RSM Hungary Zrt. logo

Ügyfélkapcsolati asszisztens

Állás részletei

  • Cég neve

    RSM Hungary Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Nyelvtanulás támogatása
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Angol felsőfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Az RSM Hungary cégcsoport üzletfejlesztési csapatába keressük új munkatársunkat komplex ügyfélkezelési és back-office feladatkör ellátására. Kedveled a kihívásokkal teli, változatos és pörgős mindennapokat? Az ügyfélkezelés az egyik erősséged? Akkor küldd el jelentkezésed

Ügyfélkapcsolati asszisztens

pozíciónkra.

 

  • Gazdasági területen végezted tanulmányaid, és van már 1-2 éves tapasztalatod?
  • Van valamennyi tapasztalatod az ügyfélkezelésben, üzletfejlesztési területen, vagy az ehhez kapcsolódó back-office területeken?
  • Pontos vagy az adminisztráció területén, magabiztosan használod a Office csomag elemeit, esetleg önállóan viszel végig folyamatokat, de emellett imádsz az ügyfelekkel és a kollégákkal beszélgetni?
  • Szemed sem rebben, ha angolul fordulnak hozzád szakmai kérdésekkel, telefonon és írásban?
  • Szívesen beletanulnál az üzletfejlesztés, értékesítés-támogatás világába?
  • Hatékonyan gazdálkodsz az időddel, precíz és pozitív személyiség vagy?

 

Ne habozz, Téged keresünk!

Milyen feladataid lesznek?

  • Munkádnak fontos része lesz, hogy hazai és nemzetközi közép és nagy vállalatokból álló ügyfélkörünkkel és nemzetközi hálózatunk tagjaival is egyeztess majd. Lehetőséged lesz telefonos és online megbeszélések, ügyféltalálkozók lebonyolítására.
  • Beletanulsz majd az ügyféligények felmérésébe;
  • Részt veszel az ajánlatok elkészítésében, koordinálásában és az ehhez kapcsolódó back-office folyamatokban.
  • Munkád során szorosan együttműködsz majd cégcsoportunk üzletágaival: adótanácsadási, számviteli, bérszámfejtési, jogi területeken és digitális megoldásokat fejlesztő IT csapatunkkal is.
     

Munkád hozzájárul a növekedési stratégiánk megvalósításához, ügyfeleink elégedettségének fenntartásához és lehetőséget ad arra, hogy részt vegyél új piacok és ügyfelek feltérképezésében is.

Mit kínálunk?

  • Mindezekért cserébe a sokrétű munka mellett nálunk hatékony munkakultúrára és stabil, de dinamikusan fejlődő háttérre számíthatsz.
  • A versenyképes jövedelem és cafetéria mellett 
  • minden olyan eszközt biztosítunk, amelyre a munkád elvégzéséhez szükséged lehet.
  • A szakmát kiváló mentoroktól sajátíthatod el házon belül. 
  • A mindennapok során modern és barátságos irodánk kínál kiváló munkakörnyezetet,
  • a teendőink rendszerezésében pedig felhőalapú folyamat- és dokumentumkezelő rendszerünk támogat.
     

Különösen szeretjük és támogatjuk, ha tanulsz, szakmai kompetenciáidat fejleszted. Szakmai és nyelvi képzéseket is biztosítunk számodra, a nálunk töltött idő függvényében akár diákhitel-kiváltási és tanulmányi szerződés-programunk igénybevételére is lehetőséged nyílik.

Hosszú távon pedig elérhetővé válik lakáshitel és sabbatical (2 hónapos alkotói szabadság) programunk is.

Modern és szerethető munkakörnyezetet biztosítunk a hatékony munkához. Hétköznapjaink barátságos, családias hangulatban telnek, kollégáinknak igyekszünk számos kényelmi szolgáltatást nyújtani. Kalandjainkat Instagram és Facebook karrieroldalainkon tudod követni.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szakmai asszisztens
  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Üzletfejlesztő

Álláshirdetés jelentése