-
Irodai adminisztrátor
2225 Üllő, Pesti út 278.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok• Számlázás • Banki utalások (ütemezés és kifizetés) • Utalások és számlák összefésülése • Kintlévőségek, számlák, szállítólevelek kezelése és nyilvántartása • Könyvelési anyag összekészítése • Nyilvántartások készítése • Postai küldemények átvétele és feladása • ...
November 24. -
Irodai ügyintéző
6724 Szeged, Csongrádi sugárút 56.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatokHeti 12 órában (hétfő, szerda és pénteki napokon, 9-13 óráig) irodai asszisztenst keresünk hosszú távra Szegedre. Átlagos irodai munka: ügyfélkapu használata, banki tranzakciók végrehajtása, számlázás, excell tábla készítése, vezetése, bejövő- és kimenő számlák rendszerezése, számlák előkészítése...
Tegnap 12:33 -
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Perform general administrative duties to support departmental and organizational needs.
- Assist management with administrative tasks, including tracking and compiling relevant information.
- Prepare and maintain various reports detailing administrative data and activities.
November 24. -
Adminisztrátor
1027 Budapest, Margit Körút 44.
- Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az iroda napi adminisztratív feladatainak szakszerű és precíz ellátása (beérkező és kimenő posta kezelése, iratkezelés, fénymásolás, iktatás, számlázás).
- Jogi dokumentumok és beadványok előkészítése, formázása és rendszerezése a belső protokollok szerint.
Tegnap 17:07 -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
ANALYTICS • SECURITY • DATA MANAGEMENT
November 07. -
Irodai ügyintéző
Baranya megye, Tolna megyeNettó 120 - 150e Ft havi bér
-
Céges üdülés, üdültetés • Beiskolázási támogatás
- Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokKapcsolattartás meglévő és új ügyfelekkel Időpontok egyeztetése, adminisztrációs feladatok ellátása Az új anyagok elsajátítása...
November 22. -
-
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatoképítőanyagok bevételezése kiírása kapcsolattartás vevőkkel fuvarszervezés...
November 25. -
Értékesítés, adminisztráció
2660, Balassagyarmat, Mikszáth Kálmán út 56.
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAz üzlet körzetéhez tartozó online rendelések adminisztrációjának lebonyolítása (pl: kommunikáció a futárokkal, a folyamatok megfelelő rögzítése vállalatirányítási rendszerben) A forgalmazott termékek bemutatása, értékesítése a betérő ügyfelek részére Kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnereinkkel...
November 18. -
Értékesítés, adminisztráció
2120, Dunakeszi, Fóti út 120
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAz üzlet körzetéhez tartozó online rendelések adminisztrációjának lebonyolítása (pl: kommunikáció a futárokkal, a folyamatok megfelelő rögzítése vállalatirányítási rendszerben) A forgalmazott termékek bemutatása, értékesítése a betérő ügyfelek részére Kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnereinkkel...
November 18. -
Értékesítés, adminisztráció
6000, Kecskemét, Dunaföldvári út 2.
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAz üzlet körzetéhez tartozó online rendelések adminisztrációjának lebonyolítása (pl: kommunikáció a futárokkal, a folyamatok megfelelő rögzítése vállalatirányítási rendszerben) A forgalmazott termékek bemutatása, értékesítése a betérő ügyfelek részére Kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnereinkkel...
November 18. -
Értékesítés, adminisztráció
5000, Szolnok, Téglagyár út 30.
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAz üzlet körzetéhez tartozó online rendelések adminisztrációjának lebonyolítása (pl: kommunikáció a futárokkal, a folyamatok megfelelő rögzítése vállalatirányítási rendszerben) A forgalmazott termékek bemutatása, értékesítése a betérő ügyfelek részére Kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnereinkkel...
November 18. -
-
Irodai asszisztens
1044 Budapest, Megyeri út 6.Br. 300e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokFeladat: munkaügyi feladatok ellátása, nyilvántartások vezetése, kezelése, programok koordinálása, házi pénztár kezelése, ezzel kapcsolatos adminisztráció ellátása. Számítógép ismerete feltétlenül szükséges....
November 18. -
Adminisztrációs munkatárs - részmunkaidős
Hibrid • 1111 Budapest, Bartók Béla út 34.Nettó 200e - 250e Ft havi bér
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokRugalmas munkaidőben, heti 5x4 órában keresünk adminisztrációs munkatársat az ONO Poké Bowl étteremlánchoz. A munka nagyrészt otthonról végezhető. Általános adminisztrációs és ügyintézési feladatok Bejövő számlaadatok rögzítése, számlák scannelése, számlák rendszerezése Könyvelés felé adat- és...
November 14. -
Adminisztrátor
Debrecen
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- diktálás utáni gépelés, iratok szerkesztése
- adminisztratív és irodai feladatok ellátása
- kapcsolattartás ügyfelekkel telefonon és e-mailben
- határidők nyomon követése, ügyviteli támogatás
November 18. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokA cég működéséhez szükséges háttér teljes körű biztosítása...
November 10. -
Recepciós-irodavezető asszisztens
1061 Budapest, Paulay Ede utca 68.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- ügyfelek fogadása, kiszolgálása - bejövő telefonok, e-mailek fogadása, kezelése, üzenetek továbbítása - általános irodai feladatok elvégzése (nyomtatás, fénymásolás, szkennelés) - beérkező és kimenő posta kezelése és iktatása, futárküldemények kezelése - a recepciós terület, a tárgyalók és a...
November 14. -
-
Titkárnő/Titkár - Asszisztens – Home office / hibrid
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokRugalmas munkavégzésre keresünk titkár/titkárnő–asszisztens kollégát, aki háttérből, elsősorban online kapcsolattartással támogatja felettese munkáját. ...
November 16. -
Irodai ügyintéző
Hibrid • 7626 Pécs, Koller utca 7.Nettó 200e - 250e Ft havi bér
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélkapcsolatok kezelése
- Kommunikációs és problémamegoldó feladatok ellátása
- Csapatmunkában való aktív részvétel
November 06. -
-
RECEPCIÓS állás
Országos lefedettség
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokVendégekkel való kommunikáció Pénztárgép kezelése Bérletek és napijegyek értékesítése Fitness bárban italok elkészítése (fehérje turmix, kávé, stb) Árukészlet feltöltése...
November 14.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Salesforce administrator m f d állások, munkák spanyol nyelvtudással
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!