OTP Bank Nyrt. logo

Vállalati team támogató szakértő - Miskolc

Állás részletei

  • Cég neve

    OTP Bank Nyrt.

  • Munkavégzés helye

    3530 Miskolc

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Angol középfok vagy
    • Német középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

A miskolci Vállalati Business Centrum (VBC) csapatába új munkatársat keresünk

Vállalati team támogató szakértő

pozícióba

Új csapattagunk feladata lesz:

  • A Vállalati Business Centrumok adminisztratív feladatainak ellátása            
  • Együttműködés a team tagjaival, a tagok teljeskörű támogatása.                 
  • Passzív banki termékekkel kapcsolatos egyedi ügyféligények kielégítése, rendelkezés a számlavezetési terület, fiók felé, pénzforgalmi számlák monitoringja                      
  • Közreműködés az ügyfelekkel kapcsolatos adminisztratív jellegű kérések megoldásában, kezelésében, kapcsolattartás az ügyfél adminisztrációt ellátó területével                
  • Bankinformációk, igazolások kiadásának előkészítése az ügyfélkapcsolati referens jelzése alapján                       
  • Iratkezelés, ügyféliratanyag feldolgozás              
  • Keresztértékesítések, referálások adminisztrálása a banki rendszerekben  
  • Hitelezési folyamat során, a tárgyalást megelőző előszűrések, előminősítések elvégzése                        
  • Adatok rögzítése a banki rendszerekben             
  • Hitelezési tevékenységgel kapcsolatos díjak beszedése                       
  • Kockázatvállalási szerződéstervezetek elkészítése a hatályos szerződésminták és az Engedélyező határozat alapján.                
  • Standard ügyletekkel kapcsolatban: hitelkérelem befogadása, előterjesztése, szerződéstervezet elkészítése, szerződéskötés, folyósítás, monitoring, ügylet lezárása.               
  • Közreműködés a Vállalati Business Centrum ügyfélkapcsolati vezetője által kért egyéb jelentések elkészítésében, vagy elkészítésének koordinálásában   

Elvárásaink:

  • Felsőfokú – pénzügyi/gazdasági – végzettség
  • Elemzési-pénzügyi-számviteli tapasztalat (banki területen szerzett tapasztalat előnyt jelent)
  • Önálló, precíz, lendületes munkavégzés, gyors tanulás
  • Terhelhetőség, proaktivitás
  • Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
  • Ügyfélközpontú gondolkodás és munkavégzés
  • Idegen nyelv (preferáltan angol vagy német) ismerete
  • Word, Excel, Powerpoint felhasználói szintű ismerete
  • B kategóriás jogosítvány

Mit nyújtunk mi számodra?

  • Stabil, piacvezető, nemzetközileg elismert vállalatcsoportban fejlődhetsz szakmailag
  • Egy lendületes, vidám és összetartó csapat tagja lehetsz
  • Munkádat versenyképes juttatási csomaggal honoráljuk


Jelentkezési határidő: 2024.05.31.

Állás, munka területe(i):

  • Bank, Biztosítás, Bróker
  • Banki, Biztosítási szakügyintéző

Álláshirdetés jelentése