Pannonjob Kft. logo

Vevőkapcsolati és Értékesítési Key Account Manager

Állás részletei

  • Cég neve

    Pannonjob Kft.

  • Munkavégzés helye

    Győr

  • Fizetés

    Prémium
  • Egyéb juttatások

    • Céges autó
    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
  • Elvárások

    • Angol felsőfok és
    • Német felsőfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Pannonjob Kft.

Nagy komplexitású gépek szerződéses gyártására specializálódott partnerünk leendő

Vevőkapcsolati és Értékesítési Key Account Manager

kollégáját keressük

Feladatok:

  • A vállalat üzletfejlesztési és értékesítési tevékenységével kapcsolatos célkitűző, irányítási, ellenőrzési és értékelési feladatainak ellátása
  • Meglévő partnerekkel való folyamatos és aktív kapcsolattartás
  • Rendszeres piackutatás, új üzleti lehetőségek felkutatása, valamint a vállalat szolgáltatásainak értékesítése
  • Értékesítéssel kapcsolatos operatív feladatok rendszerezése és adott körülmények közötti delegálása, ellenőrzése
  • Szoros együttműködés a 10 fős projekt és értékesítési team-mel
  • Szervezési és fejlesztési intézkedések kezdeményezése, előkészítése, megszervezése, továbbá végrehajtásának monitoringozása
  • A szervezet működési hiányosságainak feltárása, a munkamódszer javítása, fejlődőképességének biztosítása
  • Javaslattétel az üzletfejlesztéshez kapcsolódó szervezeti egységek érdekeltségi rendszerének kialakítására
  • Esetenként részvétel az árképzési folyamatban, valamint a beszállítókkal történő árvita lefolytatásában

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség, gazdasági/külkereskedelmi/műszaki területen
  • Legalább 5 éves releváns szakmai tapasztalat, preferáltan külkereskedelmi bonyolító/specialista terülten/key account managerként
  • Tárgyalóképes német és angol nyelvtudás
  • Vállalatirányítási rendszer használatában szerzett jártasság
  • Mobilis, nyitott személyiség
  • Kiváló kommunikációs és tárgyalási készség
  • Proaktív szemlélet
  • Utazási hajlandóság évi 4-5 alkalommal (többek között Passauba, Nürnbergbe, Stuttgartba, Hannoverbe – szakmai kiállításokra, vásárokra és egyeztetésekre)

Előnyök:

  • SAP ismeret

Amit kínálunk:

  • Vállalati gépjármű, telefon és laptop
  • Versenyképes bérezés és éves prémium + cafeteria
  • Folyamatosan fejlődő vállalati környezet és dinamikus, elkötelezett csapat

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Key Account Manager

Álláshirdetés jelentése