DELEGO CONSULTING Kft. logó

Vevőszolgálati asszisztens

Állás részletei

  • Cég neve

    DELEGO CONSULTING Kft.

  • Munkavégzés helye

    Tarján
  • Fizetés

    Bónusz
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Munkába járás támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

A Delego Kft. az egyik legdinamikusabban bővülő munkaerő-kölcsönző vállalatként teljes körű HR szolgáltatást nyújt partnerei és az álláskeresők számára. Megbízható, stabil hátterű műanyagipari partnercégünk BELSŐ állományának bővítése céljából új munkatársakat keresünk az alábbi pozícióba:

 

Vevőszolgálati asszisztens

Tarján

 

Precíz vagy, gyorsan reagálsz, és szeretsz mindent nyomon követni?

Ha szeretsz rendszerszinten gondolkodni, fontos számodra a pontosság és jól tudsz több szálat kézben tartani egyszerre, akkor nálunk a helyed – Vevőszolgálati asszisztensként Te vagy a kapcsolódási pont az ügyfelek és a gyártás között.

  • 1 műszakos munkalehetőség 8:00-16:30 között
  • KIEMELKEDŐ havi alapbér
  • Alapbéren felüli juttatások:
    • Nt. 12.500 Ft/hó - Cafeteria – már az első teljes hónaptól!
    • Br. 35.000 Ft/hó - Jelenléti bónusz
    • Fél évi és év végi bónuszok**
  • Fejlődési lehetőség
  • Munkába járás támogatása:
    • Autó esetén: 20 Ft/km – próbaidő után 100 %-ban
  • Kapcsolattartás a vevőkkel a megrendelések kapcsán
  • Vevői rendelések fogadása, visszaigazolása
  • Napi egyeztetés a gyártástervezéssel a megrendelések teljesítése érdekében
  • Kiszállítások tervezése, nyomon követése
  • Szállítási dokumentációk, számlák kiállítása
  • Készlet igények koordinálása
  • Minimum középfokú logisztikai végzettség
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
  • Logisztikai és termelési folyamatok ismerete
  • Vállalatirányítási rendszer használatában szerzett gyakorlat
  • MS Office magabiztos kezelése
  • Precizitás, önállóság és jó problémamegoldó képesség
  • Kiemelkedő kommunikációs és szervezőkészség
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Spanyol nyelvtudás

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődésedet kérjük, küldd el szakmai önéletrajzod a "Jelentkezem" gombra kattintva.

 

Közv.. eng. sz.: 680-3/2012-0900

 

*Próbaidőt követően

**Gazdasági év nyereségességétől függő juttatás, mely kettő részletben kerül kiadásra.


Álláshirdetés jelentése