-
Office & Facilities Manager
1106 Budapest, Jászberényi út 45.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatokKifli is part of the Rohlik Group — Central Europe’s leading online grocery platform that’s changing how people eat and live. Founded in 2014 in the Czech Republic, we’ve grown into a trusted love brand with more than one million customers across five countries: Czechia, Hungary, Austria, Germany,...
November 14.• Előre sorolva december 4. -
-
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A Front Office Manager-rel együttműködve az elsődleges feladatod a pozitív vendégélmény fenntartása és saját munkatársaink motivációjának fenntartása, elkötelezése lesz.
- Irányítod és koordinálod a Front Office részleget, összehangolod a Front Desk és a Guest Experience csapat munkafolyamatait;
November 07. -
-
Project Sales Manager (Office Furniture)
Hibrid • Budapest, 13. kerület
-
Céges autó • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Új ügyfelek felkutatása és meglévő ügyfélkapcsolatok kezelése, üzleti lehetőségek feltérképezése
- Ügyféligények felmérése, személyes tárgyalások és szakmai prezentációk lebonyolítása
November 14. -
-
Irodavezető/Pénzügyi munkatárs
Hibrid • 1135 Budapest, Lehel utca 61.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatokSzámlázással kapcsolatos adminisztrációs, könyvelési feladatok Bejövő számlák kezelése, iktatása Banki tételek rögzítés Kapcsolattartás a könyvelővel, folyószámlák egyeztetése Kimutatások készítése, munkaidő nyilvántartás ellenőrzése Posta kezelése Irodai ügyek önálló és proaktív intézése A...
December 03. -
-
Diszpécser / Irodavezető
1115 Budapest, Bartók Béla út 152/c.Nettó 400e - 550e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • 5 - 10 százalék éves jutalék
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- megrendelések rögzítése - elszámolások készítése - teljesítési igazolások ellenőrzése - számlázás előkészítése - adatbázis továbbítása a pénzügynek és az értékesítésnek - telefonos megkeresések rögzítése...
November 29. -
-
Praxisvezető/ Irodavezető
1027 Budapest, Margit Körút 62.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A praxis teljes körű szervezése és vezetése
- Szakrendelések időbeosztásának összehangolása, módosítása szükség szerint
- Páciens-koordináció (időpontok kezelése, gördülékeny betegút)
- Számlázás és az ehhez kapcsolódó adminisztratív feladatok
- Fogyóanyagok rendelése, készletek nyilvántartása
November 21. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatokWir erwarten von Dir - #dailybusiness / Du bist mitverantwortlich für die Leitung unserer Front Office Teams, in enger Absprache mit unserer Rooms Division Managerin und Front Office Managerin / Du stellst einen reibungslosen Ablaufe während aller Schichten sicher sowie gewährleitest...
Tegnap 18:36 -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Fachliche und disziplinarische Leitung des Front-Office-Teams inklusive Dienstplanung, Schulung und Mitarbeiterentwicklung
- Aktive Präsenz im operativen Tagesgeschäft mit einem herzlichen Empfang und professionellem Gästeservice
Tegnap 18:35 -
Irodavezető, ügyfélszolgálatos
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 2.Br. 500e - 550e Ft havi bér
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Linux • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokKapcsolattartás a bérlőinkkel és partnereinkkel, számlázás, kintlevőségkezelés. Az ingatlanokban szükséges karbantartások és felújítások megszervezése (árajánlatok bekérése, alapanyagok beszerzése, kapcsolattartás szakemberekkel). Az elérhető ingatlanok meghirdetése, bemutatása az érdeklődőknek....
November 19. -
-
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Betreuung von Gästen mit höchsten Erwartungen
- Abholen von Gästefeedback und sicherstellen, dass alles Relevante umgehend erledigt wird, insbesondere Reklamation zur gänzlichen Zufriedenheit des Gastes behandelt werden
Tegnap 18:36 -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatokMit deiner ausgesprochenen Herzlichkeit, deiner Empathie und deiner Leidenschaft wirst Du zum Dorint-Botschafter und sorgst damit für Begeisterung bei unseren Gästen und Mitarbeitenden...
December 04. -
Front office manager munkatárs (Főrecepciós)
4200, Hajdúszoboszló
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokA recepciós kollégák irányítása, feladatok szervezése A recepciós kollégák, illetve saját beosztásának kezelése, szervezése Felügyeli és koordinálja csapatának tagjait A szálloda könyvelési osztályának szükséges havi kimutatások, jelenléti ívek időben történő megküldése A szálloda...
December 02. -
Front Office Manager (m/w)
Ausztria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Hauptverantwortung für die Leitung der Rezeption
- Sicherstellung eines reibungslosen Ablauf am Front Office
- Professionelle Betreuung unserer Gäste von der Offerte, über die Reservationsbestätigung, Anreise, Aufenthalt bis zur Abreise
- Ausführen von Duty Diensten
December 02. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Stellvertretung des Front Office Managers in Abwesenheit
- Verantwortlich für den reibungslosen Ablauf am Front Office inklusive Conciergerie und Gästebetreuung
- Selbstständiges Führen einer Schicht am Front Office inklusive Abrechnung
- Check-in / Check-out der Gäste
December 03. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Mitverantwortung für die Leitung der Rezeption
- Betreuung und Beratung unserer anspruchsvollen internationalen Gäste
- Sicherstellung unserer hohen Qualitätsansprüche gemäss den Standards von Hyatt International
- Training & Coaching von Mitarbeitern
December 02. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Eine angenehme Arbeitsatmosphäre in einem motivierten Team
- Eine verantwortungsvolle Position in einem modernen und dynamischen Umfeld
- Mitarbeit in einem motivierten Team mit flachen Hierarchien
December 01. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Du rockst den Check-In und Check-Out unserer Gäste
- Du organisierst Reservierungen, Internetportale und Gruppenanfragen
- Du führst dein Team souverän und planst Dienst- und Urlaubspläne
- Du beobachtest den Markt, analysierst Trends und sorgst für reibungslose Abläufe
December 01. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Urlaubsmanager:in für unsere Hotelgäste
- Mitarbeit an der Rezeption mit Check-In sowie Check-Out & Concierge-Dienste
- Beschwerdemanagement
- Rechnungskontrolle sowie Erstellung von Debitorenrechnungen
- Optimierung von Abläufen
- Dienstplangestaltung des Front-Office-Teams
December 01. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatokKümmere dich um die täglichen Aufgaben des Teams, plane und verteile die Arbeit und setze Leistungs- und Entwicklungsziele für die Teammitglieder über den persönlichen Journey....
December 01. -
Irodavezető
Budapest, XI. kerület
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Az iroda napi működésének felügyelete és hatékony szervezése.
- A kollégák támogatása adminisztratív feladatokban, időpont-egyeztetésben és dokumentumkezelésben.
November 13.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Irodavezető állások, munkák
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!