Állás részletei
-
Cég neve
DANA HUNGARY KFT. - AMDC
-
Munkavégzés helye
Győr
-
Fizetés
Mozgóbér -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Munkába járás támogatás
- Sport támogatás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol felsőfok
- 1-3 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- Folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel telefonon, elektronikus úton (nemzetközi vevőállomány Európán kívül is).
- Vevői ajánlatkérések, rendelések fogadása, rendszerbe történő beérkeztetése, ellenőrzése, módosítása, dokumentálása
- A megrendelések kezelése a vevői határidők betartása érdekében.
- Rendelésváltozások egyeztetése a vevőkkel, beszerzéssel, raktárral. Folyamatos együttműködés az európai sales és product planning részleggel, illetve DANA egyes európai gyáregységeivel.
- Vevői törzsadatok karbantartása, változások dokumentálása.
- Vevői kapcsolatok ápolása, vevői megelégedettség növelése: rendelésállomány felkövetéséről, prioritásokról, logisztikai problémákról rendszeres megbeszéléseken való aktív részvétel.
- EU-n kívüli vevőkhöz történő kiszállításokhoz szükséges dokumentumok elkészítése.
- Vevői panaszok, észrevételek kezelése (megvalósíthatóságának felülvizsgálata), vevői reklamációkezelés folyamatának támogatása.
- Vevői igények teljesülését veszélyeztető problémák feltárása és megoldása: A rendeléstől a kiszállításig terjedő folyamat pro-aktív felülvizsgálata és módosítási javaslatok kidolgozása.
- Vevők hosszútávú keretmegállapodásainak kezelése, ezzel kapcsolatos problémák felismerése és korrigálása a vállaltirányitási rendszerben
- Együttműködés a vállalaton belüli társterületekkel.
- A vállalati, valamint az osztályon belüli KPI-ok teljesítése (OTD, költségek).
Elvárások
- Felsőfokú végzettség
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás
- Multinacionális vállalati környezetben (termelés, raktározás vagy szolgáltatás területén) szerzett 1-4 év tapasztalat
- Tapasztalat scheduling agreement és EDI kezelésben előny
- Kiváló kommunikációs és tárgyalási készség, vevőközpontú szolgáltató szemlélet szükséges
- Egyéb idegennyelv-ismeret előny: olasz, német, francia, spanyol
- vállalatirányitási rendszer ismerete (SAP ismeret előny)
Amit kínálunk
- Magas technológiájú, rendezett, biztonságos munkakörnyezet
- Teljesítmény alapú mozgó bér (maximum 10%)
- Cafeteria rendszer
- Kedvezményes melegétkezési lehetőség helyben
- Munkába járás támogatása
- Kiemelkedő vállalati sportolási és szociális juttatási csomag
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése