LDP Systems Kft. logó

Vezetői asszisztens / Irodavezető

Állás részletei

  • Cég neve

    LDP Systems Kft.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid 1117 Budapest, Budafoki út 111.
  • Fizetés

    Br. 500e - 650e Ft havi bér
    Számolja ki a nettó fizetést bérkalkulátorunkkal! Bérkalkulátor
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Részmunkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • A vezető napi munkájának támogatása, időbeosztásának, találkozóinak és feladatainak koordinálása
  • Adminisztratív és irodai folyamatok kezelése (számlák rendszerezése, szerződések, dokumentumok előkészítése)
  • A cég kontrolling rendszerének naprakészen tartása, adatok és riportok frissítése
  • Kapcsolattartás partnerekkel, beszállítókkal, könyvelővel és egyéb külső szereplőkkel
  • Belső folyamatok szervezése és optimalizálása (naptárkezelés, feladatok priorizálása, határidők követése)
  • Beérkező e-mailek és ügyek szűrése, rendszerezése
  • Irodai beszerzések, napi ügyintézés, háttértámogatás a csapatnak
  • Alkalmanként céges események, utazások szervezése

Elvárások

  • Precíz, rendszerszemléletű és felelősségteljes hozzáállás
  • Kiváló szervezőkészség és multitasking képesség
  • Magabiztos számítógépes ismeretek (MS Office / Google Workspace, táblázatok, e-mail, naptárkezelés)
  • Jó kommunikációs készség, írásban és szóban egyaránt
  • Önállóság a napi feladatok megoldásában, de csapatban is jól együttműködő személyiség
  • Diszkréció, megbízhatóság, proaktív gondolkodás
  • Legalább felsőfokú végzettség
  • B kategóriás jogosítvány

Előnyt jelent

  • Pénzügyi vagy adminisztratív tapasztalat (pl. könyvelés előkészítése, számlázás, kontrolling)
  • Korábbi tapasztalat vezetői asszisztensi, irodavezetői vagy projektkoordinátori szerepben
  • Jó angol nyelvtudás
  • Alapvető érdeklődés a digitális rendszerek, folyamat-automatizálás, modern irodai eszközök iránt
  • Rugalmas, „megoldáskereső” hozzáállás a mindennapi kihívásokhoz

Jelentkezés módja

Kérjük csatolja fényképes önéletrajzát.


Álláshirdetés jelentése