-
1173 Budapest, 513. utca 35.Nettó 350e - 500e Ft havi bér
-
Cafeteria • Lakhatási támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Headset
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokIrodavezető / titkár munkakörünk magában foglalja az iroda zökkenőmentes működtetését, a napi ügyek intézését, valamint a vezetői támogatást és az adminisztrációs teendőket. Kereskedelmi területen dolgozunk, így az ügyfelekkel és beszállítókkal való kapcsolattartás, rendelések kezelése, számlázás,...
November 14.• Előre sorolva tegnap 14:51 -
-
Titkársági asszisztens (Határozott idő)
Hibrid • Budapest
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Titkársági és adminisztratív feladatok ellátása
- A vezető munkájának teljes körű támogatása
- A vezető naptárának kezelése, naptár meghívók szervezése
- Általános és személyes asszisztencia
- Kapcsolattartás a szervezeti egységekkel, az ehhez kapcsolódó adminisztráció ellátása, határidők nyomon követése
November 10.• Előre sorolva tegnap 01:01 -
-
Szakmai-pályázati koordinátor
1077 Budapest, Kéthly Anna tér 1.
-
Cafeteria • Lakhatási támogatás • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Megtervezi és kidolgozza a kiemelt programokat érintő szakmai koncepciókat, koordinálja megvalósításukat;
- Közreműködik a kiemelt programokkal összefüggő döntések előkészítésében, valamint a döntések végrehajtásában;
November 07. -
-
Irodai koordinátor
1135 Budapest, Kisgömb utca 23.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Hazai és nemzetközi rendezvények előkészítése és lebonyolítása
- Vevői rendelések kezelése, termelésbe ütemezése
- Partneri adatlapok, belistázások adminisztrációja
- Termékcímkék kezelése, online rendszerek adminisztrálása
- Beérkező és kimenő számlák kezelése, kimutatások készítése
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
Slovak speaking VAT Analyst
Hibrid • 1134 Budapest, Váci út 41.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- You will participate in internal trainings and learn all about VAT to provide a great client experience.
- You will analyze complex VAT data to prepare indirect tax reports for our multinational clients based on country-specific guidance.
November 14.• Előre sorolva november 20. -
-
Sales assistant
Hibrid • Váci Greens Irodapark - Budapest, Váci út 117-133, 1138
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Az értékesítési csapat és a Key Account Managerek operatív és adminisztratív támogatása
- Értékesítési prezentációk, riportok, ajánlatok előkészítése
- Terméklisták, szerződések, megállapodások és egyéb dokumentumok kezelése, archiválása
- Adatrögzítés és ügyféladatok frissítése belső rendszerekben
November 18. -
Értékesítési és beszerzési asszisztens
1134 Budapest, Angyalföldi út 5.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- árubeszerzési feladatok ellátása, beleértve fuvarszervezést és vámügyintézést
- gépátadások szervezése
- webshop termékek és bannerek karbantartása
- a webshopon és e-mailen keresztül beérkező rendelések megválaszolása, összeállítása és futárral való kiszállításának megszervezése (csapatmunkában)
November 18. -
-
Regional Quality Documentation Senior Specialist (fixed-term)
Hibrid • 1138 Budapest, Váci út 133.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatokFocus on initiation of quality documents (QD) workflow management: Identify authors, applicable templates sharing, document change request (DCR) communication if applicable, draft generation in QualiPSO (ID, metadata creation), final draft cleanup before approval....
November 18. -
Global Mobility Administrator
Hibrid • 1134 Budapest, Váci út 41.
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Handling and processing of client Posted Worker and Social Security registration requests as per defined process and timeframes
- Handling KPMG local office questions related to client registrations
- Handling data validation, data entry and workflow management
November 12.• Előre sorolva november 18. -
-
VAT Analyst - Fresh graduate opening
Hibrid • 1134 Budapest, Váci út 41.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- You will participate in internal trainings and learn all about VAT to provide a great client experience.
- You will analyze complex VAT data to prepare indirect tax reports for our multinational clients based on country-specific guidance.
November 12.• Előre sorolva november 18. -
-
Beszállítói minőségbiztosítási ellenőr (Supplier Quality Inspector)
Hibrid • GE Vernova - Budapest, Bence u. 3, 1138
-
Céges autó • Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Headset • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Beszállítói együttműködés: 20–30 beszállító koordinálása, kapcsolattartás a Beszerzés, Mérnökség és Minőségügy területekkel.
- Minőség és megfelelőség: a beszállítói folyamatok és termékek megfelelőségének biztosítása rajzoknak, előírásoknak és szabványoknak megfelelően.
Október 30. -
-
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Támogatod az értékesítési hálózat mindennapi működését és a partnercégekkel való együttműködést
- Részt veszel adatok összegyűjtésében ellenőrzésében és riportok készítésében
- Digitális helpdesk feladatokban aktív részvétel
- Segítesz projektek előkészítésében, prezentációk összeállításában
Október 29. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!