-
Irodai asszisztens
1145 Budapest, Torontál utca
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Szerződéseket, megbízókat, ajánlatokat és tanúsítványokat készítesz elő – nem egyedül, de nem is utánad kell majd javítani.
- Kapcsolatot tartasz ügyfelekkel, auditorokkal, kollégákkal – a Te kommunikációd tartja gördülékenyen a folyamatokat.
Október 31.• Előre sorolva november 18. -
-
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélfogadás, ügyfélkezelés
- Könyvelés, könyvelés előkészítés
- Adminisztratív munkavégzés
- Értékesítés
- Szervizfolyamatok nyomon követése
- Kapcsolódó adminisztratív és ügyviteli feladatok ellátása
- Kapcsolattartás vevőkkel, partnerekkel forgalmazókkal
Október 28.• Előre sorolva tegnap 13:30 -
-
Irodai asszisztens – Részmunkaidő (6 óra)
Budapest, X. kerület
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Munkába járás támogatás • Prémium
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- irodavezető munkájának jellemzően adminisztratív támogatása
- ingatlan üzemeltetési folyamatokban történő aktív részvétel
- járművek üzemeltetésének teljes körű ügyintézése
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
Raktári Adminisztrátor
2040 Budaörs, Seregély utca 8.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A raktárba beérkező, illetve a kimenő szállítmányok feldolgozása, rendszerben történő lekezelése
- A szállítással kapcsolatos dokumentumok kezelése, feldolgozása, iktatása
- Ügyfelekkel való kapcsolattartás (szóban és írásban), reklamációk kezelése
November 04.• Előre sorolva 6 órája -
-
Hulladékgazdálkodási adminisztrátor
6000 Kecskemét, Ipar utca
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Hulladékszállítmányok adatainak vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése, hulladékmérlegelés
- MOHU partnerportal rendszer használata (adatfeltöltés, adatellenőrzés)
- Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok (írásbeli megállapodás, anyagkísérő okmányok) elkészítése
November 10.• Előre sorolva 6 órája -
-
Termelési adminisztrátor
1055 Budapest, Markó utca 13.
-
Cafeteria • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Szeretsz vagy kedvet érzel gyártókörnyezetben dolgozni
- Pontosság és precizitás jellemez, a Te feladatod lesz a gyártás közbeni mennyiségi számolások és ellenőrzések készítése, anyagok átvétele az értéktárakból, a termelő területekre kiadott nyitó- és zárókészletek egyeztetése
November 04.• Előre sorolva 6 órája -
-
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Adatbeszerzés - rögzítés és szolgáltatás, nyilvántartások vezetése;
- Dokumentum kezelés, archiválás;
- Alvállalkozókkal, megrendelőkkel, társosztályokkal való kapcsolattartás;
- Vevői/szállítói teljesítési igazolások kezelése a cég rendszerében;
- Bevétel-költség elszámolások kezelése.
November 20. -
Irodai asszisztens
1075 Budapest, Károly körút
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Titkárság csapatunkba keressük új munkatársunkat, pályakezdők jelentkezését is várjuk.
- Az iroda zavartalan és hatékony működésének biztosítása;
- HR-es jellegű és adminisztratív feladatok elvégzése;
- Az ügyvezető munkájának segítése, céges és személyes ügyeinek szervezése;
November 12.• Előre sorolva november 18. -
-
Adminisztrátor
3534 Miskolc, Erdélyi utca 1.Br. 349e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő számla kezelése: számlák figyelése, iktatása és továbbítása az illetékes kollégáknak (nem pénzügyi feldolgozás).
- Szállítólevelek kezelése: szállítólevelek lefűzése, dokumentálása és rögzítése a vállalati rendszerben.
November 20. -
4400 Nyíregyháza
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- PC hardverek, szoftverek, szerverek és egyéb számítógépes rendszerek telepítése és beállítása az üzem egész területén
- Adatinterfészek létrehozása és az informatikai üzemkészség biztosítása
- A helyi JIS, WMS/HRS rendszerek adminisztrátora napi karbantartási feladatokkal
Tegnap 08:15 -
Raktári adminisztrátor
1097 Budapest, Fegyvergyár utca
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Raktározási tevékenységhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
- Árubevételezések ügyintézése
- Számlázási folyamatok kezelése
- Szavatosság és készlet ellenőrzés
- Leltári adminisztráció
- Készlet helyesbítések elkészítése
- Kapcsolattartás a társosztályokkal (szállítás, értékesítés)
Október 30.• Előre sorolva tegnap 00:02 -
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Pénzügyi, számlázási feladatok
- Pénztárosi teendők ellátása
- Számlák kezelése: iktatása, szkennelése, ellenőrzése, feldolgozása
- Szerződések és egyéb dokumentumok, nyilvántartások kezelése
Október 29. -
-
Pénzügyi és adminisztratív munkatárs
1062 Budapest, Andrássy út 100.
- Teljes munkaidő
-
Monitor (2 db)
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Pénzügyi feladatok ellátása: banki utalások rögzítése, bankszámlák kezelése, kivonatok heti/havi szintű lekérése, pénzforgalmi folyamatok kezelése
- Számlakészítés a számlázz hu programban
- Adminisztrációs feladatok: nyilvántartások, kimutatások készítése
November 17. -
Adminisztrátor
3529 Miskolc, Ifjúság útja 16.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Nyilvántartásokat vezetése, adatok gyűjtése és rendszerbe foglalása;
- Heti és a havi jelentések, kimutatások összeállítása, táblázatkezelés;
- Kapcsolattartás a cég dolgozóival, belső egységekkel, a külső szervezetekkel és a jelöltekkel;
- Irodaszer rendelése;
November 14.• Előre sorolva november 20. -
Oroszlány
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- a felhasznált biomasszához tartozó termékek számlázásához szükséges analitikák, bizonylatok elkészítésében való közreműködés,
- szerződések, rendelések és szállítmányok nyilvántartása, adminisztrálása,
- szállítólevelek ellenőrzése, egyeztetése, ezekről nyilvántartás vezetése,
Tegnap 13:46 -
-
Mérlegkezelő-adminisztrátor
Miskolc
-
Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ki- és beszállítási dokumentációk teljes körű meglétének biztosítása, a dokumentumok átvételkori ellenőrzése, hiányosságok pótlása
- Szállítások mérlegelése és rögzítése a számítógépes mérlegkezelő programban, térmesterek, raktárosoktól kapott információk alapján
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
Támogató szolgálat adminisztrátor (Göd)
H-2132, Göd, Munkácsy Mihály. u. 2.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Gondviselés Háza - Fogyatékos Emberek Otthona (2131 Göd, Munkácsy Mihály u. 2.) támogatott lakhatásban élő lakóinak gondozási, szállítási feladatainak adminisztrációja
- A szolgáltatás működtetésével összefüggő feladatok dokumentálása
November 07. -
-
Senior rendszermérnök (Adatbázis adminisztrátor)
Hibrid • 1138 Budapest, Dunavirág u. 2-6.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
MSSQL • SQL • DATABASE • BACKUP • WINDOWS • POWERSHELL • POSTGRESQL • AZURE • POWERBI • ADATTÁRHÁZ • GDPR
Főbb feladatok- MSSQL adatbázisok telepítése, konfigurálása és karbantartása különböző környezetekben (fejlesztés, tesztelés, éles üzem).
- Adatbázisok teljesítményének optimalizálása, indexek és lekérdezések finomhangolása.
- Biztonsági mentési és visszaállítási stratégiák tervezése és megvalósítása MSSQL-ben.
November 10.• Előre sorolva 5 órája -
HR gyakornok/adminisztrátor (diákmunka)
Országos lefedettségNettó 356e - 420e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Részmunkaidő
-
Laptop
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok-diák és felnőtt toborzási projectekben való aktív részvétel -adatrögzítés, beléptetési és egyéb adminisztráció -hirdetések feladása, megszerkesztése -jelentkezők felhívása, tájékoztatása, leszervezése -reportálás ...
November 07. -
-
Adminisztrációs és azonosító diákmunka - Microsec
1033 Budapest, Ángel Sanz Briz út 13.Br. 2 500 Ft/óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAdminisztrációs feladatok ellátása annak érdekében, hogy a háttérfolyamatok zökkenőmentesen működjenek...
November 20.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!