Europ Assistance Magyarország Kft. logo

Ügyfélszolgálati specialista – egészségügyi terület

Állás részletei

  • Cég neve

    Europ Assistance Magyarország Kft.

  • Munkavégzés helye

    1134 Budapest, Váci út 36-38.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Folyamatos munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Europ Assistance Magyarország Kft.
Telefonos ügyfélszolgálati csapatunk bajba jutott Ügyfeleink számára nyújt támogatást, hogy időben orvosi ellátáshoz jussanak, vagy megérkezzen hozzájuk a megfelelő szakember, aki elhárítja a problémát. Szükség esetén segítünk szállást találni számukra, vagy a hazautazásuk megszervezését is átvállaljuk.

Ügyfélszolgálati specialista – egészségügyi terület

Amit kínálunk:

Fokozatos betanításra számíthatsz, és arra, hogy melletted leszünk, nem csak az első időszakban. Szeretnénk, ha örömmel végeznéd a feladatodat, az Ügyfelek támogatását. Szeretnénk, ha sokrétű tudást, tapasztalatot szereznél meg a nálunk töltött időszak alatt szolgáltatásainkkal és az Ügyfelek kezelésével kapcsolatban egyaránt.
Ahogy nő a rutinod, szívesen bevonunk olyan feladatokba, amelyek segítenek kilépni a napi telefonhívások közül, és újdonságot jelenthetnek számodra.
Ahhoz, hogy hosszú távon legyél a munkatársunk rugalmas munkarendet, betanulásodat követően akár home office lehetőséget, támogató csapatot, negyedéves bónuszt és egészségmegőrző szolgáltatásokat biztosítunk számodra.

Főbb feladatok, munkák:

  • Bejövő telefonhívásokat fogadsz. Telefonon egyeztetsz és az ügy lezárásáig folyamatosan kapcsolatban vagy az Ügyfelünkkel, hogy minél pontosabb információval rendelkezz, és ennek megfelelően tudd megszervezni számára a segítséget.
  • Kapcsolatot tartasz külföldi és belföldi egészségügyi szolgáltatókkal, kórházakkal telefonon és e-mailen keresztül.
  • Magabiztosan kezeled a rendszereinket, és pontosan végzed el az adminisztratív teendőket.
  • Sok termékünk, szolgáltatásunk van, ezért folyamatos képzéseken veszel részt és tesztekkel bizonyítod, hogy elsajátítottad a szükséges ismereteket.

Az álláshoz tartozó elvárások:

Ügyfeleink éjjel és hétvégén is számíthatnak ránk, ezért több műszakban, folyamatos munkarendben (0-24) dolgozunk. Főbb pontok:
  • 8,5 órás műszakok;
  • délelőtt- és délután kezdődő műszakok hetente váltakozva;
  • havi 2-3 hétvégi nap vállalása (ilyen esetben a pihenőnap hétköznapra esik);
  • hosszútávon előfordulhat havi 1-3 éjszakai műszak vállalása
Az Ügyfeleink nagy részével könnyen megy a kommunikáció, de nem titok, hogy vannak nehezebb percek, napok. Ezért elsősorban pozitív szemléletet, kiemelkedő problémamegoldó képességet, és őszinteséget várunk.  
A napi munkavégzéshez elengedhetetlen, ezért fontos, hogy legalább aktív középfokú angol nyelvtudással rendelkezz.
Legyen legalább középfokú végzettséged, amit egészségügyi területen szereztél meg.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

Mindenképpen előny, ha már rendelkezel munkapasztalattal ügyfélszolgálati pozícióban vagy egészségügyi területen.

Állás, munka területe(i):

  • Egészségügy, Gyógyszeripar
  • Egészségügyi asszisztens
  • Nővér, Szakápoló
  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat

Jelentkezés módja:

A fentiek alapján, ha szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, kíváncsian várjuk a szakmai pályázatodat fizetési igényed megjelölésével angol és/vagy magyar nyelven.

Álláshirdetés jelentése