-
1173 Budapest, 513. utca 35.Nettó 350e - 500e Ft havi bér
-
Cafeteria • Lakhatási támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Headset
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokIrodavezető / titkár munkakörünk magában foglalja az iroda zökkenőmentes működtetését, a napi ügyek intézését, valamint a vezetői támogatást és az adminisztrációs teendőket. Kereskedelmi területen dolgozunk, így az ügyfelekkel és beszállítókkal való kapcsolattartás, rendelések kezelése, számlázás,...
November 14.• Előre sorolva 8 órája -
-
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokA cég működéséhez szükséges háttér teljes körű biztosítása...
November 10. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Check-In und Check-Out
- An- und Abreisen vorbereiten
- Betreuung der Gäste sowie Organisation individueller Gästewünsche
- selbständiges Inkasso
- Korrespondenz/Rechnungen verfassen und versenden
- enge Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen
- Reklamationsbehandlung
November 19. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Administration and maintenance of our workstation and lab systems (Linux, macOS, Windows)
- Participation in IT projects of the institute (e.g. services, licence management, monitoring)
- Administration of user accounts
- 1st level support for our scientists
- Support of our videoconferencing systems
November 14. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatokAls unser Front Office Mitarbeiter (m/w/d) Sind Sie das "Gesicht vom Grand Hotel Bregenz", heißen unsere Gäste herzlich willkommen, stellen ihr Wohlbefinden in den Mittelpunkt und verleihen ihrem Aufenthalt Ihre persönliche Note. Stellen Sie die Verbindung zu den verschiedenen Abteilungen des...
November 14. -
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Support European and German business leaders with a wide range of administrative and organizational tasks, including email management, appointment scheduling, and tracking pending items
- Handle end-to-end travel arrangements, including flights, hotels, and credit card claims
November 17. -
-
Recepciós-irodavezető asszisztens
1061 Budapest, Paulay Ede utca 68.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- ügyfelek fogadása, kiszolgálása - bejövő telefonok, e-mailek fogadása, kezelése, üzenetek továbbítása - általános irodai feladatok elvégzése (nyomtatás, fénymásolás, szkennelés) - beérkező és kimenő posta kezelése és iktatása, futárküldemények kezelése - a recepciós terület, a tárgyalók és a...
November 14. -
-
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatokIhre Aufgaben: -Professioneller Empfang und Betreuung unserer Gäste -Erster Ansprechpartner für Anfragen und Anliegen -Check-in und Check-out der Hotelgäste -Bearbeitung von Reservierungen und Verwaltung der Buchungssysteme -Enge Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen zur Sicherstellung eines...
November 17. -
Office Assistant
Svájc
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol anyanyelvi szint • Német anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Provide administrative support to the Executive Assistant
- Assist with documentation and correspondence related to export controls and sanctions compliance
- Maintain and organize physical and digital files, including contracts, certificates, and regulatory documents
November 07. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Erstellen von Angeboten
- Einbuchen von individuellen Zimmerreservierungen und kleineren Gruppen in das PMS
- Entgegennahme und Einbuchen von Tischreservierungen
- Terminierte Optionen bearbeiten und nachfassen
- Permanente Überprüfung der Kommunikationskanäle auf Funktion und Verfügbarkeit
November 14. -
System Administrator (m/f/d) – Focus on Atlassian Jira
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
-
SECURITY • CLOUD • AWS • LINUX • BASH • JIRA
Főbb feladatok- Administer and maintain our on-premise Jira Datacenter system (updates, versioning, monitoring, security).
- Design and implement custom workflows, screens, and fields for different EOS teams and departments.
November 13. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok· herzlicher Empfang und Betreuung unserer Gäste · Check in & Check out · zentraler Ansprechpartner für alle Gästewünsche · Rechnungslegung und Kassenführung · aktiver Zusatzverkauf · Betreuung der Telefonanlage · Bearbeitung von E-Mails · Zeitnahe Bearbeitung aller individuellen...
November 13. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Herzlicher Gästeempfang in unserem 2024 komplett renoviertem Hotel
- Professionelle Gästebetreuung
- selbstständiger check in & check out
- Bearbeitung der Gästeanfragen und Reservierungen
- Administrative Aufgaben am Front & Backoffice
November 14. -
Titkárnő/Titkár - Asszisztens – Home office / hibrid
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokRugalmas munkavégzésre keresünk titkár/titkárnő–asszisztens kollégát, aki háttérből, elsősorban online kapcsolattartással támogatja felettese munkáját. ...
November 16. -
Adminisztrátor
BUD Cargo City - Vecsés, Forwarder Building, Staircase 4, BUD Cargo City, Unnamed Road, 2220Nettó 400e Ft havi bér
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatokIrodai és adminisztratív feladatok ellátása Adatrögzítés,nyilvántartások vezetése Kapcsolattartás partnerekkel,ügyfelekkel és belső csapattal e-mailes levelezések intézése ...
November 09. -
-
Irodai ügyintéző
Hibrid • 7626 Pécs, Koller utca 7.Nettó 200e - 250e Ft havi bér
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélkapcsolatok kezelése
- Kommunikációs és problémamegoldó feladatok ellátása
- Csapatmunkában való aktív részvétel
November 06. -
-
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Du führst zusammen mit dem Chef de Rezeption ein kleines Team an unserer lebhaften Hotelrezeption
- Zuständigkeit für die Ausbildung unserer HOKO Lernenden
- Erste Ansprechperson für unsere nationalen wie internationalen Gäste
- Repräsentation unseres 3-Sterne Hauses nach innen und aussen
November 18. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Herzlicher Empfang der Gäste
- Sicherstellung eines reibungslosen und ordnungsgemäßen Ablaufs an der Rezeption
- Gästemanagement: Check-in sowie Check-out des Gastes mit unserem PMS System Protel Air
- Professionelle Bearbeitung aller Anliegen unserer Gäste
November 13. -
Recepciós
4200, Hajdúszoboszló
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Román középfok
Főbb feladatokCheck in és check out folyamatok Számlázás, pénzkezelés Teljes körű információszolgáltatás és segítségnyújtás Érdeklődések, foglalások és lemondások teljes körű kezelése szóban és írásban...
November 14. -
RECEPCIÓS állás
Országos lefedettség
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokVendégekkel való kommunikáció Pénztárgép kezelése Bérletek és napijegyek értékesítése Fitness bárban italok elkészítése (fehérje turmix, kávé, stb) Árukészlet feltöltése...
November 14. -
Receptionist (m/w/d)
Ausztria
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- check in / check out
- Organisation des front office
- Bearbeitung der Korrespondenz
- Gästebetreuung und Info
November 14.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Irodai adminisztrátor diákmunka ügyvédi irodában ii kerület állások, munkák
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!