-
Irodai adminisztrátor
3200 Gyöngyös, Vasöntő utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAdminisztratív és irodaszervezési feladatok Irodai adminisztráció teljes körű ellátása, nyilvántartások kezelése (adatbázisok, eszközök, szerződések) Új munkatársak beléptetéséhez, kiléptetéséhez kapcsolódó adminisztráció Jelenléti ívek, munkaidő nyilvántartása Szabadság- és túlóra-nyilvántartások...
November 13.• Előre sorolva 1 órája -
Irodai koordinátor
1112 Budapest, Balatoni út 2/A.
-
Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- 07.30-17:00 között tartó műszakon belül teljes munkaidős (8 órás) munkavégzés, változó munkakezdéssel,
- vendégek, beérkező hívások fogadása, tárgyalók foglalása,
- levelek kezelése (postázás, iktatás), futárrendelés,
November 07.• Előre sorolva 1 órája -
-
Customer Care munkatárs
Hibrid • 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- termékkínálatunk (életbiztosítások és értékpapírszámla), folyamataink, rendszereink alapos megismerése
- kimenő intervenciós és minőségbiztosítási hívások lebonyolítása rögzített vonalon, meglévő ügyfelek felé
- bejövő hívások fogadása, ügyfelek tájékoztatása (a tevékenyégnek nem része az értékesítés)
Október 31.• Előre sorolva tegnap 17:05 -
Adminisztrátor
Győr-Moson-Sopron megye
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Feladatok:
- Nyilvántartások vezetése;
- Közreműködés személyi és munkaügyi feladatokban;
- Kapcsolattartás a kollégákkal, társosztályokkal;
- Kapcsolattartás a megrendelővel és az alvállalkozókkal;
- Postázás adminisztratív támogatása;
- Munkaidőhöz kapcsolódó adminisztráció és dokumentumkezelés;
November 13.• Előre sorolva 1 órája -
6725 Szeged, Veres Ács utca 33.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Workstation • Monitor (2 db) • Desktop PC
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Szerviz hívások kezelése
- Szerviztechnikus kollégák irányítása , Munkalapok adminisztrálása
- Beszállítokkal, megrendelőkkel, gyártókkal történő kapcsolattartás (angol nyelven is)
- Raktár kezelése
Október 31.• Előre sorolva tegnap 13:05 -
-
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Általános adminisztratív feladatok ellátása
- Leltározási, selejtezési és készletkezelési folyamatok támogatása
- Raktári/ irodai rend fenntartása, dokumentumkezelés
November 07.• Előre sorolva 1 órája -
-
Területi csoportvezető
1098 Budapest, Napfény utca 8.
-
Cafeteria • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Budapest, Pest vármegyében dolgozó fogyasztásmérő leolvasók napi szintű munkájának nyomonkövetése
- Leolvasási eredmények, minőségi, mennyiségi ellenőrzése
- Fogyasztásmérők címanyagának kiosztása ütemezési terv szerint
- Címkiosztás lebonyolítása a leolvasók részére az aktuális feladatlistából
November 07.• Előre sorolva 2 órája -
-
Operatív / Személyi asszisztens
Hibrid • 2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 9.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telephelyvezető és operatív vezető napi szintű munkájának támogatása
- Döntéselőkészítő anyagok készítése és javaslattétel a felmerült kérdés megoldására a projekt érdekében
- Havi, éves pénzügyi tervek/beszámolók előkészítése
- Működéshez szükséges teljeskörű adminisztráció
November 13.• Előre sorolva 2 órája -
-
Dunavarsány
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Termelési adatok pontos ellenőrzése az integrált vállalatirányítási rendszerben
- Nyilvántartások, jelenléti ívek napi szintű vezetése, ellenőrzése
- Adatszolgáltatás a bérszámfejtés felé
- Munkavállalókkal, társosztályokkal való napi szintű kapcsolattartás
- Együttműködés a termeléssel és a műszakvezetőkkel
Tegnap 15:02 -
Szerviz asszisztens
4030 Debrecen, Szikgáti út 11.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Bejövő és kimenő számlák kezelése, nyilvántartása
- Napi adminisztrációs feladatok elvégzése, dokumentumok kezelése
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnerekkel
- Beérkező levelek, telefonhívások kezelése
- Ügyfelek nyomon követése
Október 31.• Előre sorolva tegnap 11:25 -
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Felettese utasításainak megfelelő kimutatásokat készít és ad át határidőre, pl.: elábé napi kimutatások, stand ellenőrzése
- Leltárak felvételében, kiértékelésében való részvétel
- Készletfigyelés
- Rendelések felvitele az Oracle rendszerbe
Október 31.• Előre sorolva tegnap 11:25 -
-
Irodai asszisztens
1145 Budapest, Torontál utca
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Szerződéseket, megbízókat, ajánlatokat és tanúsítványokat készítesz elő – nem egyedül, de nem is utánad kell majd javítani.
- Kapcsolatot tartasz ügyfelekkel, auditorokkal, kollégákkal – a Te kommunikációd tartja gördülékenyen a folyamatokat.
Október 31.• Előre sorolva tegnap 15:20 -
-
Irodai asszisztens
1053 Budapest, Szép utca 4.Br. 500e - 550e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Klasszikus titkársági feladatok, bejövő hívások kezelése, vendégek fogadása
- Cég operatív tevékenységeiben, adminisztrációban, ügyvitelben való részvétel
- Az irodai munkatársak tevékenységének adminisztratív támogatása
November 03. -
Hibrid • 1037 Budapest, Montevideó utca 2c.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Garanciális és nem garanciális számítástechnikai eszközjavítások ügyintézése
- A készletek folyamatos nyomon követése, adminisztrálása
- Kiadott eszközök adminisztrálása, az ügyfél által használt rendszerekben
- Eszköz selejtezés
- Eseményállapotok aktualizálása, dokumentálása jegykezelő rendszerben
Tegnap 16:28 -
-
Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kimutatások, riportok készítése;
- Projekt támogató adminisztrációs feladatok;
- Belépési engedélyek kérése;
- Dokumentumkezelés;
- Társosztályokkal való kapcsolattartás;
- Egyéb ad-hoc jellegű adminisztratív feladatok ellátása.
Tegnap 13:09 -
Budapest, V. kerület
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Általános adminisztratív feladatok elvégzése (e-mailek, telefonhívások stb. kezelése).
- Iktatási feladatok ellátása.
- Ügyfelek fogadása és tárgyalók előkészítése.
- Vezérigazgatói titkárságvezető, iktató és irattáras munkatársak munkájának teljeskörű támogatása, helyettesítése.
Tegnap 15:03 -
-
1119 Budapest, Vahot utca 8.
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Követelésekkel kapcsolatos adattisztítási feladatok ellátása.
- Elhunyt ügyfelek hagyatékátadó végzésének beszerzésével kapcsolatos feladatok ellátása, dokumentumok beszerzése.
- Tulajdoni lap, hagyatéki végzés alapján a hátralék kötelezettjének aktualizálása, kijelölése
Tegnap 15:02 -
-
Hibrid • 2100 Gödöllő, Páter Károly utca 1.Br. 400e - 450e Ft havi bér
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A HR vezető adminisztratív támogatása
- A toborzási és kiválasztási folyamatok gördülékeny lebonyolításának segítése
- Be- és kiléptetési folyamatok adminisztrációja, személyi anyagok kezelése
- EFO-s foglalkoztatással kapcsolatos ügyintézés
- Személyügyi iratok megőrzése, rendszerezése és naprakészen tartása
Tegnap 13:15 -
6728 Szeged, Kereskedő köz 4.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Anyagmozgások kezelése vállalatirányítási rendszerben
- Kiszállításokhoz kapcsolódó asszisztencia, dokumentumkezelés
- Nyilvántartások kezelése, vezetése
- Készletnyilvántartás vezetése, leltározás
- Dokumentumok iktatása, rendszerezése
Tegnap 12:39 -
Nappali recepciós
4031 Debrecen, István út 74.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Vendégek érkeztetése, regisztrálása
- Számlázás, pénzkezelés, fizettetés
- Ügyviteli feladatok
- Értékesítés: telefonhívások fogadása, árajánlatok készítése, foglalások rögzítése a szállodai szoftverben, kontingensek kezelése
- Teljes körű információszolgáltatás és segítségnyújtás
November 07.• Előre sorolva tegnap 00:00
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!