Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Irodai asszisztens állások, munkák

2904 db találat
Szűrés
  • Irodai napi adminisztráció Napi készpénz kezelése és iktatása Szállítólevelek, számlák készítése Iratok, szerződések iktatása Beérkező telefonhívások fogadása Ügyvezetői döntések előkészítése Folyamatok, feladatok nyomon követése, státuszjelentés, statisztikák készítése Kapcsolat...
    ápr. 18.
  • Számlák, szállítólevelek elkészítése. Vevői, Szállítói fuvarok szervezése. Visszaigazolások ügyintézése. Bizományosi adminisztráció. Reklamációk adminisztrálása.
    ápr. 21.
  • Feladatok: iroda működésével kapcsolatos ügyintézés, adminisztráció szállító / vevő számlák, pénztárbizonylatok kezelése, iktatása, rendszerezése Igény szerinti kimutatások készítése, nyilvántartások vezetése vállalkozói, megbízási, stb. szerződések előkészítése dokumentumok keze...
    ápr. 23.
  • -Szerződések előkészítése. -Iratok lefűzése -Postázás -Szabadság nyilvántartás vezetése -Üzemanyag elszámolás, cégautó nyilvántartás -Egyéb irodai adminisztratív feladatok ellátása
    ápr. 23.
  • Projektekkel kapcsolatos szervezési , kommunikációs, valamint elszámolási feladatok ellátása, határidők felkövetése Emlékeztetők, státuszjelentések, elszámolások, készítése Dokumentáció kezelés Egyéb irodai feladatok ellátása
    ápr. 21.
  • Zöldség-gyümölcs kereskedelemmel foglalkozó, szegedi cégünk keresi legújabb munkatársát, raktári adminisztrátor munkakörbe, Szegedre. FELADATOK: szállítólevelek, átvételi jegyek megírása minőségbiztosítási adminisztráció címkeszerkesztés, címkenyomtatás készletnyilvántartás áruhá...
    tegnap 16:20
  • Segítségnyújtás a jegyértékesítő partnereknek Segítségnyújtás a jegyvásárlóknak Rendezvényeken való részvétel Kollégák munkájának segítése Mindennapi irodai feladatok ellátása (eszközök előkészítése, fuvarozása)
    ápr. 23.
  • szerződések adatainak kezelése, rögzítése; ügyfél állomány naprakész adminisztrációja, ahhoz tartozó egyeztetések és rendszerszintű ellenőrzések, riportok készítése; alvállalkozók, partnerek, ügyfelek szóbeli (személyes, telefonos) / írásbeli tájékoztatása a munkakörhöz tartozó t...
    ápr. 21.
  • Minták érkeztetéséve, kezelésével, nyilvántartásával kapcsolatos feladatok laboratóriumban végzett vizsgálatok és azok minta típusainak ismerete részvétel a minták előkészítésében részvétel az eredmények beírásában és a leletek kiadásában kapcsolattartás a beküldőkkel, szervizekk...
    ápr. 24.
  • beérkező rendelések, előrejelzések feldolgozása és kezelése SAP rendszerben értékesítéshez kapcsolódó adatok karbantartása, hiányzó adatok pótlása napi irodai adminisztrációs feladatok (telefonok, e-mailek fogadása, bejövő-kimenő posta kezelése, scannelés) kapcsolattartás a vevők...
    ápr. 21.
  • A pénzügyi- gazdasági terület adminisztrációs támogatása Kimutatások készítése Iktatási feladatok elvégzése
    ápr. 21.
  • Kapcsolattartás a bevizsgáló intézetekkel Katalógustermékek bevizsgálási riportjainak és megfelelősségi nyilatkozatainak biztosítása Termékbevizsgáló laboratóriumoktól, illetve beszállítóktól érkező termékbevizsgálási jegyzőkönyvek ellenőrzése, feldolgozása, adatbázisban való kez...
    tegnap 12:10
  • Pénztárkezelés és a pénztárral kapcsolatos feladatok ellátása; Bankkártya terminál kezelése, a kártyás fizetésekkel kapcsolatos problémák jelzése; Vevőszámlák kiállítása; A kiállított számlák alapján pontos pénzkezelés; Számlák és szállítólevelek sorszám szerinti lefűzése; A pénz...
    tegnap 15:07
  • Az autóipari minőségirányítással nemzetközi szinten sikeresen foglalkozó SULCO Automotive Group, s.r.o. cég új kollégát keres baráti munkahelyi csapatába raktári adminisztrátor pozícióra. Feladatok: A raktárba beérkező, illetve a kimenő szállítmányok feldolgozása, vállalatirányí...
    tegnap 13:45
  • EKÁER szám megkérése a szállításokhoz Szállítást igazoló dokumentumok alapján EKÁER lezárása Számlázásokhoz kapcsolódó tevékenységek elvégzése Táblázatok naprakész vezetése A mindennapos munkavégzéshez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása Postázás...
    ápr. 24.
  • Irodai asszisztens diákmunka (JÚNIUSTÓL!) - Budaörs

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 20.
    Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.
    ápr. 19.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim