BECK AND PARTNERS Kft. logo

Üzletvezető

Állás részletei

  • Cég neve

    BECK AND PARTNERS Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

BECK AND PARTNERS Kft.
Szeretnél részese lenni egy dinamikusan fejlődő vállalat sikertörténetének?
Készen állsz arra, hogy vezess egy csapatot, ami új magasságokba emeli a vásárlói élményt?
Akkor ez a lehetőség Neked szól!
Partnerünk közel 50 országban van jelen saját értékesítő vállalatai révén és további 50 piacon pedig importőrökön keresztül. A vállalat háztartási cikkek gyártásával
és értékesítésével foglalkozik.
Légy részese egy sikeresen működő csapatnak az alábbi pozícióban:

Üzletvezető

Főbb feladatok, munkák:

  • Hosszútávú kapcsolatok kiépítése ügyfelekkel és partnerekkel a tanácsadási folyamatban és az értékesítés utáni szolgáltatásokban való részvétel révén;
  • Árajánlatok készítése, az ajánlatok nyomon követése és továbbítása az ügyfelek részére;
  • Promóciós, kollaborációs tevékenységek szervezése, irányítása;
  • Minőségi terméktanácsadás az üzletekben;
  • Feladatok delegálása, szervezése a beosztott munkatársak részére;
  • Az üzlet folyamatos gondozása, a hatékony és professzionális működés biztosítása érdekében;
  • Szoros együttműködés a cég egyéb divízióival a professzionális munkavégzés érdekében;
  • Készülékek, egyéb termékek és POS anyagok készletszintjének folyamatos nyilvántartása;
  • Egyéb közvetlen vezetőtől érkező feladatok ellátása.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú végzettség (OKJ-s, főiskolai vagy egyetemi szakon);
  • Minimum 1-2 év releváns munkakörben szerzett tapasztalat üzletvezetőként;
  • Értékesítésben szerzett tapasztalat;
  • Minimum középfokú angol nyelvtudás, melyre a belső kommunikációhoz és a régiós kapcsolattartáshoz lesz szükséged;
  • Jó problémamegoldás - erős elemző és szervezőkészség;
  • Empatikus vezetői attitűd;
  • Jó kommunikációs készség, határozott fellépés és terhelhetőség.

Amit kínálunk:

  • A pozícióhoz illeszkedő versenyképes alapbér;
  • Cafeteria;
  • Negyedéves bónusz;
  • Éves teljesítményarányos bónusz;
  • Munkába járási támogatás;
  • Egészségbiztosítási lehetőség;
  • Munkaruha hozzájárulás.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • ERP (SAP) és CRM rendszerek ismerete;
  • Prémium kategóriás termékeket értékesítő üzlet vezetőjeként szerzett tapasztalat.

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Kereskedő, Eladó
  • Üzletfejlesztő
  • Üzlet-, Boltvezető

Egyéb információ:

  • Munkaidő: Hétfőtől - péntekig 10:00 - 18:00, Kéthetente szombatonként 10:00 - 14:00
  • Munkavégzés helye: Budapest, 11. kerület
  • Amennyiben a hirdetés felkeltette az érdeklődésedet, jelentkezz frissített magyar önéletrajzod csatolásával az alábbi gombra kattintva!

Álláshirdetés jelentése