Menzies Aviation (Hungary) Kft. logo

Ügyfélszolgálati munkatárs (jegyértékesítő) Liszt Ferenc Repülőtér

Állás részletei

  • Cég neve

    Menzies Aviation (Hungary) Kft.

  • Munkavégzés helye

    1185 Budapest

  • Fizetés

    Bónusz
  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Munkába járás támogatás
    • Sport támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Részmunkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Folyamatos munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Menzies Aviation (Hungary) Kft.

Ügyfélszolgálati munkatárs (jegyértékesítő) Liszt Ferenc Repülőtér

Főbb feladatok, munkák

Mi lesz a feladatod Ügyfélszolgálati munkatársként?
Ügyfélszolgálati munkatársként többek között a repülőjegy értékesítés, poggyász – és egyéb szolgáltatások díjainak beszedése, utasok tájékoztatása, segítségnyújtás lesz a fő feladatod!
Természetesen mindezt megelőzi egy 1,5 hetes elméleti oktatás, ahol profi oktatóktól tanulod meg a munkakör minden fortélyát. Ezt követően 1 hónapig egy tapasztalt kolléga lesz veled, aki segít elsajátítani az elméletben megtanultakat a gyakorlatban is. Mindemellett e-learning kurzusokat is el kell végezni.

A csapatról:
Családias, fiatalos és összetartó a csapatunk, ahol biztosan Te is meg fogod találni a saját társaságodat, leendő barátaidat.

Hol fogsz dolgozni?
A repülőtér 2-es terminál indulási szintjén található jegyeladó pultoknál, vagy közvetlenül a gépek beszállító kapuinál.

Kicsit bővebben a feladataidról:

  • Segítséget nyújtasz majd az utasoknak személyesen, telefonon vagy e-mailen keresztül, magyar vagy akár angol nyelven
  • Részt veszel a beszállítókapuknál történő beszállítás munkafolyamatában, azaz ellenőrzöd az utasok kézipoggyászát, hogy az adott légitársasági szabályzatnak megfelel-e, szükség esetén pedig a fizetendő extra díjakat beszeded
  • Légitársasági és egyéb rendszereket kell használnod az egyes díjak beszedéséhez, ezekről statisztikát kell vezetned
  • Készpénz forgalmat kell lebonyolítanod, számlát/nyugtát kell írnod az utasok részére
  • Nap végén riportot készítesz a napi forgalmadról, illetve a légitársasági és egyéb rendszerekben rögzíted a napi fizettetéseidet
  • Járatrendellenesség (késés, törlés, túlkönyvelés) esetén segítséget nyújtasz az utasoknak: pl. tartod a kapcsolatot a légitársasággal, intézed az utasok átfoglalását, szállást valamint transzfert a részükre stb.
  • Kapcsolatot tartod majd a légitársaságokkal és esetlegesen az immigration irodákkal
  • A check-ines kollégák munkájának segítése is a munkaköröd része lesz, egyéb adminisztratív feladatokban

Az álláshoz tartozó elvárások

Mikor érdemes hozzánk jelentkezned?

  • Ha van legalább középfokú végzettséged és kommunikációs szintű angol nyelvtudásod
  • Ha jól tudsz alkalmazkodni a változatos munkaidőhöz és nem vagy stresszes alkat
  • Ha szeretsz csapatban dolgozni, de képes vagy önálló döntéseket is hozni
  • Ha szereted, hogy minden nap más, minden nap újabb kihívásokat rejt magában
  • Szeretnéd a nyelvtudásod fejleszteni illetve a nyelvet gyakorolni
  • Nem riadsz meg a pénzkezeléstől, számla írástól
  • Pontosan és precízen végzed a munkád


Pár dolog, amire készülj fel:

  • Időnként lesznek túlóráid, aminek elszámolása havonta történik, ezeknek a száma a téli és nyári menetrend alatt változó lehet.
  • A repülőtér egy ilyen üzem: sosem lehet unatkozni. Bármikor előfordulhat járatkésés,- törlés így ez a munkaidő meghosszabbítását eredményezheti.
  • A beosztásod a repülőgépek menetrendjéhez fog igazodni, emiatt is lesz változatos a munkarended. A beosztásod minden hónap 20. napján e-mailben kapod meg, a teljes következő hónapra vonatkozóan. Havonta min. egy szabad hétvégével tudsz kalkulálni, aminek egy vasárnapot mindenképpen tartalmaznia kell. A szabadnapjaid többsége hétköznapra fog esni, de legalább tudsz hivatalos ügyeket is intézni! :)
  • A változatos munkarendből kifolyólag több műszakban fogsz dolgozni. A cég biztosítja számodra a haza- és beszállítást, amennyiben 22:00 után végzel vagy 06:00 előtt kezdesz. Ha autóval jönnél dolgozni, abban az esetben a repülőtéri parkolást biztosítjuk részedre!
  • Sokat fogsz tanulni az első pár hónapban, és később is lesznek váratlan helyzetek, de a kollégák és az oktatók mindig a segítségedre lesznek.
  • Pénzkezeléssel járó munkakörről van szó, ezért elvárt, hogy mindig precízen és pontosan végezd a munkádat.

Amit kínálunk

Ezért éri meg nálunk dolgozni:

    • A fizetésedet bónuszokkal, extra jutalmakkal egészítjük ki, hogy megköszönjük a jó munkádat.
    • 18:00-06:00 közötti munkavégzés esetén az alapbéredet 40%-os bérpótlékkal egészítjük ki.
    • Cafeteria - már a második hónaptól jár, amit OTP Szépkártyára fogsz megkapni.
    • Számos hazai wellness szállodába foglalhatsz szállást kedvezményesen, illetve kedvezményesen vásárolhatsz fitnesz vagy uszoda bérletet is.
    • Mivel a céget képviseled a munkád során, így elegáns munkaruha szettet biztosítunk a belépési csomag részeként.
    • A túlóráid mindig, minden hónap végén kifizetésre kerülnek!
    • Lehetőség, hogy külföldön is kipróbáld magad! Ha jól végzed a munkád, 3 év után támogatjuk a Menzies bármely küldföldi bázisára történő áthelyezésedet.

Cégen belül folyamatos fejlődési lehetőség vár rád, hogy akár más pozíciókban is kipróbáld magad! Mi örülünk, ha valaki ambíciózus, és itt a nyelvtudásodat is aktívan fogod használni és fejleszteni.

Jelentkezés módja

Úgy érzed, hogy testhez álló lenne számodra a feladat?
Akkor kattints a „jelentkezem” gombra, és küldd el az önéletrajzodat!


Álláshirdetés jelentése