Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Korlátolt Felelősségű Társaság logo

Vezető kontroller

Állás részletei

  • Cég neve

    Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Korlátolt Felelősségű Társaság

  • Munkavégzés helye

    1138 Budapest, Esztergomi út 31-39.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Munkába járás támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • >10 év tapasztalat
    • Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Részvétel folyamatok optimalizálásában, kapcsolódó szabályzatok elkészítésben, különös tekintettel az önköltség számítási szabályzatra;
  • Riporting adatbázisok és sablonok fejlesztése, terv-tény elemzések készítése, cash-flow tervezés, havi és negyedéves forecasting;
  • Közreműködés a hatósági és támogatói ellenőrzések előkészítésében, lebonyolításában;
  • A hozzá rendelt projektek, feladatcsoportok működési és saját bevételek tervezési, nyomon követési, könyvelési és pénzügyi ellenőrzési, elszámolási feladatainak koordinálása;
  • Szükség szerint 10-15 fős kontrolling csapat operatív irányítása, a feladatellátás koordinálása, munkavállalók mentorálása;
  • Ellátja a Társasággal szerződéses jogviszonyban álló felek által benyújtott teljesítésigazolások és számlák formai megfelelőségének vizsgálatát, figyelembe véve a vonatkozó jogszabályi és szerződéses előírásokat;
  • Közreműködés a Társaság vállalati, projekt szintű üzleti tervezési folyamatának megszervezése, működtetése beleértve: üzleti terv készítése, év közbeni felülvizsgálata, módosítása során;
  • Közreműködés az éves zárásban, az éves beszámoló elkészítéséhez támogatás nyújtása;
  • Vezetői információszolgáltatás, döntéselőkészítés támogatása;
  • Szoros együttműködés a pénzügyi és projekt csapattal, kapcsolattartás a társosztályokkal.

Elvárások

Elvárt szakmai tapasztalat: kontrolling területen legalább 10 év szakmai, ebből európai uniós projektben szerzett minimum 3 éves tapasztalat.

Elvárt végzettség: felsőfokú gazdasági végzettség és mérlegképes könyvelői képesítés.

Elvárt kompetencia:
  • stratégiai és üzleti szemlélet;
  • rendszerszintű és analitikus gondolkodás;
  • jó problémamegoldó készség.


 

Előnyt jelent

Vállalatirányítási és vezetői információs rendszerek ismerete és vezetői tapasztalat.

Amit kínálunk

  • AGORA HUB irodaház nyújtotta 21. századi inspiráló munkakörnyezet;
  • Rugalmas, hibrid munkavégzési lehetőség;
  • Versenyképes jövedelem;
  • SZÉP kártya juttatás;
  • Munkavégzéshez szükséges IT eszközök.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kerékpártároló
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Masszázs

Céginformáció

A Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Kft. aktív szereplőként vesz részt digitalizációt támogató fejlesztési programok keretében megvalósuló projektek tervezésében és végrehajtásában. Küldetése, hogy teljes körű projektmenedzsment és egyéb projekttámogató tevékenységeivel hatékonyan támogassa a digitális megoldások elterjedését és a digitális kompetenciák fejlődését a vállalkozások, valamint az állampolgárok körében egyaránt.

Álláshirdetés jelentése