Állás részletei
-
Cég neve
HRCV Kft.
-
Munkavégzés helye
Ajka -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Munkába járás támogatás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Rugalmas munkaidő
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Felsőoktatási szakképzés
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
Vámügyi adminisztráció
Sorozatbeszerzés
Együttműködés különböző területekkel
- Vámkezeléshez szükséges dokumentáció előkészítése és kezelése importált/exportált áruk esetén.
- Kapcsolattartás külső vámügyi szolgáltatókkal és vámhatóságokkal.
- Intrastat adatok feltöltése a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) portáljára.
- Vámhatározatokkal és eljárásokkal kapcsolatos dokumentációk és nyilvántartások kezelése.
- A vámjogszabályoknak és belső előírásoknak való megfelelés biztosítása.
Sorozatbeszerzés
- Megrendelések előkészítése és nyomon követése a gyártási tervek és készletszintek alapján.
- Az alapanyagok és félkész termékek időben történő rendelkezésre állásának biztosítása.
- Optimális készletszintek fenntartása és beszerzési költségek minimalizálása.
- Kapcsolattartás a beszállítókkal előrejelzések, szállítási ütemtervek és kapacitások kapcsán.
- Mennyiségi és minőségi reklamációk kezelése a minőségbiztosítással együttműködve.
- Beszállítói számlák ellenőrzése és jóváhagyása.
- Törzsadatok karbantartása és frissítése az ERP rendszerben (SAP).
Együttműködés különböző területekkel
- Kapcsolattartás és koordináció a termelés-tervezés, logisztika és raktári csapatokkal.
- Pontos és időszerű adatszolgáltatás a belső részlegek számára.
- Aktív részvétel a folyamatfejlesztési és folyamatos fejlesztési kezdeményezésekben.
Elvárások
- Végzettség: Felsőfokú végzettség (előny: logisztika, ellátási lánc menedzsment vagy közgazdaságtan területén).
- Tapasztalat: 2–3 év szakmai tapasztalat az ellátási lánc területén, beleértve a vámügyi adminisztrációt.
- Nyelvtudás: Kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban.
- Számítógépes ismeretek: SAP rendszer és MS Office (Word, Excel) magabiztos használata.
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség.
- Önálló munkavégzés és felelősségi körön belüli döntéshozatal képessége.
- Pontosság és részletekre való odafigyelés a dokumentáció és adatkezelés során.
Amit kínálunk
- Szakmai fejlődés, képzési lehetőségek
- Vállalati események, csapatépítők
- Támogató munkahelyi közösség
- Hosszútávú, stabil munkalehetőség
- Rugalmas munkaidő (peremidő: 6-22 között, törzsidő:10-14 között)
- Home office lehetőség
- SZÉP kártya juttatás
- Munkába járás támogatása (vármegyebérlet 100%-ban, gépkocsi esetén 25 Ft/km)
Munkahelyi extrák
- Céges rendezvények
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra kattintva, kérjük, csatolja önéletrajzát. Keresni fogjuk a továbbiakkal kapcsolatban!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése