-
Payroll Manager
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Lead and manage HR operations including payroll, benefits, HRIS, and personnel administration.
- Ensure compliance with labor laws, internal policies, and audit requirements.
- Oversee HR data management, reporting, and analytics in 5 South East Europian countries to support business decisions.
November 13.• Előre sorolva 16 órája -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokCsatlakozz a közép- és kelet-európai divatvilág egyik legnagyobb képviselőjéhez, ahol az ambíció és a kreativitás találkozik! Öt ikonikus márkánkkal - Reserved, Cropp, House, Mohito és Sinsay - 39 piacon, közel 30.000 kollégánkkal dolgozunk azon, hogy mindenki megtalálja a saját stílusát....
Október 28.• Előre sorolva november 21. -
- Teljes munkaidő
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Definition and analysis of internal customer needs to derive concrete product requirements
- Ongoing review and critical evaluation of the existing service portfolio in terms of relevance, efficiency, and user orientation
Október 28.• Előre sorolva november 21. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német középfok
Főbb feladatok- As HR Admin & Office Manager, you will play a key role in the daily operations of our business. You'll handle a wide range of responsibilities across HR, payroll, and office administration, and provide professional support to our sales team.
- In this role, you will:
Október 23.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!