-
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Felettese utasításainak megfelelő kimutatásokat készít és ad át határidőre, pl.: elábé napi kimutatások, stand ellenőrzése
- Leltárak felvételében, kiértékelésében való részvétel
- Készletfigyelés
- Rendelések felvitele az Oracle rendszerbe
Október 31.• Előre sorolva 9 órája -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- raktári cikkek naprakész karbantartása és kezelése.
- raktári cikkadatok felvétele, módosítása és ellenőrzése az ügyviteli rendszerben,
- adatminőség-ellenőrzések végrehajtása, hibák javítása és adatpótlás,
- riportok, lekérdezések és statisztikák készítése az adatbázisból,
November 10.• Előre sorolva november 16. -
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Bónusz
- Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Provide administrative support to the team, including coordinating meetings, managing calendars, and preparing reports
- Maintain accurate and up-to-date records, including inventory levels, production schedules
- Coordinate travel arrangements, expense reports, and other administrative tasks as needed
November 07. -
-
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Complete products returns process from creation through crediting and filing
- Assist in verifying documents for archiving purpose
- Sending shipping documents to customers
- Generating or sending reports to required recipients
November 03. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Create and update customer accounts and price lists ensuring accuracy and consistency according to established checklists
- Manage the creation and updating of surgeon profiles in the system
- Review, manage, and archive contracts, ensuring proper follow-up and compliance with organizational procedures.
Október 29.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!