-
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az árumozgásokhoz kapcsolódó dokumentáció elkészítése és archiválása - Riportok, kimutatások készítése - Kapcsolattartás a megbízókkal és a társosztályokkal - Készletnyilvántartás kezelése - Raktári folyamatok adminisztratív támogatása - Betárolás, kitárolás lekövetése a raktár-irányítási...
November 12.• Előre sorolva november 24. -
-
Raktári adminisztrátor
1097 Budapest, Fegyvergyár utca
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Raktározási tevékenységhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
- Árubevételezések ügyintézése
- Számlázási folyamatok kezelése
- Szavatosság és készlet ellenőrzés
- Leltári adminisztráció
- Készlet helyesbítések elkészítése
- Kapcsolattartás a társosztályokkal (szállítás, értékesítés)
Október 30.• Előre sorolva november 24. -
Recepciós munkatárs
1056 Budapest, Március 15. tér 8.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Monitor (2 db) • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kézbesítő feladatok ellátása, levelek iktatása
- Beérkező telefonhívások fogadása és továbbítása
- Ügyfelek, vendégek személyes fogadása és tájékoztatása
- Adományok átvétele és közvetítése
- Kedvezmények kezelése, nyilvántartása
- Rendezvényekkel kapcsolatos táblázatok vezetése
November 19.• Előre sorolva november 25. -
-
Kereskedelmi adminisztrátor
2120 Dunakeszi, Pallag utca 55.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a Kereskedelmi osztály munkájának adminisztratív támogatása;
- kereskedelmi ajánlatok, kalkulációk, árlisták, egyedi árak előkészítése megadott instrukciók alapján;
- közreműködés a katalógusok készítésében;
- konkurencia- és árfigyelés, áradatok feldolgozása;
November 13.• Előre sorolva november 24. -
-
Adminisztrátor - diákmunka
BudapestBr. 2 125 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Egyszerű tesztelési feladatok ellátása
- Adminisztrációs tevékenységek támogatása
November 24. -
Raktári adminisztrációs munkatárs
Almásfüzitő
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Logisztikai folyamatok koordinálása – a be- és kiszállítások teljes körű irányítása, a szállítmányok pontos nyomon követése.
- Raktári működés támogatása – az operatív csapat munkájának segítése, rakodási tervek és kalkulációk készítése, tengeri konténerrakodás szervezése.
November 18. -
-
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- beérkező áruk átvétele;
- alkatrészek, göngyölegek könyvelése és nyilvántartása;
- szállítmányozási dokumentumok készítése és kezelése;
- készletek folyamatos ellenőrzése;
- kapcsolattartás a társterületekkel.
November 24. -
-
Irodai adminisztrátor - Diákmunka
BudapestBr. 2 300 - 2 300 /óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Iratok, levelek, fotók, megállapodások és egyéb dokumentumok kezelése, szerkesztése, sokszorosítása és továbbítása.
- Adatbázisok kezelése excel táblában, határidők nyomonkövetése.
- Adatok, információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása, különböző dokumentációk nyilvántartása és iktatása.
November 18. -
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- SAP feladatok ellátása;
- Kapcsolattartás a társosztályokkal;
- Kimutatások, riportok készítése;
- Munkafolyamatokhoz kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok folyamatos ellátása, végrehajtásuk elősegítése;
- A vezető munkájának támogatása.
Október 29.• Előre sorolva 7 órája -
-
Szállító / Logisztikai munkatárs (adminisztrációs és raktári feladatokkal)
Gyár utca - Budaörs, 2040
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Egészségügyi eszközök szállítása budapesti és vidéki kórházakba, céges, kisméretű furgonnal (VW Caddy)
- Szállítmányok átvétele, átadása, okmányok kezelése
- A szállításhoz kapcsolódó alapvető adminisztráció (szállítólevelek, nyilvántartások)
Október 29.• Előre sorolva november 22. -
Pénztárkezelő, pénzügyi adminisztrátor
1211 Budapest, Színesfém utca 10.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- A vállalat házipénztárának kezelése, készpénzes tranzakciók pontos adminisztrációja a vállalatirányítási rendszerben és egyéb adatbázisokban is
- Előlegek kiadása, elszámoltatása;
- Pénztárbizonylatok kiállítása, ellenőrzése, iktatása;
- Kifizetésekhez kapcsolódó teljeskörű adminisztráció;
November 19.• Előre sorolva november 25. -
Rendszermérnök (MSSQL Adminisztrátor)
Hibrid • 1145 Budapest, Újvilág utca 50-52.
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
-
MSSQL • SQL • BACKUP • WINDOWS • AZURE • CLOUD • DATABASE • POWERSHELL • POSTGRESQL • ORACLE • MYSQL • DEVOPS • AUTOMATIZÁLÁS
Főbb feladatok- Microsoft SQL megoldáshoz kapcsolódó rendszer tervezési feladatok, igényfelmérés, rendszerterv, HLD, LLD elkészítése, fizikai-logikai tervezések és dokumentációk megvalósítása
- High availability (Always On) megoldások, backup/restore és disaster recovery stratégiák megvalósítása
November 19.• Előre sorolva november 25. -
-
Pénzügyi és adminisztratív ügyintéző
1106 Budapest, Maglódi út 47.Nettó 250e - 550e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő számlák iktatása, ellenőrzése, könyvelésre való előkészítése
- Kimenő számlák kiállítása, kezelése, nyilvántartása
- Havi könyvelési anyag gyűjtése és leadása
- Teljesítési igazolások, szerződések és kifizetések előkészítése, nyomon követése
- Heti pénzügyi riportok, kintlévőségi listák készítése
November 06. -
Back office adminisztrátor
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • Olasz felsőfok
Főbb feladatok- Back office és adminisztratív feladatok ellátása, valamint a CRM rendszer naprakész vezetése.
- Aktív részvétel a vállalat értékesítési céljainak megvalósításában, azok nyomon követésében és eredményességük ellenőrzésében.
- Árajánlatok elkészítése és kiadása meglévő és potenciális partnerek számára.
November 20. -
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Komissiózási listák nyomtatása, kiadása
- Készletkorrekciók elvégzése
- Bevételezések végrehajtása a raktárirányítási rendszerben
- Szállítási dokumentumok (szállítólevél, CMR, raklista, járatlap) ellenőrzése, elkészítése
- Jármű plomba ellenőrzése beérkezésnél, plombálása kiszállításnál
November 25. -
-
Győr
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Szakértői tanácsadás ügyfeleinknek a környezetvédelem, a veszélyes anyagok tárolása, -kezelése és a munkavédelem területén.
- Megkeresések feldolgozása és termékeink és szolgáltatásaink aktív értékesítése.
- Ajánlatok és megrendelések készítése az SAP rendszerben.
Tegnap 09:24 -
Adminisztratív munkatárs - Diákmunka
Budapest, IX. kerületNettó 2 100 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokBejövő és kimenő posta, valamint telefonhívások kezelése, központi emailre érkező megkeresések továbbítása illetékesek felé...
November 20. -
Night Front Desk Agent/Éjszakai Recepciós
1051 Budapest, Hercegprímás utca 5.Nettó 440e - 480e Ft havi bér
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Vendégek érkezése és távozása körüli teendők
- Szobabeosztás elkészítése, szobakulcsok kezelése
- Vendégek tájékoztatása a szállodai szolgáltatásokról
- Vendégigények, panaszok kezelése
- Kapcsolattartás a szálloda különböző részlegeivel
November 12.• Előre sorolva november 24. -
-
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol alapfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Vendégek fogadása, regisztrációjuk gördülékeny intézése és eligazítása
- Bejövő hívások és e-mailek kezelése, továbbítása az illetékes kollégáknak
- Postai és futárküldemények kezelése – bejövő és kimenő anyagok rendszerezése
November 07.• Előre sorolva november 25. -
Műszaki anyagraktáros és adminisztrátor
8200 Veszprém, Kistó utca 5.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Nyugdíjpénztár
- Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Áruátvétel, áru beérkezésének koordinálása
- Ajánlatok és rendelések koordinálása
- Műszaki alkatrészek és vegyi anyagok kiadása
- A vissza szállításra történő áruk összekészítése, csomagolása, feliratozása.
- A beérkezett áruk szakszerű elhelyezése a raktárban.
- Ajánlatok bekérése a partnerektől
November 06.• Előre sorolva november 24. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!