Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
BECK AND PARTNERS Kft.
Megbízónk reklám- és ajándéktárgyak forgalmazásával és emblémázásával foglalkozó vállalat.
Hozzájuk keresünk új munkatársakat csapatukba teljes munkaidőben az alábbi pozícióba:
Hozzájuk keresünk új munkatársakat csapatukba teljes munkaidőben az alábbi pozícióba:
Webtesztelő és adminisztrátor
Főbb feladatok, munkák:
- Alapvető adminisztrációs feladatokat a webshoppal kapcsolatban
- Munkatársak, társosztályok és ügyfelek támogatása a webshoppal kapcsolatos kérdésekben, problémákban
- Fejlesztések tesztelése
- Részvétel Agilis szoftverfejlesztői csapatmunkában, fejlesztési feladatok kommunikálása a fejlesztők felé, végrehajtás koordinációja
- Tesztesetek és teszt forgatókönyvek összeállítása
- Manuális tesztek elvégzése
- Teszteredmények kiértékelése, dokumentálása
- Hibajavítások nyomon követése, folyamatos együttműködés a fejlesztőkkel
- Részvétel a tesztelési folyamatban és a működés fejlesztésében
- Projekt- és termékmenedzserek szoros támogatása, annak biztosítása érdekében, hogy a szoftvertermékek időben elkészüljenek és megfeleljenek az ügyfelek elvárásainak
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Udvarias stílus, kellemes, közvetlen, energikus és segítőkész mentalitás jellemez
- Felhasználói szinten kezeled az MS Office csomagot különös tekintettel az Excelre
- Középfokon kommunikálsz angolul
- Önálló és precíz munkavégzés jellemez
- Nem ijedsz meg az adminisztrációs feladatoktól
- Megoldásközpontú gondolkodásmód jellemez (folyamatok optimalizálása)
Amit kínálunk:
- Magyar tulajdonú cégüknél stabil, hosszútávú munkalehetőséget, határozatlan idejű munkaviszonnyal
- Versenyképes juttatási csomagot
- 100% utazási támogatást távolsági tömegközlekedésre
- Ingyenes céges parkolót
- Home Office lehetőséget próbaidőt követően
- A munka-magánélet egyensúlyát
- Kedvezményes belső vásárlási lehetőséget
- Korszerű, igényes irodai munkakörnyezetet
- Támogató légkört, emberközpontú vezetést és összetartó, jó hangulatú csapatot
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Van tapasztalatod marketing területen
- Ismered az O365 alkalmazásokat
- Nem okoz problémát a hírlevél szerkesztő programok használata (MailChimp, Stripo)
- Otthonosan mozogsz a Social Media oldalak világában (Facebook, LinkedIn)
- Van tapasztalatod különböző grafikai anyagok elkészítésében (Canva)
- Rendelkezel alapszintű HTML ismeretekkel
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
- IT üzemeltetés, Telekommunikáció
- IT support, Helpdesk
- IT programozás, Fejlesztés
- Tesztelő, Tesztmérnök
Egyéb információ:
- Munkavégzés pontos helye: 1087 Budapest. Könyves Kálmán krt. 48-52.
- Munkaidő: hétfőtől péntekig 08:30-17:00 óráig.
- Amennyiben az álláslehetőség felkeltette az érdeklődésed, küldd el számunkra magyar nyelvű önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva és utána a válasz email-ben kapott linken keresztül pályázatodnak véglegesítéséhez jelentkezz be ügyfelünk munkavállalói adatbázisába!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése