-
Logisztikai adminisztrátor diákmunka
2220 Vecsés, Lőrinci utca 59.Br. 2 500 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Laptop
-
Nem kell tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Kollégák támogatása
- Kapcsolattartás partnerekkel, külsős irodákkal
- Közúti fuvarok szervezése
- Excel-táblák kezelése, adatvarázslás
- Bizonylatok rendezése, archiválása
- Adminisztratív feladatok ellátása
- Két műszakos beosztás
- Heti 20 óra
- Délelőtt: 8:00–16:00
- Délután: 14:00–22:00
November 25. -
Adminisztrátor
Karcag
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Magyar középfok
Főbb feladatok- Általános vállalati adminisztrációs feladatok ellátása.
- Vállalati hivatalos levelezés kezelése, iktatása
- Hulladékgazdálkodással kapcsolatos adminisztráció: beszállítások dokumentálása (fizikai és online), kiszállítások dokumentálása (fizikai és online)
- MOHU Partner Portál kezelése
November 04.• Előre sorolva 2 órája -
-
Ügyfélszolgálatos / Adminisztrációs munkatárs
1043 Budapest, Csányi László utcaNettó 300e - 300e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol alapfok • Német alapfok
Főbb feladatok- telefonon, E-mailen, Skype-on beérkező megkeresések kezelése
- vevői reklamációk kezelése (hiányos szállítás, sérült termékek stb.)
- visszáru ügyintézése
- bel és külföldi (írásban, sablon levelek használatával) beszállítókkal való kapcsolattartás
- futárcéggel való szoros együttműködés
November 07. -
Felnőttképzési Irodai Ügyintéző
2080 Pilisjászfalu, Bécsi út 30.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- felnőttképzési adminisztráció kezelése
- kapcsolattartás jelentkezőkkel, oktatókkal, résztvevőkkel (telefonon és emailben)
- oktatók munkájának támogatása
- felnőttképzési szervezési feladatok ellátása (pl. beiratkozás támogatása)
- belső crm rendszer kezelése
November 11.• Előre sorolva november 24. -
-
Irodai ügyintéző, asszisztens
1031 Budapest, Emőd utca 2.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Általános adminisztrációs és ügyintézési feladatok
- Kapcsolattartás magyar és külföldi gyárakkal, partnerekkel (angol nyelven is)
- Megrendelések, szállítások, dokumentációk kezelése
- Szerződések, nyilvántartások, számlák előkészítése
- Napi operatív ügyek intézése az irodában
Október 28.• Előre sorolva november 21. -
Irodai és Adminisztrációs koordinátor
4025 Debrecen, Piac utca 77.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- a DV Zrt. irodai, adminisztratív feladatainak magas szintű ellátása,
- ügyviteli és dokumentációs tevékenységek elvégzése, koordinálása, nyilvántartások vezetése,
- iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása, iratkezelési rendszer (adActa) kezelése; iratok, számlák iktatása,
November 17.• Előre sorolva 2 órája -
-
Irodai asszisztens
1075 Budapest, Károly körút
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Titkárság csapatunkba keressük új munkatársunkat, pályakezdők jelentkezését is várjuk.
- Az iroda zavartalan és hatékony működésének biztosítása;
- HR-es jellegű és adminisztratív feladatok elvégzése;
- Az ügyvezető munkájának segítése, céges és személyes ügyeinek szervezése;
November 12.• Előre sorolva november 24. -
-
Irodai adminisztrátor
6648 CsongrádBr. 450e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- kamionok rendszerbe történő regisztrációja és az ehhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése.
- nyilvántartások, jelentések készítése.
- kapcsolattartás a más területen dolgozó munkatársakkal és partnerekkel.
November 06. -
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokDokumentumok scannelése, iktatása Adatok rögzítése céges rendszerekben️ Egyéb adminisztratív kisegítés – egyszerű, gyorsan tanulható feladatok...
November 21. -
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Adatbeszerzés - rögzítés és szolgáltatás, nyilvántartások vezetése;
- Dokumentum kezelés, archiválás;
- Alvállalkozókkal, megrendelőkkel, társosztályokkal való kapcsolattartás;
- Vevői/szállítói teljesítési igazolások kezelése a cég rendszerében;
- Bevétel-költség elszámolások kezelése.
November 20.• Előre sorolva tegnap 01:00 -
Doktori Képzési Adminisztrációs Ügyintéző
1034 Budapest, Bécsi út 120.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Sport támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok· Az Egyetemi Doktori és Habilitációs Iroda (EDHI) irodavezető munkavégzésének közvetlen és operatív támogatása. · Az EDHI hatáskörébe tartozó feladatok koordinálásában és lebonyolításában való közreműködés. · Az EDHI ügyviteli és adminisztratív feladatainak ellátása, beleértve a NEPTUN Egységes...
November 21. -
-
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Nyugdíjpénztár • Bónusz
- Teljes munkaidő
-
Windows
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokLakossági/nem lakossági kikapcsolások feltöltése a KVM-re, lista továbbítása a vállalkozóknak, kezeletlen feladatok egyeztetése a vállalkozókkal...
November 06.• Előre sorolva november 24. -
-
IT adminisztrátor
4400 Nyíregyháza
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- PC hardverek, szoftverek, szerverek és egyéb számítógépes rendszerek telepítése és beállítása az üzem egész területén
- Adatinterfészek létrehozása és az informatikai üzemkészség biztosítása
- A helyi JIS, WMS/HRS rendszerek adminisztrátora napi karbantartási feladatokkal
November 21.• Előre sorolva 2 órája -
Adminisztrátor-ügyintéző
GödNettó 300e - 750e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Monitor (1 db) • Windows • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokKapcsolattartás az ingatlant kereső, és eladó ügyfelekkel. Bejövő hívások fogadása, kimenő hívások indítás Email-ek kezelése Belső irodai hálózat kezelése Hirdetések kezelése Kirakat karbantartása, cserélése...
November 07.• Előre sorolva 2 órája -
-
Termeltetési Adminisztrátor
Szarvasgede, apci elágazás - Szarvasgede, 3051
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokGYÓGY, - ÉS FŰSZERNÖVÉNYEK TERMESZTÉSÉNEK JOGSZABÁLYI MEGFELELTETÉSÉNEK-, ADMINISZTRATÍV HÁTTERÉNEK MŰKÖDTETÉSE CÉLJÁBÓL. FOLYAMAT DOKUMENTÁLÁSBAN, VALAMINT A MEZŐGAZDASÁGI MUNKÁLATOK ÖSSZEHANGOLÁSÁBAN SZÁMÍTUNK RÁD! ...
November 15.• Előre sorolva 2 órája -
-
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- közbeszerzési és magánpiaci beszerzési eljárások ajánlatkérői dokumentumainak feldolgozása, határidők betartása, információk és adatok gyűjtése, rögzítése, karbantartása és kezelése, nyomon követése;
- ajánlatok dokumentumainak elő- és elkészítése, adminisztrációja;
Október 29.• Előre sorolva 2 órája -
-
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Pénzügyi, számlázási feladatok
- Pénztárosi teendők ellátása
- Számlák kezelése: iktatása, szkennelése, ellenőrzése, feldolgozása
- Szerződések és egyéb dokumentumok, nyilvántartások kezelése
Október 29. -
-
Adminisztrátor
3529 Miskolc, Ifjúság útja 16.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Nyilvántartásokat vezetése, adatok gyűjtése és rendszerbe foglalása;
- Heti és a havi jelentések, kimutatások összeállítása, táblázatkezelés;
- Kapcsolattartás a cég dolgozóival, belső egységekkel, a külső szervezetekkel és a jelöltekkel;
- Irodaszer rendelése;
November 14.• Előre sorolva tegnap 00:06 -
Adminisztrátor
1118 Budapest, Ménesi út 24.Nettó 400e - 550e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokSzámlák, díjbekérők, árajánlatok kiállítása. Küldeményekkel (beszerzés, kiszállítás) kapcsolatos adminisztráció. Kapcsolattartás vevőkkel, partnerekkel (túlnyomórészt angol nyelven). Pályázatok figyelése, partnerek keresése, pályázatok írása. Szabadalomkutatás Piackutatás...
November 11. -
Adminisztratív asszisztens
H-1011, Budapest, Bem rakpart 28.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- vezetők támogatása adminisztratív feladatokban
- megbeszélések szervezése, feljegyzések, jegyzőkönyvek készítése
- határidő követés és precíz határidőtartás
- szerződések nyomon követése külső partnerekkel
- rendezvények, csapatépítők szervezése
- iktatás, digitalizálás, dokumentumok szkennelése
November 07. -
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Salesforce administrator m f d állások, munkák
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!