Állás részletei
-
Cég neve
RSM Hungary Zrt.
-
Munkavégzés helye
Budapest
-
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Nyelvtanulás támogatása
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
-
Elvárások
- Angol felsőfok
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás leírása
Az RSM Hungary cégcsoport üzletfejlesztési csapatába keressük új munkatársunkat komplex ügyfélkezelési és back-office feladatkör ellátására. Kedveled a kihívásokkal teli, változatos és pörgős mindennapokat? Az ügyfélkezelés az egyik erősséged? Akkor küldd el jelentkezésed
Ügyfélkapcsolati asszisztens
pozíciónkra.
- Gazdasági területen végezted tanulmányaid, és van már 1-2 éves tapasztalatod?
- Van valamennyi tapasztalatod az ügyfélkezelésben, üzletfejlesztési területen, vagy az ehhez kapcsolódó back-office területeken?
- Pontos vagy az adminisztráció területén, magabiztosan használod a Office csomag elemeit, esetleg önállóan viszel végig folyamatokat, de emellett imádsz az ügyfelekkel és a kollégákkal beszélgetni?
- Szemed sem rebben, ha angolul fordulnak hozzád szakmai kérdésekkel, telefonon és írásban?
- Szívesen beletanulnál az üzletfejlesztés, értékesítés-támogatás világába?
- Hatékonyan gazdálkodsz az időddel, precíz és pozitív személyiség vagy?
Ne habozz, Téged keresünk!
Milyen feladataid lesznek?
- Munkádnak fontos része lesz, hogy hazai és nemzetközi közép és nagy vállalatokból álló ügyfélkörünkkel és nemzetközi hálózatunk tagjaival is egyeztess majd. Lehetőséged lesz telefonos és online megbeszélések, ügyféltalálkozók lebonyolítására.
- Beletanulsz majd az ügyféligények felmérésébe;
- Részt veszel az ajánlatok elkészítésében, koordinálásában és az ehhez kapcsolódó back-office folyamatokban.
- Munkád során szorosan együttműködsz majd cégcsoportunk üzletágaival: adótanácsadási, számviteli, bérszámfejtési, jogi területeken és digitális megoldásokat fejlesztő IT csapatunkkal is.
Munkád hozzájárul a növekedési stratégiánk megvalósításához, ügyfeleink elégedettségének fenntartásához és lehetőséget ad arra, hogy részt vegyél új piacok és ügyfelek feltérképezésében is.
Mit kínálunk?
- Mindezekért cserébe a sokrétű munka mellett nálunk hatékony munkakultúrára és stabil, de dinamikusan fejlődő háttérre számíthatsz.
- A versenyképes jövedelem és cafetéria mellett
- minden olyan eszközt biztosítunk, amelyre a munkád elvégzéséhez szükséged lehet.
- A szakmát kiváló mentoroktól sajátíthatod el házon belül.
- A mindennapok során modern és barátságos irodánk kínál kiváló munkakörnyezetet,
- a teendőink rendszerezésében pedig felhőalapú folyamat- és dokumentumkezelő rendszerünk támogat.
Különösen szeretjük és támogatjuk, ha tanulsz, szakmai kompetenciáidat fejleszted. Szakmai és nyelvi képzéseket is biztosítunk számodra, a nálunk töltött idő függvényében akár diákhitel-kiváltási és tanulmányi szerződés-programunk igénybevételére is lehetőséged nyílik.
Hosszú távon pedig elérhetővé válik lakáshitel és sabbatical (2 hónapos alkotói szabadság) programunk is.
Modern és szerethető munkakörnyezetet biztosítunk a hatékony munkához. Hétköznapjaink barátságos, családias hangulatban telnek, kollégáinknak igyekszünk számos kényelmi szolgáltatást nyújtani. Kalandjainkat Instagram és Facebook karrieroldalainkon tudod követni.
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
- Szakmai asszisztens
- Értékesítés, Kereskedelem
- Üzletfejlesztő
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése