Állás részletei
-
Cég neve
Magyar Posta Biztosító Zrt.
-
Munkavégzés helye
1022 Budapest, Bég utca 3-5.
-
Fizetés
Bónusz -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
-
Elvárások
- Angol középfok
- Nem kell tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
A Posta Biztosító több, mint 20 éves fennállása óta már több mint 5 millió szerződést kezelt. Ilyen mennyiségű szolgáltatás ellátásához elengedhetetlen a tőkeerős tulajdonosaink háttértámogatása és közel 300 munkatársunk lelkes munkája. Mindezeknek köszönhetően évről évre új fejlesztésekkel jelenünk meg a biztosítási piacon, valamint létrehoztuk és elindítottuk új insurtech márkánkat, a hello.hu-t.
Ahhoz, hogy továbbra is lépést tudjunk tartani korunk kihívásaival, folyamatosan fejlődnünk és bővülnünk kell, amihez szükségünk lehet a Te tudásodra is. Jelentkezz hozzánk az alábbi pozícióra:
VISZONTBIZTOSÍTÁSI SZAKÉRTŐ
AMIRE NÁLUNK SZÁMÍTHATSZ:
- hosszú távú perspektívára egy sikeres és biztos háttérrel rendelkező vállalatnál,
- kipróbálhatod, milyen egy agilis átalakuláson átformálódó, újításokra nyitott munkahely,
- zöldövezeti, fiatalos irodai környezetre (relax helység, csocsó asztal, biciklitároló, zuhanyzó stb),
- fiatalos csapatra, közvetlen hangulatú munkakörnyezetre, rugalmas munkakörülményekre,
- részleges home office lehetőségre,
- sportolási és szabadidős lehetőségekre (kondi bérlet, futó csapat, foci csapat, csapatépítő programok),
- folyamatos visszajelzésre munkádról,
- tanulási és képzési lehetőségre (belső webináriumok, céges szakmai napok, szakmai képzések),
- versenyképes jövedelemre, cafeteriára és bónuszra,
- mindezt a munka-magánélet egyensúlya mellett.
AMIK A NAPI FELADATAID LESZNEK:
- biztosítási portfólió aktuáriusi projektjeinek támogatása, együttműködés a társosztályokkal,
- viszontbiztosítási igények koordinálása, szerződések kezelése, megújítási folyamatok menedzselése,
- viszontbiztosítási elszámolások koordinálása, készítése és pénzügyi rendezés támogatása,
- viszontbiztosítási brókerrel és partnerekkel történő kapcsolattartás, egyeztetés és tárgyalás,
- statisztikák, felügyeleti és audit riportok készítése,
- auditok támogatása.
AMIT VÁRUNK TŐLED:
- felsőfokú pénzügyi/matematikus/gazdasági/aktuárius végzettséget,
- erős felhasználói szintű számítástechnikai ismereteket (MS-Office ismeret),
- komplex problémamegoldó képességet, elemző és logikus gondolkodásmódot,
- nyitottságot az újdonságra,
- rugalmasságot, precizitást, agilitást,
- középszintű tárgyalóképes angol nyelvtudást (szóban és írásban egyaránt),
- pályakezdők jelentkezését is várjuk.
EZEN KÍVÜL ELŐNY:
- biztosító társaságnál szerzett releváns szakmai tapasztalat vagy gyakorlat,
- adatbázis kezelő alkalmazások ismerete.
HOL FOGSZ DOLGOZNI:
Budapest II. kerület, Bég utca 3-5. (részleges home office lehetőég), teljes munkaidő.
Állás, munka területe(i):
- Bank, Biztosítás, Bróker
- Projektmenedzser
JELENTKEZÉS MÓDJA:
Ha szívesen dolgoznál velünk, kérjük, a Jelentkezem” gombra kattintva küldd el részletes Szakmai önéletrajzodat.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése