-
2013 PomázNettó 380e Ft havi bér
-
Étkezési jegy • Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Cseh középfok • Szlovák középfok
Főbb feladatokRendelések felvétele, kapcsolattartás az ügyfelekkel, kapcsolattartás az anyacéggel, műszaki segítség nyújtás,számlázás,egyéb adminisztrációs teendők ellátása....
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:06 -
-
Import kereskedelmi ügyintéző
1121 Budapest, Konkoly-Thege Miklós út 29-33.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Az import beszerzési folyamatok teljes körű, operatív irányítása és támogatása
- Külföldi ajánlatok bekérése, elemzése, egyeztetése
- Szállítási határidők nyomon követése, kapcsolattartás a logisztikai partnerekkel
- Vámkezelés előkészítése és intézése külső vámügynökséggel együttműködve
Október 30.• Előre sorolva 3 órája -
2310 Szigetszentmiklós, Gyári út 23.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- segíted és támogatod a kereskedelmi részlegünk munkáját
- alapfokú szakmai támogatást biztosítasz az ügyfeleinknek a termékeink használhatóságával kapcsolatban
- angol nyelvű oktatóanyagok segítségével és a nemzetközi csapat támogatásával megtanulod a termékeink műszaki és szakmai részleteit
Október 29.• Előre sorolva 12 órája -
Kereskedelmi Ügyintéző
Budapest
- Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az ügyfelek IT termékekkel kapcsolatos kérdéseinek és kéréseinek kezelése.
- Együttműködés ügyfelekkel, gyártókkal és belső csapatokkal a megfelelő konfigurációk és ajánlatok elkészítése érdekében.
- Árajánlatok készítése.
- Az ügyfelek igényeihez illeszkedő termékek és árazási stratégiák kidolgozása.
November 11.• Előre sorolva tegnap 01:01 -
Kereskedelmi ügyintéző
4034 Debrecen, Vágóhíd utca 2.Nettó 480e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Belföldi és külföldi megrendelések (termékek és szolgáltatások) teljes körű adminisztrációja
- Megrendelések visszaigazolása, számlázási és szállítási folyamatok koordinálása
- UNAS rendszerű webshopunk napi működésének adminisztratív támogatása
- Kapcsolattartás partnerekkel e-mailben és telefonon
November 07. -
Kereskedelmi ügyintéző
Hibrid • 2040 Budaörs, Vasút utca 15.
-
Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Monitor (2 db) • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfelekkel való kapcsolattartás e-mailben, telefonon
- Jóváhagyott beszerzések továbbítása a szállítók felé, rendelések nyomon követése
- Raktárkészlet kezelése, árumozgatás dokumentálása, fuvarszervezés
- Dokumentációs háttér biztosítása
- Adatbázisok naprakészen tartása
Október 22.• Előre sorolva november 15. -
-
Kereskedelmi ügyintéző
1171 Budapest, Pesti út 237.Br. 515e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Megrendelések felvétele, rögzítése, számlázás,
- Szállítólevelek kiállítása,
- Partnerekkel való kapcsolattartás,
- Áruátvételben való részvétel, raktáros munkatársak támogatása,
- Kereskedelemhez kapcsolódó egyéb általános adminisztráció.
Október 31. -
Kereskedelmi ügyintéző
1067 Budapest, Hunyadi tér 7.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Adminisztratív feladatok elvégzése
- Értékesítőkkel való kapcsolattartás
- Kiskereskedelmi ügyfelek kiszolgálása
- Kapcsolattartás a vevőkkel
- Megrendelések feldolgozása
November 07.• Előre sorolva november 13. -
Kereskedelmi ügyintéző
DunakesziNettó 350e - 400e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Ügyfélszolgálati és adminisztratív feladatok ellátása
- Ügyfelekkel való kapcsolattartás, információszolgáltatás
- Megrendelések kezelése, nyomon követése
- Számlák, szerződések előkészítése, kezelése
- Kapcsolattartás a logisztikai és beszerzési osztállyal
- Riportok, kimutatások készítése
November 10. -
Kereskedelmi adminisztrátor-ügyintéző
1037 Budapest, Bécsi útNettó 250e - 350e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Készletek nyilvántartása, optimalizálása
- Készletmozgások dokumentálása és riportok készítése
- Beszerzési igények kezelése
Október 28. -
Szerviz és Értékesítési Támogató Munkatárs
2133 Sződliget, Horgásztói utca 1.
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Tablet • Laptop • Monitor (1 db) • Desktop PC • Headset • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Munkalapok rögzítése és kezelése
- Kapcsolattartás ügyfeleinkkel
- Technikusi csapat koordinálása, logisztikai feladatok
- Vevői számlák előkészítése, kiállítása és adminisztrációja
- Bejövő számlák érkeztetése, ellenőrzése és rögzítése
- Dokumentumok, szerződések kezelése, rendszerezése, archiválása
Október 22.• Előre sorolva november 16. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Sales csapat operatív támogatása
- Elemzett adatokból származó információk összegzése és továbbítása
- Kapcsolattartás és visszajelzések gyűjtése a vásárlóktól
- Ajánlatokkal és rendelésekkel kapcsolatos javaslattétel
- Időpont-egyeztetések, ügyfélkommunikáció, üzletkötők koordinálása
Október 31. -
Értékesítés támogató munkatárs
Hibrid • 1119 Budapest, Petzvál József utca 56.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Ajánlatadási folyamatok végrehajtása az üzleti lehetőségek kezdő fázisától, a sikeres szerződéskötésig bezárólag;
- Alvállalkozókkal való kapcsolattartás az ajánlat kidolgozása alatt;
- Szakágak munkatársaival történő kapcsolattartás az ajánlat műszaki tartalmának kidolgozására vonatkozóan;
November 04.• Előre sorolva november 14. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Házipénztár kezelése
- Adás-vételi szerződések adminisztrációjában való aktív részvétel
- Hitelügyintézés, biztosítás-kötés
- Ügyfelekkel való aktív kapcsolattartás
- Vevőszámlák készítése
- Készletfinanszírozások ügyintézése
- Kapcsolattartás a pénzügyi osztállyal és a finanszírozókkal
Október 30.• Előre sorolva tegnap 09:05 -
Telefonos értékesítést támogató munkatárs (2 fő - szlovák/magyar)
2310 Szigetszentmiklós, Leshegy utca 13.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Szlovák anyanyelvi szint • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- A cégcsoport meglévő és új ügyfeleivel való folyamatos kapcsolattartás
- Ügyféligények felderítése, új üzleti lehetőségek keresése, ügyfelek tájékoztatása az újdonságokról, aktualitásokról
- Értékesítési „lead”-ek generálása területi értékesítő kollégák számára
November 10.• Előre sorolva november 16. -
-
Műszaki- értékesítési támogató munkatárs
Országos lefedettség
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok• Telefonos konzultáció kivitelezőkkel, tervezőkkel és nagykereskedőkkel termékeink kiválasztásában és méretezésében • Tanácsadás kivitelezőknek és értékesítési partnereinknek a termékek alkalmazhatóságáról • A reklamációk kezelése és az ügyfélek támogatása • Országos...
Október 20.• Előre sorolva november 13. -
Hálózati értékesítés elemző és támogató munkatárs
9401 Sopron, Széchenyi tér 7-10.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Magas szintű Excel-ismereteket igénylő adatokat, táblázatokat elemez, értékel.
- Ellátja a postahelyi értékesítési tevékenység és a Területi Igazgatóság teljesítménymenedzsment monitorozását és elemzési feladatait a stratégiai tervelvárások teljesülése érdekében.
Tegnap 15:03 -
Sales Support - Irodai munkatárs
PXG Üzleti Park - Székesfehérvár, Bárándi u. 13-15, 8000
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Magyar felsőfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- The duties and responsibilities of this position are service-based and will present new and diverse challenges daily in 40 hours/week. Duties include, but are not limited to:
- Dealing with incoming/outgoing orders
- Supporting branch daily work
- Dealing with inside reporting /weekly, monthly/ tasks
Október 30.• Előre sorolva tegnap 11:05 -
-
Területi értékesítés támogató
Bács-Kiskun megye, Békés megye, Csongrád-Csanád megye, Hajdú-Bihar megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megyeNettó 500e Ft havi bér
-
Szakmai tréningek • Jutalék • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon • Céges autó
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Ebben a pozícióban feladatod lesz az általunk képviselt fémforgácsoló szerszámok és egyéb eszközök értékesítése
- Emellett tárgyalásokat, üzleti találkozókat fogsz szervezni és lebonyolítani, rendeléseket és árajánlatokat fogsz készíteni
Október 28.• Előre sorolva november 15. -
-
Hibrid • Váci Greens Irodapark - Budapest, Váci út 117-133, 1138
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Az értékesítési csapat és a Key Account Managerek operatív és adminisztratív támogatása
- Értékesítési prezentációk, riportok, ajánlatok előkészítése
- Terméklisták, szerződések, megállapodások és egyéb dokumentumok kezelése, archiválása
- Adatrögzítés és ügyféladatok frissítése belső rendszerekben
Ma 15:52 -
Kereskedelmi asszisztens
2040 Budaörs, Edison utca
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Naptár kezelése, időpontok egyeztetése, találkozók szervezése
- Üzleti levelezés bonyolítása, telefonhívások kezelése
- Szerződéses kötelezettségek és egyéb folyamatok nyomon követése, rögzítés a vállalatirányítási rendszerben, határidők figyelése
Október 31.• Előre sorolva 8 órája -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!