DANA HUNGARY KFT.  - AMDC logo

Vevői kapcsolattartó

Állás részletei

  • Cég neve

    DANA HUNGARY KFT. - AMDC

  • Munkavégzés helye

    Győr

  • Fizetés

    Mozgóbér
  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Munkába járás támogatás
    • Sport támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol felsőfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel telefonon, elektronikus úton (nemzetközi vevőállomány Európán kívül is).
  • Vevői ajánlatkérések, rendelések fogadása, rendszerbe történő beérkeztetése, ellenőrzése, módosítása, dokumentálása
  • A megrendelések kezelése a vevői határidők betartása érdekében.
  • Rendelésváltozások egyeztetése a vevőkkel, beszerzéssel, raktárral. Folyamatos együttműködés az európai sales és product planning részleggel, illetve DANA egyes európai gyáregységeivel.  
  • Vevői törzsadatok karbantartása, változások dokumentálása.  
  • Vevői kapcsolatok ápolása, vevői megelégedettség növelése: rendelésállomány felkövetéséről, prioritásokról, logisztikai problémákról rendszeres megbeszéléseken való aktív részvétel.
  • EU-n kívüli vevőkhöz történő kiszállításokhoz szükséges dokumentumok elkészítése.
  • Vevői panaszok, észrevételek kezelése (megvalósíthatóságának felülvizsgálata), vevői reklamációkezelés folyamatának támogatása.
  • Vevői igények teljesülését veszélyeztető problémák feltárása és megoldása: A rendeléstől a kiszállításig terjedő folyamat pro-aktív felülvizsgálata és módosítási javaslatok kidolgozása.
  • Vevők hosszútávú keretmegállapodásainak kezelése, ezzel kapcsolatos problémák felismerése és korrigálása a vállaltirányitási rendszerben
  • Együttműködés a vállalaton belüli társterületekkel.
  • A vállalati, valamint az osztályon belüli KPI-ok teljesítése (OTD, költségek).

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Multinacionális vállalati környezetben (termelés, raktározás vagy szolgáltatás területén) szerzett 1-4 év tapasztalat
  • Tapasztalat scheduling agreement és EDI kezelésben előny
  • Kiváló kommunikációs és tárgyalási készség, vevőközpontú szolgáltató szemlélet szükséges
  • Egyéb idegennyelv-ismeret előny: olasz, német, francia, spanyol
  • vállalatirányitási rendszer ismerete (SAP ismeret előny)

Amit kínálunk

  • Magas technológiájú, rendezett, biztonságos munkakörnyezet
  • Teljesítmény alapú mozgó bér (maximum 10%)
  • Cafeteria rendszer
  • Kedvezményes melegétkezési lehetőség helyben
  • Munkába járás támogatása
  • Kiemelkedő vállalati sportolási és szociális juttatási csomag

Álláshirdetés jelentése