Állás részletei
-
Cég neve
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit KFT.
-
Munkavégzés helye
1033 Budapest, Polgár utca 8-10.
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 3-5 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit KFT.
Üzemeltetési koordinátor
A KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft. (KAV) felelős a hazai járművezetők és közlekedési szakemberek vizsgáinak, alkalmassági vizsgálatainak és utánképzéseinek szervezéséért, lebonyolításáért. A társaság szakmai tevékenysége az összes közlekedési ágazatra, a közúti, a vasúti, a hajózási és a légügyi területre is kiterjed. Az ország valamennyi megyéjében kirendeltséggel és ügyfélszolgálattal rendelkezik, szolgáltatásaival évente közel 400 ezer ügyfelet szolgál ki gördülékenyen és magas színvonalon.
Főbb feladatok, munkák
- Üzemeltetési tárgyú beszerzések előkészítése: műszaki leírás, adott esetben szerződéses feltételekre javaslat meghatározása, a szerződés teljesítésének figyelemmel kísérése;
- Részvétel az üzemeltetéssel kapcsolatos feladatok ellátásában és az üzemeltetési költségek tervezésében;
- Az ingatlanokhoz kapcsolódó beruházások és felújítások műszaki előkészítése;
- Vagyongazdálkodási feladatok körében az ingatlanállomány naprakész ismerete, üzemeltetési szerződések módosításában való részvétel, javaslattétel az ellátandó feladatokra;
- Közreműködik az ingatlanok kezelésével, használatával és nyilvántartásával, valamint a Vizsgaközpont munkavállalóinak elhelyezésével kapcsolatos ügyek intézésében;
- A közszolgáltatási szerződések szakmai előkészítésével és teljesítésével kapcsolatos teljes körű ügyintézés;
- Részvétel az eszközgazdálkodással kapcsolatos feladatok előkészítésében, javaslattétel a selejtezésre;
- Mobiltelefonok és mobil kommunikációs szolgáltatások beszerzésének előkészítése, a telefonok nyilvántartása, kiadása, javíttatása, selejtezése;
- Részvétel a szakterületet érintő szabályzatok kialakításában, elkészítésében;
- Riportok, beszámolók elkészítése, adminisztratív feladatok ellátása.
Az álláshoz tartozó elvárások
- Műszaki, pénzügyi, gazdasági vagy közigazgatási végzettség;
- MS Office magabiztos ismerete;
- Ingatlanüzemeltetési területen szerzett tapasztalat;
- Pontosság, precizitás, szoros határidők betartása;
- Képesség mind az önálló, mind a csapatmunkára;
- Jó problémamegoldó készség, folyamatszervezési ismeretek;
- Analitikus és rendszerszemlélet;
- Tanulásra való hajlandóság.
Amit kínálunk
- Azonnali munkakezdés;
- Versenyképes jövedelem;
- Folyamatos szakmai támogatás;
- Összetartó, vidám, fiatalos csapat.
Jelentkezés módja
Kérjük, hogy a „Jelentkezem” gombra kattintást követően csatolja a bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajzát!
Állás, munka területe(i):
- Építőipar, Ingatlan
- Üzemeltető
- Ingatlankezelő
- Szállítás, Beszerzés, Logisztika
- Anyaggazdálkodás, Beszerzés
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése