-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Manage daily operational and remediation activities related to financial data
- Identify process improvement opportunities and support automation initiatives
- Collaborate with cross-functional teams in a dynamic, global environment
November 10. -
Back Office Assistant
2051 Biatorbágy, Mészárosok útja 6.Br. 528e - 600e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Handling invoice-related tasks
- Preparing various daily, weekly, and monthly reports, and uploading the received data into the company’s internal systems
- Performing general administrative tasks
- Carrying out additional ad hoc tasks (e.g. quotation requests, ordering supplies, etc.)
December 03. -
Personal assistant
1061 Budapest, Andrássy út 10.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok • Magyar felsőfok
Főbb feladatokProviding exceptional organisational and administrative support to the managing director, ensuring smooth coordination of daily schedules, meetings, and communications....
November 21.• Előre sorolva 11 órája -
-
Workforce Management Specialist
Hibrid • 1085 Budapest, Salétrom utca 4.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • MacOS • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Create and maintain schedules aligned with demand forecasts, SLA requirements, and employee preferences
- Manage time-off requests, planned absences, and shrinkage with standardized processes
- Build and fine-tune mid-term forecasting models to match staffing needs
November 10.• Előre sorolva december 4. -
-
Sales Operations Executive (XPENG)
Hibrid • 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 34.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • 'B' kat. jogosítvány
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- In the course of their daily activities, advises and provides assistance to the partner teams dealing with the brand, superior and the brand dealers, and reports to superiors on their results
- Continuously monitors customer and dealer satisfaction and prepares plans for positive changes
November 11. -
-
Global Mobility Administrator
Hibrid • 1134 Budapest, Váci út 41.
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Handling and processing of client Posted Worker and Social Security registration requests as per defined process and timeframes
- Handling KPMG local office questions related to client registrations
- Handling data validation, data entry and workflow management
November 12.• Előre sorolva 11 órája -
-
Head of Student Services
Hibrid • Corvinus University of Budapest, 1093 Budapest, Fővám tér 8.
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • Magyar felsőfok
Főbb feladatokOversee the day-to-day management of all student-facing services, ensuring responsiveness, efficiency, and alignment with institutional priorities....
December 01. -
Professional Secretary
1117 Budapest, Dombóvári út 28.
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokSupport Business Strategy Execution: Coordinate selected Group-level projects to ensure synergies are leveraged and overlaps eliminated through continuous monitoring, alignment, and targeted reporting....
November 28.• Előre sorolva december 4. -
-
English Speaking Scheduler - On-site Coordinator
Hibrid • Haller Gardens - Budapest, Soroksári út 34, 1095
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db)
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Remote Troubleshooting- If minor hardware issues can't be resolved by Level 2-3 Service Desk Teams.
- Issue Assessment- You'll analyse incoming hardware-related incidents to determine the best course of action.
November 18.• Előre sorolva 11 órája -
-
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatokWhat awaits you? −Supporting real estate management related back-office administration. −Supporting planning of budget and invest expenditures. −Preparation of ordering goods and services from external service providers, confirmation of delivery. −Administrative tasks, documentation review....
November 28. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Organize and participate in meetings for QD deliverables, documenting outcomes/actions.
- Support Process Optimization Manager and SMEs, during process discussions.
- Write QDs (Standard Operating Procedures, Working Instructions, and associated forms), using corporate templates and writing rules.
November 27.• Előre sorolva december 3. -
-
Cafeteria • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Reception and Customer Service: Welcome parents, students, and visitors with a friendly and professional attitude. Assist them with their needs, provide information, and direct inquiries appropriately. - Communication Management: Handle phone calls, emails, and messages from parents and clients...
November 07.• Előre sorolva december 1. -
-
Office Coordinator (Budapest)
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatokOverseeing all front- and back-office activities to ensure the workplace operates smoothly-this includes reception tasks, coordinating security services and keeping everyday office processes on track...
November 14. -
Administrative assistant
2030 Érd, Budafoki út 10.Br. 600e - 700e Ft havi bér
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- General administrative tasks
- Collecting and preparing invoices for accounting
- HR administration
- Supporting the work of managers
- Purchasing tasks
November 05.• Előre sorolva november 29. -
-
Executive Assistant, ISSB Leadership
Hibrid • Frankfurt am Main
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokTEAM: This pivotal role ensures the smooth day-to-day operation, working in close partnership with the designated Chair / Vice-Chair and their Counsellors. It requires seamless coordination in key administrative and logistical tasks that enable the team to focus on strategic priorities, working...
December 01. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Coordinate internal and external medical appointments for clients, working closely with partner hospitals, clinics, and external physicians
- Liaise with internal teams, external consultants, and medical partners to ensure seamless service delivery
November 24. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Calendar management, meeting coordination and preparation
- Travel plan management and coordination
- Daily administrative tasks e.g. invoice management In SAP and personal support of VP
- Operational interface to direct reports regarding expenses, vacation, budget management, to-do's, tasks etc.
November 14. -
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Performing circulation, reference and other library tasks
- Maintaining the physical library collection
- Maintaining the library material database records
- Knowing and using Dewey Decimal System
November 19. -
-
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Communication management: telephone, E-mail, postal mail including couriers
- Guest relations: receive and direct guests, parents, students, and teachers
- Administrative and clerical work
- Preparation of student school documents including updating of student records
November 19. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatokOffice Management: Ensure the smooth day-to-day running of our Hamburg office, including supplies, equipment and meeting rooms. Be the go-to person for all things operational — from facility management to IT coordination....
November 14.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Operational product designer állások, munkák adminisztráció, asszisztens, irodai munka területen
Értesítést kérek hasonló állásokról
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!