Magyar Posta Biztosító Zrt. logo

Viszontbiztosítási szakértő

Állás részletei

  • Cég neve

    Magyar Posta Biztosító Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1022 Budapest, Bég utca 3-5.

  • Fizetés

    Bónusz
  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • Nem kell tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

A Posta Biztosító több, mint 20 éves fennállása óta már több mint 5 millió szerződést kezelt. Ilyen mennyiségű szolgáltatás ellátásához elengedhetetlen a tőkeerős tulajdonosaink háttértámogatása és közel 300 munkatársunk lelkes munkája. Mindezeknek köszönhetően évről évre új fejlesztésekkel jelenünk meg a biztosítási piacon, valamint létrehoztuk és elindítottuk új insurtech márkánkat, a hello.hu-t.

Ahhoz, hogy továbbra is lépést tudjunk tartani korunk kihívásaival, folyamatosan fejlődnünk és bővülnünk kell, amihez szükségünk lehet a Te tudásodra is. Jelentkezz hozzánk az alábbi pozícióra:

VISZONTBIZTOSÍTÁSI SZAKÉRTŐ

AMIRE NÁLUNK SZÁMÍTHATSZ:

  • hosszú távú perspektívára egy sikeres és biztos háttérrel rendelkező vállalatnál,
  • kipróbálhatod, milyen egy agilis átalakuláson átformálódó, újításokra nyitott munkahely,
  • zöldövezeti, fiatalos irodai környezetre (relax helység, csocsó asztal, biciklitároló, zuhanyzó stb),
  • fiatalos csapatra, közvetlen hangulatú munkakörnyezetre, rugalmas munkakörülményekre,
  • részleges home office lehetőségre,
  • sportolási és szabadidős lehetőségekre (kondi bérlet, futó csapat, foci csapat, csapatépítő programok),
  • folyamatos visszajelzésre munkádról,
  • tanulási és képzési lehetőségre (belső webináriumok, céges szakmai napok, szakmai képzések),
  • versenyképes jövedelemre, cafeteriára és bónuszra,
  • mindezt a munka-magánélet egyensúlya mellett.

AMIK A NAPI FELADATAID LESZNEK:

  • biztosítási portfólió aktuáriusi projektjeinek támogatása, együttműködés a társosztályokkal,
  • viszontbiztosítási igények koordinálása, szerződések kezelése, megújítási folyamatok menedzselése,
  • viszontbiztosítási elszámolások koordinálása, készítése és pénzügyi rendezés támogatása,
  • viszontbiztosítási brókerrel és partnerekkel történő kapcsolattartás, egyeztetés és tárgyalás,
  • statisztikák, felügyeleti és audit riportok készítése,
  • auditok támogatása.

AMIT VÁRUNK TŐLED:

  • felsőfokú pénzügyi/matematikus/gazdasági/aktuárius végzettséget,
  • erős felhasználói szintű számítástechnikai ismereteket (MS-Office ismeret),
  • komplex problémamegoldó képességet, elemző és logikus gondolkodásmódot,
  • nyitottságot az újdonságra,
  • rugalmasságot, precizitást, agilitást,
  • középszintű tárgyalóképes angol nyelvtudást (szóban és írásban egyaránt),
  • pályakezdők jelentkezését is várjuk.

EZEN KÍVÜL ELŐNY:

  • biztosító társaságnál szerzett releváns szakmai tapasztalat vagy gyakorlat,
  • adatbázis kezelő alkalmazások ismerete.

HOL FOGSZ DOLGOZNI:

Budapest II. kerület, Bég utca 3-5. (részleges home office lehetőég), teljes munkaidő.

Állás, munka területe(i):

  • Bank, Biztosítás, Bróker
  • Projektmenedzser

JELENTKEZÉS MÓDJA:

Ha szívesen dolgoznál velünk, kérjük, a Jelentkezem” gombra kattintva küldd el részletes Szakmai önéletrajzodat.


Álláshirdetés jelentése