-
Irodai adminisztrátor
7623 Pécs, Megyeri út 59.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok• Irodai adminisztrációs feladatok ellátása • Kapcsolattartás ügyfelekkel telefonon és e-mailben • Árajánlatok előkészítése és elkészítése • Szerződések, dokumentumok és nyilvántartások kezelése (Excel táblázatokban is) • Számlázás • Bejövő és kimenő számlák kezelése...
November 13.• Előre sorolva december 1. -
Irodai ügyintéző
Hibrid • 7626 Pécs, Koller utca 7.Nettó 200e - 250e Ft havi bér
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélkapcsolatok kezelése
- Kommunikációs és problémamegoldó feladatok ellátása
- Csapatmunkában való aktív részvétel
November 06. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!