-
1173 Budapest, 513. utca 35.Nettó 350e - 500e Ft havi bér
-
Cafeteria • Lakhatási támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Headset
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokIrodavezető / titkár munkakörünk magában foglalja az iroda zökkenőmentes működtetését, a napi ügyek intézését, valamint a vezetői támogatást és az adminisztrációs teendőket. Kereskedelmi területen dolgozunk, így az ügyfelekkel és beszállítókkal való kapcsolattartás, rendelések kezelése, számlázás,...
November 14.• Előre sorolva november 22. -
-
Adminisztratív- és ügyfélkoordinátor
Budapest, II. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Egészségügyi intézmény napi adminisztrációs és operatív feladatainak koordinálása, szervezése, ellenőrzése
- A hozzánk fordulók személyesen, telefonon, emailen történő tájékoztatása, irányítása
- Előjegyzések kezelése, szervezése, kapcsolattartás
- Munkafolyamatok kapcsán történő adatrögzítés
November 21. -
Irodavezető (Felsőfokú Végzettséggel)
1117 Budapest, Prielle Kornélia utca 19.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Pénzügyi Vezetés és Kontroll (kulcsfeladat):
- A cég pénzmozgásainak heti, havi szintű nyomonkövetése
- Vevő- és szállítófolyószámlák karbantartása, valamint a kintlévőségek menedzselése és behajtása.
- Banki műveletek és folyószámlamozgások napi ellenőrzése, banki adatszolgáltatási táblázatok kitöltése.
November 20. -
1067 Budapest, Eötvös utca 7.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokAz álláshelyen ellátandó feladatok: -feladatait az Állambiztonsági Szolgálatok Történeti Levéltára főigazgatójának és főigazgató-helyettesének iránymutatása alapján, a titkárságvezető közvetlen alárendeltségében látja el. - közreműködik a főigazgató, a főigazgató-helyettes és a titkárságvezető...
Tegnap 13:07 -
1122 Budapest, Határőr út
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Magyar és külföldi pályázati források feltérképezése
- Pályázati partnerségek kiépítése, hazai és nemzetközi kapcsolattartás
- Pályázati anyagok előkészítése, összeállítása az ötlettől a megvalósításig
- Pályázati folyamatok technikai menedzselése, nyomon követése és adminisztrációja
Tegnap 12:52 -
-
Diákmunka - PM Trainee
Budapest 9. ker.
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatokMajor Responsibilities •Collect and analyze customer’s Channel Purchase Sale Inventory report weekly base •Weekly bottom-up forecast update •Monitoring Direct Deliveries from Far East and other Factories •Manage Long-Term Inventory clearing and monitoring •Prepare simulations and reports •Daily...
November 10. -
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- ATM-ek rendszeres időközönként történő monitorozása
- Hiba esetén első körös beavatkozás távoli javításra
- ATM hibabejelentések kezelése
- Partnerekkel való kapcsolattartás
- Információ adás és támogatás fiókhálózatnak / partnereknek
- Panasz és reklamáció kezelés
November 07.• Előre sorolva 10 órája -
Intézményi koordinátor
Hibrid • Budapest, V. kerület
- Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Kutatási Igazgató munkájának napi szintű támogatása kapcsolattartásban,
- Rendezvények, találkozók és konferenciák előkészítésében való részvétel, vendégek fogadása,
- Adminisztratív és pénzügyi támogatás biztosítása (pl. költségkövetés, dokumentáció kezelése, számlák felismerése és továbbítása),
November 13.• Előre sorolva 10 órája -
Pénzügyi munkatárs
1115 Budapest, Bartók Béla út 105.
- Teljes munkaidő
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bevételek, vevő számlák kezelése, ellenőrzése
- Bizonylatok előkészítése könyvelés részére
- Szállítói számlák kezelése, érkeztetése, nyilvántartása
- Orvos elszámolások készítése, kiküldése
- Pénztármozgások ellenőrzése
- Munkaügyi adminisztráció
- Pénzügyi nyilvántartások vezetése
- Pénzügyi kimutatások készítése
November 19.• Előre sorolva 11 órája -
Szerkesztőségi titkár
1036 Budapest, Montevideó utca 7.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Kiadvány tematikájának egyeztetése a főszerkesztővel és a kollégákkal
- Szerzők cikkírásra történő felkérése, a folyamat teljes körű adminisztrálása (szerződések írása és küldése, honoráriumok egyeztetése, teljesítési igazolás készítése és küldése)
- Kéziratok lektorálási folyamatának teljes körű intézése
November 07.• Előre sorolva 11 órája -
Szakképzési szakreferens (tankönyvengedélyezés)
1089 Budapest, Kálvária tér 7.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokFigyelemmel kíséri a tankönyvengedélyezési eljárás folyamatát (kérelmek átnézése, szakértők kijelölése, szerződése készítése, teljesítésigazolások készítése, értékelések átnézése, szakértői vélemény készítése, javíttatási folyamat segítése)....
November 19.• Előre sorolva 11 órája -
-
Irodavezető
1095 Budapest, Soroksári út 164.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Desktop PC
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Az irodavezető munkájának támogatása a napi operatív és adminisztratív feladatokban
- Kapcsolattartás ügyfelekkel, partnerekkel és a vállalat belső munkatársaival
- A jogi ügyek koordinációja, kapcsolattartás a jogi tanácsadókkal és csapatokkal
November 13.• Előre sorolva 11 órája -
-
Vezérigazgatói asszisztens
Budapest, XII. kerület
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Titkársági, adminisztrációs feladatok ellátása, nyilvántartások kezelése
- Vezetői találkozók szervezése, az adott naphoz tartozó eseménynaptár kezelése és frissítése
- Belső megbeszélések szervezése, ezekről emlékeztető összeállítása
- Partneri látogatások előkészítése és koordinálása
Október 30.• Előre sorolva tegnap 15:00 -
-
Média asszisztens
1051 Budapest, Vörösmarty tér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- Média kampányok adminisztrálásában és lebonyolításában való részvétel
- Hirdetési anyagok kezelése és követése különböző online és offline felületeken és/vagy televízióban
- Kapcsolattartás a média partnerekkel és társügynökségekkel
- Riportok és elemzések készítése a kampányok hatékonyságáról
Tegnap 12:37 -
Global Mobility Administrator
Hibrid • 1134 Budapest, Váci út 41.
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Handling and processing of client Posted Worker and Social Security registration requests as per defined process and timeframes
- Handling KPMG local office questions related to client registrations
- Handling data validation, data entry and workflow management
November 12.• Előre sorolva tegnap 11:44 -
-
Pénzügyi munkatárs
1124 Budapest, Hegyalja út 154.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás a külsős könyvelővel, havi zárások támogatása
- Számlázással kapcsolatos ügyfél és szállítói észrevételek, kérések kezelése.
- Az erősen digitalizált adminisztratív folyamatok pontos végrehajtásának ellenőrzése, a folyamatok fejlesztésében való részvétel
November 04.• Előre sorolva tegnap 11:44 -
Recepciós
1191 Budapest, Lehel utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Vendégek, ügyfelek fogadása, Beérkező telefonhívások fogadása
- Adminisztratív feladatok ellátása
- A recepció és az iroda területének menedzselése és egyéb irodavezetést segítő tevékenység
- Telefonos és e-mail-es ügyfélszolgálat, üzenetek átvétele
- Konyha és tárgyalók rendben tartása
- Dokumentumok szkennelése
November 17.• Előre sorolva tegnap 11:43 -
Office Manager & People and Culture Coordinator
Hibrid • 1053 Budapest, Múzeum körút 35.Br. 700e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAdminisztratív és pénzügyi feladatok ellátása, beleértve a bérszámfejtési adatok előkészítését, a bérek és számlák kifizetésének végrehajtását, valamint a könyvelővel és a bérszámfejtéssel való folyamatos kommunikációt a havi könyveléshez, ÁFA bevalláshoz és éves záráshoz...
November 18.• Előre sorolva tegnap 11:43 -
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Magyar középfok
Főbb feladatokA Társaság által lebonyolított kiemelt fontosságú központosított és nem központosított közbeszerzési eljárások felügyelete, azok teljes körű előkészítésének, lebonyolításának és nyomon követésének irányítása, az eljárásokhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok és iratanyagok ellenőrzése;...
November 05.• Előre sorolva tegnap 05:15 -
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- kiemelt fontosságú országos közbeszerzési eljárások teljes körű előkészítése, lebonyolítása, az eljárások dokumentumainak összeállítása, szerkesztése;
- az eljárások bonyolításával összefüggő adminisztrációs feladatok ellátása, iratanyag előkészítés;
November 18.• Előre sorolva tegnap 01:00 -
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
5-10 év tapasztalat • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- az Alfa Biztosító hálózatának személyes látogatása heti 4 napon
- a látogatások keretén belül feladata az ügynökségek üzleti- és létszám fejlesztése, az ügynökségek szakmai támogatása
November 12.• Előre sorolva tegnap 01:00
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Budapesten főiskolai végzettséggel
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!