Állás részletei
-
Cég neve
Eximbank Zrt.
-
Munkavégzés helye
1065 Budapest, Nagymező utca 46-48.
-
Egyéb juttatások
- Szakmai tréningek
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol alapfok
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Eximbank Zrt.
Az EXIM egy integrált keretek között működő bank és biztosító, amelynek alapvető célja, hogy a magyar exportőröknek és beszállítóiknak, továbbá az exportra készülőknek hatékony, az ő működésükre specializált finanszírozási és biztosítási konstrukciókat nyújtson. Küldetésünk, hogy a magyar export globális sikerének pénzügyi motorjaként támogassuk a hazai vállalkozásokat és pénzügyi megoldások segítségével egyfajta útlevelet adjunk a vállalkozások sikeréhez. Az EXIM egyike a világ 85 exporthitel-ügynökségének, így tevékenységünk fókusza, hogy elősegítsük a magyar áruk és szolgáltatások külpiacokon történő minél sikeresebb értékesítését, a magyar exportkapacitások bővítését.
EXIM név alatt az állami hátterű Magyar Export-Import Bank Zrt. (Eximbank Zrt.) és a Magyar Exporthitel Biztosító Zrt. (MEHIB Zrt.), azaz két jogi személy együttese értendő.
Üzemeltetési csapatunkba keresünk új munkatársat határozatlan időtartamra az alábbi munkakörbe:
EXIM név alatt az állami hátterű Magyar Export-Import Bank Zrt. (Eximbank Zrt.) és a Magyar Exporthitel Biztosító Zrt. (MEHIB Zrt.), azaz két jogi személy együttese értendő.
Üzemeltetési csapatunkba keresünk új munkatársat határozatlan időtartamra az alábbi munkakörbe:
Üzemeltetési munkatárs (utazásszervezési fókusszal)
A legfontosabb feladataid lesznek:
- Az EXIM külföldi és belföldi kiküldetéseihez kapcsolódó utazások lebonyolítása a hatályban lévő előírások alapján
- Árajánlatok beszerzése az EXIM által leszerződött partnerein keresztül a kiküldetést kezdeményező által megadott adatok alapján.
- Az engedélyezett kiküldetésekhez kapcsolódóan vonatjegy, gépkocsi, és/vagy repülőjegy, szálláshely és ahhoz kapcsolódó ellátás, utasbiztosítás beszerzése, valamint szükség esetén vízum beszerzése.
- Az igazgatóság vezetői által meghatározott adminisztratív feladatok ellátása.
- Az Üzemeltetési terület operatív működése során a közvetlen vezető által meghatározott feladatok elvégzése.
- Társterületek támogatása, helyettesítés meghatározott feladatszabás szerint.
Az álláshoz tartozó elvárások
- Középfokú állami végzettség;
- Üzemeltetési területen szerzett legalább 2 éves tapasztalat;
- Angol nyelv alapfokú szintű ismerete;
- Általános felhasználói IT ismeretek: MS Word haladó szint, MS Outlook haladó szint, csoportmunka funkciók gyakorlott kezelése, MS Excel haladó szint, adatkezelő funkciók gyakorlott kezelése, MS Powerpoint haladó szint, multifunkciós nyomtatás
- Jó kommunikációs - és kapcsolatteremtő készség, a tapasztalat megszerzésére való nyitottság, alkalmazkodóképesség, önállóság és együttműködésre való készség, szolgáltatási szemlélet, precizitás, pontosság, rugalmasság
Előnyt jelent számodra, ha:
- Nagyvállalati vagy közigazgatási környezetben fenti tevékenységek ellátásában szerzett tapasztalat
- KEF portál használata
- Külföldi és belföldi utaztatási tapasztalat
Amit mi kínálunk cserébe:
- Fejlődési lehetőség egy biztos hátterű, gyorsan fejlődő pénzintézetnél;
- Jó hangulatú, szakmailag rátermett csapat;
- Rugalmas munkavégzés negyedéves munkaidőkeretben;
- Önálló, felelősségteljes munkakör;
- Külső és belső képzések, számos lehetőség szakmai fejlődéshez;
- Támogató munkahelyi légkör
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adatrögzítő
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
Jelentkezés módja:
A fenti pozíció megpályázásához kérjük, kattints a "Jelentkezem" gombra és töltsd fel magyar nyelvű szakmai önéletrajzod.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése