-
Pénzügyi és adminisztratív koordinátor
Hibrid • Budapest, Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Pénzügy és kontrolling támogatása:
- Bankkivonatok, szállítói és vevői számlák érkeztetése, feldolgozása, kontírozása és SAP-ban történő rögzítése, valamint utalási és adózási feladatok kezelése
- Könyveléshez szükséges anyagok előkészítése és könyvvizsgálat támogatása eseti jelleggel
November 12. -
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar középfok
-
SAP • SERVICENOW • ITIL • IT SUPPORT • ABAP • CRM • JIRA
Főbb feladatokReceive, log, and track application incidents and service requests using ticketing tools (ServiceNow or Jira) Communicate with business users in English (and German, if applicable) to understand and resolve issues effectively Support technical teams in coordinating issue resolution and monitoring...
November 06. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!