Wáberer Medical Center Kft. logó

Ügyfélszolgálati Supervisor

Állás részletei

  • Cég neve

    Wáberer Medical Center Kft.

  • Munkavégzés helye

    1123 Budapest, Alkotás utca 55-61.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Beosztás szerinti munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

Koordinátori csapat irányítása és támogatása
  • A páciens koordinátorok mindennapi munkájának összefogása, támogatása és motiválása.
  • A betegút gördülékenységének biztosítása, operatív problémák proaktív kezelése.
  • Munkaszervezési feladatok támogatása (műszakbeosztás, feladatprioritás stb.).
  • Új kollégák betanításában való aktív részvétel.
  • Folyamatfejlesztési javaslatok előkészítése, implementációk támogatása.
  • Minőségbiztosítási elvárások követése és betartatása a betegút minden szakaszában.
  • A csapat szakmai és kommunikációs színvonalának fenntartása és folyamatos fejlesztése.

Páciensek koordinációja és ügyfélkapcsolat
(Amennyiben szükséges, aktív operatív támogatással is)
  • Páciensek útjának kísérése az érkezéstől a távozásig.
  • Időpontfoglalások, érkeztetés, adatrögzítés, tájékoztatás.
  • Hívások és e-mailek kezelése, biztosítókkal való kapcsolattartás.
  • Fizetések kezelése, számlázás felügyelete.

Kapcsolattartás és belső együttműködés
  • Folyamatos kommunikáció az orvosokkal, egészségügyi személyzettel és társosztályokkal.
  • Együttműködés a cégcsoport értékesítési csapatával.
  • A várakozási idők csökkentését célzó folyamatok koordinálása.

Adminisztratív és operatív feladatok
  • Várótermi technikai eszközök működésének felügyelete, hibák jelzése.
  • Rendezett és igényes munkakörnyezet fenntartása.
  • Betegelégedettségi felmérések menedzselése.
  • Részvétel projekt- és fejlesztési feladatokban.

Elvárások

  • Tapasztalat ügyfélkapcsolati / recepciós / koordinációs területen: csoportvezetői vagy senior felelősségi kör.
  • Kiváló kommunikációs és szervezési készség, magabiztos döntéshozatal.
  • Középfokú végzettség.
  • MS Office felhasználói szintű ismerete.
  • Aktív, legalább középfokú angol nyelvtudás (szóban és írásban).
  • Felelősségteljes, megbízható, együttműködő hozzáállás.
  • Ápolt, igényes megjelenés.
  • Két műszak vállalása (délelőtt és délután), hétfőtől szombatig, a Wáberer Medical Center nyitvatartásához igazodva.

Előnyt jelent

  • Befejezett vagy folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok.
  • Magánegészségügyi vagy egészségügyi környezetben szerzett tapasztalat.
  • Folyamat- és rendszerszemlélet, értékesítési affinitás.

Amit kínálunk

  • Tőkeerős tulajdonosi hátteret, stabil javadalmazási rendszert.
  • 21. századi modern munkakörnyezetet a XII. kerület legmodernebb irodaházában.
  • Magánegészségügyi piac sajátosságainak megismerését.
  • Hosszú távú munkalehetőséget.
  • Kooperatív kollégákat.

Céginformáció

Szeretnél egy olyan munkahelyen dolgozni, ahol a munkádnak valóban érezhető hatása van a napi működésre?
Ha van tapasztalatod ügyfélkapcsolati, recepciós vagy koordinátori területen…, ha készen állsz arra, hogy egy csapatért is felelősséget vállalj, akkor küldd meg a jelentkezésed részünkre!
Egy stabilan növekvő magánegészségügyi intézményben kínálunk lehetőséget, ahol a szakmai fejlődés, a csapatmunka és a felelősségteljes döntéshozatal a mindennapok része.
Olyan kollégát keresünk, aki magabiztos, önálló, képes rendszert tartani és a csapat irányítása szerepben is helyt tud állni.
Csapatunkban a helyed, ha…
  • Érdekel az egészségügy és fontos számodra az emberek támogatása, akár közvetetten is.
  • Szereted kézben tartani a folyamatokat, jól átlátod a napi operatív működést, és könnyen megtalálod a megoldást bármilyen helyzetben.
  • Empatikus, határozott és magabiztos vagy, szeretsz példát mutatni és iránymutatást adni.
  • Motivál, hogy a koordinátori csapat szakmai fejlődését is támogasd és olyan rendszert alakíts ki, amelyben mindenki pontosan tudja a feladatát.
  • Fontos számodra a minőségi betegút, a proaktív működés, valamint a pozitív pácienstapasztalat kialakítása.
  • Nyitott vagy fejlődni, és együttműködően dolgozni az egészségügyi személyzettel és a társosztályokkal.

Álláshirdetés jelentése