Rail Cargo Terminal-BILK Zrt. logó

Ügyfélszolgálati ügyintéző, logisztika területen

Állás részletei

  • Cég neve

    Rail Cargo Terminal-BILK Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1239 Budapest, Európa utca 4.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • 2 műszak
  • Elvárások

    • Angol alapfok
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

A Rail Cargo Terminal - BILK Magyarország egyik vezető kombinált fuvarozási terminálja, amely stratégiai fordítókorongként közvetlen kapcsolatot tart fenn Európa kiemelt jelentőségű tengeri kikötőivel és termináljaival. Korszerű eszközparkkal, fejlett infrastruktúrával, valamint folyamatosan bővülő szolgáltatási portfólióval mind közúti, mind vasúti oldalról 24 órás munkarendben áll ügyfelei rendelkezésére.

  • Fuvarlevelek rögzítése, feldolgozása
  • Konténerforgalom teljes körű ügyintézése
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel
  • Az okmánykezelés elvégzése a partnerekkel kötött szerződésekben meghatározott módon 
  • Középfokú végzettség
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás
  • Számítástechnikai ismeretek (szövegszerkesztés, táblázatkezelés)                
  • Precíz, pontos, megbízható munkavégzés
  • Rugalmasság, fogékonyság az új eljárások iránt
  • Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
  • Nyújtott nappalos munkarend vállalása (napi 12 órás műszak, másnap pihenőnap, havonta 2 hétvégén munkavégzés)
  • Logisztikai szakirányú végzettség
  • 1-3 év irodai / adminisztratív tapasztalat
  • versenyképes juttatási csomag, versenyképes fizetés, bónusz rendszer
  • work-life balance
  • öngondoskodás támogatása
  • sikeres, összetartó, dinamikus csapat
  • stabil, hosszútávú munkahely
  • bejárás támogatása, akár céges buszjárat igénybevételével

fényképes szakmai önéletrajz megküldésével


Álláshirdetés jelentése