Óbudai Egyetem logo

Vagyongazdálkodási ügyintéző/property manager

Állás részletei

  • Cég neve

    Óbudai Egyetem

  • Munkavégzés helye

    1034 Budapest, Bécsi út 122-128.

  • Egyéb juttatások

    • Szakmai tréningek
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Vagyongazdálkodási ügyintéző/property manager

Óbudai Egyetem – Vagyongazdálkodási Iroda

Az álláshoz tartozó elvárások, lényeges feladatok:

  • az Óbudai Egyetem tulajdonában, kezelésében álló ingatlanokkal, vagyoni értékű jogokkal, ingóságokkal kapcsolatos vagyongazdálkodási (tulajdonosi, vagyonkezelési és vagyonhasznosítási) feladatok ellátása, szerződések előkészítése
  • a tartós és eseti hasznosítási tevékenység teljes körű ügyintézése, pályázatok előkészítésében közreműködés
  • a vagyon értékesítéséhez vagy a használati viszonyokban bekövetkező változásokhoz kapcsolódó feladatok elvégzése,
  • A vagyonkezelés hatékonyságát növelő stratégia, műszaki és gazdasági javaslatok kidolgozása, megvalósítása;
  • Az ingatlanokkal kapcsolatos beruházások nyomon követése, együttműködés a projektben résztvevő külső- és belső partnerekkel;
  • ingatlanhoz kapcsolódó egyéb, tulajdonosi állásfoglalást igénylő ügyekben válaszlevelek, feljegyzések,
  • hatósági eljárásokhoz szükséges tulajdonosi jognyilatkozatok kiadásával kapcsolatos eljárás előkészítése
  • vagyongazdálkodással összefüggő nyilvántartások vezetése; kimutatások készítése;
  • szabályzatok, előterjesztések szövegezése;
  • kapcsolattartás külső partnerekkel, valamint az Egyetem egyéb szervezeti egységeivel
  • az Egyetem vagyonának biztosításával kapcsolatos biztosítási ügyintézésben való részvétel

Szükséges végzettség:

  • felsőfokú végzettség

Szükséges tapasztalat:

  • vagyongazdálkodási területen szerzett minimum 3 éves tapasztalat, ingatlanhasznosítási- és vagyongazdálkodási ismeretek
  • felhasználói szintű számítógépes ismeret (Word, Excel, PowerPoint);
  • kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség, tárgyalókészség;
  • precíz munkavégzés, rugalmas gondolkodás, önálló munkavégzés
  • jó logikai és szervező készség;
  • pontosság, határidők tartása.


Egyéb feltételek (csak felvétel esetén):

  • büntetlen előélet, illetve nem áll a tevékenység folytatását kizáró foglalkoztatástól eltiltás hatálya alatt

Előnyt jelent:

  • gazdaságtudományi végzettség
  • biztosítási területen szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • versenyképes fizetés
  • béren kívüli juttatás
  • stabil, hosszú távú munkalehetőség, családbarát munkahely
  • rugalmasság
  • elkötelezett, támogató csapat
  • változatos, kihívásokkal teli, felelősségteljes szakmai karrier
  • szakmai képzéseken való részvételi lehetőség

 

Foglalkoztatás jellege:

  • határozatlan idejű, teljes munkaidős munkaviszony


Munkavégzés helye:

1034 Budapest, Bécsi út 122-128.

Jelentkezés módja:

  • szakmai önéletrajz
  • motivációs levél bérigény megjelöléssel
  • a végzettséget és/vagy képzettséget igazoló okiratokat felvétel esetén eredetben bemutatni szükséges,
  • a kiválasztási eljárásra vonatkozó adatkezelési tájékoztató az intézméní honlapján megismerhető,
  • érvényes erkölcsi bizonyítvány (felvétel esetén eredetben bemutatni szükséges),


A munkakör betöltésének várható időpontja:

  • Elbírálást követően azonnal


Az önéletrajzok és a szükséges iratok benyújtásának határideje:

  • 2024. május 26.

Állás, munka területe(i):

  • Jog, Jogi tanácsadás
  • Jogi asszisztens, Adminisztratív munkatárs
  • Jogtanácsos, Jogász, Jogi előadó
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Közgazdász

Álláshirdetés jelentése