CÉH Zrt. logo

Üzletfejlesztési munkatárs - Mérnökiroda

Állás részletei

  • Cég neve

    CÉH Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1112 Budapest

  • Egyéb juttatások

    • Céges üdülés, üdültetés
    • Szakmai tréningek
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Részmunkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

CÉH Zrt.
Csapatunk, a 34 éve alapított CÉH zRt. mára Magyarország egyik vezető mérnökirodája, több mint 250 fővel. Ha hajtottál már át a Megyeri hídon, olvastál a Rózsadombi Elysium Projekt luxus lakóingatlanról, hallottál már a Budapesten nyílt Hard Rock Hotelről, tudod, hogy van Magyarországon Mercedes és épül a BMW gyár, kutató-, fejlesztő központot épített a BOSCH, és láttad már a MOL Campus Toronyházát, akkor találkoztál már munkáinkkal, amelyen tervezőként vagy projektmenedzserként dolgoztunk. A felsoroltakon túl irodánk széles portfolióval rendelkezik az iparág szinten minden szegmenségben, beleértve az oktatási, sport, egészségügyi, városfejlesztési területeket is. Ezek a nagy léptékű projektek megkövetelik, hogy mindig élvonalbeli módszerekkel és technológiákkal dolgozzunk, így nemzetközi BIM ISO minősítés szerinti munkafolyamatokkal, házon belüli szakági csoportokkal végezzük a generáltervezést. Megrendelőinket pedig mind a négy fő zöld minősítés (LEED, BREEAM, DGNB, WELL) szerinti fejlesztésben tudjuk támogatni. Csatlakozz csapatunkhoz, ha mérnöki munkáddal Te is értéket, rendet, értékrendet szeretnél vinni a világba, egy jó közösségben! Legyél részese sikereinknek, legyél velünk sikeres!

Üzletfejlesztési munkatárs - Mérnökiroda

  A CÉH zRt. üzletfejlesztési területére asszisztens kollégánkat keressük.

Leendő feladataid:

  • az üzletfejlesztési vezetőnk támogatása
  • kapcsolattartás belső területekkel valamint külső ügyfelekkel, partnerekkel
  • részvétel piackutatási tevékenység adminisztratív feladataiban
  • prezentációk készítése
  • emlékeztetők készítése
  • angol nyelvű fordítások elkészítése

Amire szükséged van:

  • felsőfokú végzettség, befejezett diploma
  • legalább 2-3 éves gyakorlat asszisztensi területen
  • MS Office haladó használata
  • magabiztos angol nyelvtudás
  • jó kommunikációs és együttműködési készség
  • proaktív személyiség
  • képesség önálló, felelős munkavégzésre
  • jogosítvány

Előny lehet számodra:

  • angol tárgyalóképes üzleti nyelvtudás
  • diploma közgazdász vagy marketing területen
  • építőiparban szerzett tapasztalat

Amit mi kínálunk neked:

  • jó hangulatú csapat, összetartó közösség
  • stabil gazdálkodású, elismert cégcsoport
  • versenyképes jövedelem, céges nyaralási lehetőség
  • szakmai fejlődés, önállóság
  • folyamatos képzések
  • heti 30 órás részmunkaidőre is van lehetőség
     
Munkavégzés helye:
  • Budapest

Jelentkezés módja

Pályázatod a "Jelentkezem" gombra kattintással nyújthatod be. 

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szakmai asszisztens

Álláshirdetés jelentése