-
Italian speaking B2B After-Sales Technical Support
Országos lefedettség
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Technikai támogatás nyújtása kereskedőknek telefonon, e-mailben és jegykezelő rendszeren keresztül
- Összetett problémák eszkalálása és együttműködés a belső részlegekkel (garancia, logisztika, pénzügy)
- Hibák feltárása, alkatrészek nyomon követése, speciális szállítások figyelése
Október 31.• Előre sorolva november 18. -
-
Kereskedelmi koordinátor
1225 Budapest, Campona utca 1.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Kereskedelmi képviselők munkájának segítése
- Megrendelések feldolgozása
- A kimenő áruforgalom szervezése (szállítólevél, számla)
- Fuvarszervezés, EKÁER ügyintézés
- Részvétel az leltárban
- Bejövő hívások kezelése
- Vezetői asszisztencia – kimutatások, statisztikák készítése vezetőség részére
November 18. -
Értékesítési és logisztikai asszisztens
9200 Mosonmagyaróvár, Mosonszentjánosi utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Ügyféltörzsadatok rögzítése és karbantartása
- Nevek, címek, kapcsolattartók, termék- és árlisták naprakészen tartása
- Dokumentumok, adatok rendszerezése, archiválása
- Ajánlatok és árlisták előkészítése, követése
- Megrendelések és szállítólevelek feldolgozása
- Kapcsolattartás az értékesítési képviselőkkel
November 12.• Előre sorolva november 18. -
Kereskedelmi referens
1139 Budapest, Lomb utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bérleti ajánlatok és megrendelési űrlapok elkészítése, ügyfelek részére történő továbbítása
- Szállítói ajánlatok bekérése márkakereskedőktől és importőröktől
- Beszerzési megrendelések összeállítása, kapcsolódó dokumentumok kezelése és adminisztráció
November 11.• Előre sorolva november 18. -
-
Kereskedelmi asszisztens
Hibrid • 1119 Budapest, Fehérvári út 79.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Mert a Key Account Manager munkájának támogatásával részese leszel egy folyamatosan fejlődő és bővülő vállalat életének.
- Precizitásodnak köszönhetően könnyen elvégzed az adminisztrációs feladatokat (a számlák feldolgozását, ellenőrzését) és hasznos tagja leszel az értékesítési csapatnak.
November 12. -
-
1047 Budapest, Károlyi István utca 1-3.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Workstation • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Meglévő partnereink igényeinek felmérése, tanácsadás és ajánlatok kidolgozása
- Partnerekkel történő folyamatos kapcsolattartás, vevőkapcsolatok ápolása telefonon, e-mailben
- Bejövő megrendeléseik teljeskörű koordinálása, bonyolítása adminisztrációja és folyamatos kapcsolattartás a partnerekkel
Tegnap 09:38 -
-
Értékesítési asszisztens
4002 Debrecen, Balmazújvárosi út 6.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Értékesítők munkájának teljes körű támogatása
- Finanszírozási ügyletek kezelése (szerződéskötések, nyomon követés, biztosítások, lízing és hitelkihelyezések adminisztrációja)
- Biztosítási ügyintézés és kapcsolódó ellenőrzések, adminisztrációs feladatok
Október 28. -
-
- Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- számlázási és pénzügyi adminisztráció (számlák kiállítása, nyilvántartások vezetése)
- kimenő és bejövő számlák ellenőrzése, rögzítése
- kapcsolattartás a kollégákkal. ügyfelekkel, beszállítókkal és a könyveléssel
- értékesítési nyilvántartások kezelése
- általános adminisztratív feladatok ellátása
Október 30.• Előre sorolva november 17. -
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Számítunk rád abban, hogy az általad irányított terület kereskedelmi politikáját a célkitűzéseknek megfelelően valósítsd meg.
- Biztosítsd a termékválaszték állandó, elegendő mennyiségű jelenlétét, valamint az akciós és a szezonális termékekre vonatkozó előírások implementációját.
November 19. -
-
Külkereskedelmi asszisztens
1097 Budapest, Illatos út 11b.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- hazai és külföldi partnerekkel történő kapcsolattartás magyar és angol nyelven,
- értékesítési, beszerzési, áruforgalmi export-import ügyletek lebonyolítása,
- vámkezelési eljárások ügyintézése,
- szállítmányozási feladatok bonyolítása,
- a kereskedelmi osztály napi munkájának segítése,
November 04.• Előre sorolva november 16. -
Kereskedelmi asszisztens
2220 Vecsés, Széchenyi utca 90.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokkapcsolattartás a beszállítókkal kapcsolattartás a vámügynökségekkel, vámoltatás fuvarszervezés viszonteladókkal történő kommunikáció reklamációkezelés számlázás, bevételezés szerződések előkészítése értékesítési csapat teljes körű adminisztratív támogatása kimutatások készítése...
November 11. -
Reporting Specialist – Sales Support
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Értékesítési és vásárlói adatok rendszerezése, tisztítása és elemzése
- Riportok és dashboardok készítése, adatelemzési modellek tervezése és kialakítása (Power BI)
- Trendek és vásárlói viselkedésminták és üzleti lehetőségek azonosítása, döntés-előkészítő anyagok készítése
November 11. -
Kereskedelmi Asszisztens Újpesti telephelyre
1047 Budapest, Gárdi Jenő utca 37.Nettó 350e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokKereskedelmi vezető munkájának támogatása Új ügyfelek szerzése jutalékos rendszerben...
Október 28. -
Értékesítési asszisztens
Távmunka / RemoteBr. 400e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telefonos kapcsolatfelvétel vállalatokkal és önkormányzatokkal – gyakran közvetlenül döntéshozókkal, HR-vezetőkkel vagy polgármesterekkel egyeztetsz
- Stratégiai megbeszélések tervezése – több értékesítő naptárát egyezteted, útvonalakat tervezel
November 11. -
CRM Systems & Sales Enablement Support (m/f/d)
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatokAre you passionate about supporting global sales teams and optimizing CRM systems? In this role, you will play a key part in driving the effectiveness of our SAP Cloud for Customer (C4C) platform — ensuring smooth sales operations, excellent user experience, and continuous process improvement. JOIN...
November 06.• Előre sorolva november 18. -
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a Régióvezető napi munkájának teljeskörű adminisztratív támogatása,
- az értékesítői hálózatból érkező megkeresések, dokumentumok, szerződések iktatása, nyilvántartása, kezelése,
- régiós rendezvények, találkozók, fórumok szervezése, koordinálása, ütemezése,
Október 22.• Előre sorolva november 15. -
-
Kereskedelmi ügyintéző
DunakesziNettó 350e - 400e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Ügyfélszolgálati és adminisztratív feladatok ellátása
- Ügyfelekkel való kapcsolattartás, információszolgáltatás
- Megrendelések kezelése, nyomon követése
- Számlák, szerződések előkészítése, kezelése
- Kapcsolattartás a logisztikai és beszerzési osztállyal
- Riportok, kimutatások készítése
November 10. -
Sales Support Intern - diákmunka
Hibrid • Budapest XIII.Br. 2 500 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol felsőfok
-
SAP • MS OFFICE • WORD • POWERPOINT • EXCEL • OUTLOOK
Főbb feladatok- Order management for small accounts
- Return processing in SAP
- Price adjustments in orders
- Stock availability check to inform dealers
- Ad-hoc requests coming from clients
- Report creation requested on demand by line manager
- Help other specialists with routine tasks when needed
Október 27. -
Kereskedelmi koordinátor - Tata, Komárom
Komárom-Esztergom megye
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A csapathoz tartozó kereskedelmi tanácsadó munkatársak napi munkavégzésének koordinálása.
- Az ügyfeleket ellátó kereskedelmi tanácsadók üzleti eredményeinek menedzsmentje.
- Üzleti jelentések és elemzések értelmezése, célkitűzések egyéni és csapat szintű ösztönzése.
November 17. -
-
Export sales manager
Budapest
-
Céges autó
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon • Céges autó
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Új exportpiacok feltérképezése és kiépítése (elsősorban: Lengyelország, Románia, Szerbia, Ausztria, Olaszország, Németország, Bulgária)
- Kapcsolatépítés nagykereskedőkkel és viszonteladókkal
- A meglévő nemzetközi partnerek támogatása, forgalomnövelés
- Piac- és versenytárs-elemzés, árképzés előkészítése
November 03.• Előre sorolva november 18. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!