KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit KFT. logo

Üzemeltetési koordinátor

Állás részletei

  • Cég neve

    KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit KFT.

  • Munkavégzés helye

    1033 Budapest, Polgár utca 8-10.

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit KFT.

Üzemeltetési koordinátor

A KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft. (KAV) felelős a hazai járművezetők és közlekedési szakemberek vizsgáinak, alkalmassági vizsgálatainak és utánképzéseinek szervezéséért, lebonyolításáért. A társaság szakmai tevékenysége az összes közlekedési ágazatra, a közúti, a vasúti, a hajózási és a légügyi területre is kiterjed. Az ország valamennyi megyéjében kirendeltséggel és ügyfélszolgálattal rendelkezik, szolgáltatásaival évente közel 400 ezer ügyfelet szolgál ki gördülékenyen és magas színvonalon.

Főbb feladatok, munkák

  • Üzemeltetési tárgyú beszerzések előkészítése: műszaki leírás, adott esetben szerződéses feltételekre javaslat meghatározása, a szerződés teljesítésének figyelemmel kísérése;
  • Részvétel az üzemeltetéssel kapcsolatos feladatok ellátásában és az üzemeltetési költségek tervezésében;
  • Az ingatlanokhoz kapcsolódó beruházások és felújítások műszaki előkészítése;
  • Vagyongazdálkodási feladatok körében az ingatlanállomány naprakész ismerete, üzemeltetési szerződések módosításában való részvétel, javaslattétel az ellátandó feladatokra;
  • Közreműködik az ingatlanok kezelésével, használatával és nyilvántartásával, valamint a Vizsgaközpont munkavállalóinak elhelyezésével kapcsolatos ügyek intézésében;
  • A közszolgáltatási szerződések szakmai előkészítésével és teljesítésével kapcsolatos teljes körű ügyintézés;
  • Részvétel az eszközgazdálkodással kapcsolatos feladatok előkészítésében, javaslattétel a selejtezésre;
  • Mobiltelefonok és mobil kommunikációs szolgáltatások beszerzésének előkészítése, a telefonok nyilvántartása, kiadása, javíttatása, selejtezése;
  • Részvétel a szakterületet érintő szabályzatok kialakításában, elkészítésében;
  • Riportok, beszámolók elkészítése, adminisztratív feladatok ellátása.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Műszaki, pénzügyi, gazdasági vagy közigazgatási végzettség;
  • MS Office magabiztos ismerete;
  • Ingatlanüzemeltetési területen szerzett tapasztalat;
  • Pontosság, precizitás, szoros határidők betartása;
  • Képesség mind az önálló, mind a csapatmunkára;
  • Jó problémamegoldó készség, folyamatszervezési ismeretek;
  • Analitikus és rendszerszemlélet;
  • Tanulásra való hajlandóság.

Amit kínálunk

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Folyamatos szakmai támogatás;
  • Összetartó, vidám, fiatalos csapat.

Jelentkezés módja

Kérjük, hogy a „Jelentkezem” gombra kattintást követően csatolja a bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajzát!

Állás, munka területe(i):

  • Építőipar, Ingatlan
  • Üzemeltető
  • Ingatlankezelő
  • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
  • Anyaggazdálkodás, Beszerzés

Álláshirdetés jelentése