása, tájékoztatása Páciensek informálása a vizsgálatokkal kapcsolatban Időpontok egyeztetése és rögzítése A munkakörrel kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása Pénzt...máj. 28.
-
Beérkező és kimenő ügyiratok kezelése (érkeztetés, iktatás, postázás), Határidős munkák nyilvántartása, figyelemmel kísérése, azok koordinációja, Havi adatszolgáltatások biztosítása (jelenléti ívek kezelése, szabadság nyilvántartása), Belső irattár kezelése, A szakterület tárgyal...máj. 28.
-
Key Account Managerek munkájának napi szintű támogatása, a rád bízott ügyfelek magas szintű kiszolgálása A tartós bérleti szerződéskötés adminisztrációja, adatrögzítés, -módosítás, igazolások, meghatalmazások kiállítása, az ehhez kapcsolódó dokumentumok iratkezelése, irattárazása...máj. 28.