BECK AND PARTNERS Kft. logo

Webtesztelő és adminisztrátor

Állás részletei

  • Cég neve

    BECK AND PARTNERS Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

BECK AND PARTNERS Kft.
Megbízónk reklám- és ajándéktárgyak forgalmazásával és emblémázásával foglalkozó vállalat.

Hozzájuk keresünk új munkatársakat csapatukba teljes munkaidőben az alábbi pozícióba:

Webtesztelő és adminisztrátor

Főbb feladatok, munkák:

  • Alapvető adminisztrációs feladatokat a webshoppal kapcsolatban
  • Munkatársak, társosztályok és ügyfelek támogatása a webshoppal kapcsolatos kérdésekben, problémákban
  • Fejlesztések tesztelése
  • Részvétel Agilis szoftverfejlesztői csapatmunkában, fejlesztési feladatok kommunikálása a fejlesztők felé, végrehajtás koordinációja
  • Tesztesetek és teszt forgatókönyvek összeállítása
  • Manuális tesztek elvégzése
  • Teszteredmények kiértékelése, dokumentálása
  • Hibajavítások nyomon követése, folyamatos együttműködés a fejlesztőkkel
  • Részvétel a tesztelési folyamatban és a működés fejlesztésében
  • Projekt- és termékmenedzserek szoros támogatása, annak biztosítása érdekében, hogy a szoftvertermékek időben elkészüljenek és megfeleljenek az ügyfelek elvárásainak

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Udvarias stílus, kellemes, közvetlen, energikus és segítőkész mentalitás jellemez
  • Felhasználói szinten kezeled az MS Office csomagot különös tekintettel az Excelre
  • Középfokon kommunikálsz angolul
  • Önálló és precíz munkavégzés jellemez
  • Nem ijedsz meg az adminisztrációs feladatoktól
  • Megoldásközpontú gondolkodásmód jellemez (folyamatok optimalizálása)

Amit kínálunk:

  • Magyar tulajdonú cégüknél stabil, hosszútávú munkalehetőséget, határozatlan idejű munkaviszonnyal
  • Versenyképes juttatási csomagot
  • 100% utazási támogatást távolsági tömegközlekedésre
  • Ingyenes céges parkolót
  • Home Office lehetőséget próbaidőt követően
  • A munka-magánélet egyensúlyát
  • Kedvezményes belső vásárlási lehetőséget
  • Korszerű, igényes irodai munkakörnyezetet
  • Támogató légkört, emberközpontú vezetést és összetartó, jó hangulatú csapatot

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Van tapasztalatod marketing területen
  • Ismered az O365 alkalmazásokat
  • Nem okoz problémát a hírlevél szerkesztő programok használata (MailChimp, Stripo)
  • Otthonosan mozogsz a Social Media oldalak világában (Facebook, LinkedIn)
  • Van tapasztalatod különböző grafikai anyagok elkészítésében (Canva)
  • Rendelkezel alapszintű HTML ismeretekkel

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • IT programozás, Fejlesztés
  • Tesztelő, Tesztmérnök

Egyéb információ:

  • Munkavégzés pontos helye: 1087 Budapest. Könyves Kálmán krt. 48-52.
  • Munkaidő: hétfőtől péntekig 08:30-17:00 óráig.
  • Amennyiben az álláslehetőség felkeltette az érdeklődésed, küldd el számunkra magyar nyelvű önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva és utána a válasz email-ben kapott linken keresztül pályázatodnak véglegesítéséhez jelentkezz be ügyfelünk munkavállalói adatbázisába!

Álláshirdetés jelentése