-
Global Mobility Administrator
Hibrid • 1134 Budapest, Váci út 41.
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Handling and processing of client Posted Worker and Social Security registration requests as per defined process and timeframes
- Handling KPMG local office questions related to client registrations
- Handling data validation, data entry and workflow management
November 12.• Előre sorolva 20 órája -
-
Office- and Finance Coordinator
1107 Budapest, Ceglédi út 2.
-
Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- Organize office operations from an administrative perspective.
- Manage electronic document workflows, including all incoming and outgoing correspondence, telephone calls, and general company e-mails.
- Maintain a high-level service standard at the reception, ensuring the company’s image is upheld.
Október 28.• Előre sorolva november 15. -
-
Office Coordinator (Budapest)
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatokOverseeing all front- and back-office activities to ensure the workplace operates smoothly-this includes reception tasks, coordinating security services and keeping everyday office processes on track...
November 14. -
Receptionist
Budapest
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Greeting, escorting, and directing arriving guests
- Serving executives and VIP guests (e.g., preparing and serving refreshments, coffee, etc.)
- Handling incoming phone calls and emails
- Booking meeting rooms and preparing them for meetings and conferences
- Managing incoming and outgoing mail and packages
November 03.• Előre sorolva november 15. -
-
Global Indirect Procurement Specialist
Országos lefedettség
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokAnalyses, negotiates and review of contractual agreements, ensuring appropriate terms and conditions are included to protect the interests of Medison Manage the procurement process, including sourcing, bidding, and contract management, for: facilities, building management services, constructions,...
November 14. -
Global Indirect Procurement Specialist
Országos lefedettség
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokAnalyses, negotiates and review of contractual agreements, ensuring appropriate terms and conditions are included to protect the interests of Medison Manage the procurement process, including sourcing, bidding, and contract management, for: facilities, building management services, constructions,...
November 14. -
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Be the first point of contact in our brand-new office entrance at “HanSafran," creating a welcoming atmosphere for our visitors, business partners and employees.
- Keep communication flowing by managing and directing calls, emails and correspondence with ease and professionalism.
November 12. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Act as a first point of contact for HR-related questions and staff management issues within the Embassy.
- Process local payments and purchases using credit cards, raise requisitions, file invoices and documents.
- Supporting the payroll team to ensure staff are paid on time.
November 12. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Support the research group head/professor in managing his calendar and coordinating appointments
- Help organize meetings and events
- Plan and follow-up on business trips for the research group head
- Manage applications and travel expense reports via SAP Concur
Október 30. -
Assistant - Facility Management and Internal Services (all genders)
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokAs a proactive and service-minded INTERNAL SERVICES ASSISTANT, you'll be an essential part of our Office Operations Team and report directly to the Client Experience & Event Manager. In this role, you'll help ensure that our Berlin office runs smoothly and provides an outstanding experience for...
Október 28. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német középfok
Főbb feladatok- As HR Admin & Office Manager, you will play a key role in the daily operations of our business. You'll handle a wide range of responsibilities across HR, payroll, and office administration, and provide professional support to our sales team.
- In this role, you will:
Október 23.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Security system engineer állások, munkák adminisztráció, asszisztens, irodai munka területen
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!