HRCV Kft. logó

Vám- és beszerzési munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    HRCV Kft.

  • Munkavégzés helye

    Ajka
  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Munkába járás támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Felsőoktatási szakképzés
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

Vámügyi adminisztráció
  • Vámkezeléshez szükséges dokumentáció előkészítése és kezelése importált/exportált áruk esetén.
  • Kapcsolattartás külső vámügyi szolgáltatókkal és vámhatóságokkal.
  • Intrastat adatok feltöltése a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) portáljára.
  • Vámhatározatokkal és eljárásokkal kapcsolatos dokumentációk és nyilvántartások kezelése.
  • A vámjogszabályoknak és belső előírásoknak való megfelelés biztosítása.

Sorozatbeszerzés
  • Megrendelések előkészítése és nyomon követése a gyártási tervek és készletszintek alapján.
  • Az alapanyagok és félkész termékek időben történő rendelkezésre állásának biztosítása.
  • Optimális készletszintek fenntartása és beszerzési költségek minimalizálása.
  • Kapcsolattartás a beszállítókkal előrejelzések, szállítási ütemtervek és kapacitások kapcsán.
  • Mennyiségi és minőségi reklamációk kezelése a minőségbiztosítással együttműködve.
  • Beszállítói számlák ellenőrzése és jóváhagyása.
  • Törzsadatok karbantartása és frissítése az ERP rendszerben (SAP).

Együttműködés különböző területekkel
  • Kapcsolattartás és koordináció a termelés-tervezés, logisztika és raktári csapatokkal.
  • Pontos és időszerű adatszolgáltatás a belső részlegek számára.
  • Aktív részvétel a folyamatfejlesztési és folyamatos fejlesztési kezdeményezésekben.

Elvárások

  • Végzettség: Felsőfokú végzettség (előny: logisztika, ellátási lánc menedzsment vagy közgazdaságtan területén).
  • Tapasztalat: 2–3 év szakmai tapasztalat az ellátási lánc területén, beleértve a vámügyi adminisztrációt.
  • Nyelvtudás: Kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban.
  • Számítógépes ismeretek: SAP rendszer és MS Office (Word, Excel) magabiztos használata.
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség.
  • Önálló munkavégzés és felelősségi körön belüli döntéshozatal képessége.
  • Pontosság és részletekre való odafigyelés a dokumentáció és adatkezelés során.

Amit kínálunk

  • Szakmai fejlődés, képzési lehetőségek
  • Vállalati események, csapatépítők
  • Támogató munkahelyi közösség
  • Hosszútávú, stabil munkalehetőség
  • Rugalmas munkaidő (peremidő: 6-22 között, törzsidő:10-14 között)
  • Home office lehetőség 
  • SZÉP kártya juttatás
  • Munkába járás támogatása (vármegyebérlet 100%-ban, gépkocsi esetén 25 Ft/km)

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintva, kérjük, csatolja önéletrajzát. Keresni fogjuk a továbbiakkal kapcsolatban!

Álláshirdetés jelentése