Állás részletei
-
Cég neve
Menzies Aviation (Hungary) Kft.
-
Munkavégzés helye
1185 Budapest
-
Fizetés
Bónusz -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Munkába járás támogatás
- Sport támogatás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Részmunkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Folyamatos munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás leírása
Ügyfélszolgálati munkatárs (jegyértékesítő) Liszt Ferenc Repülőtér
Főbb feladatok, munkák
Mi lesz a feladatod Ügyfélszolgálati munkatársként?
Ügyfélszolgálati munkatársként többek között a repülőjegy értékesítés, poggyász – és egyéb szolgáltatások díjainak beszedése, utasok tájékoztatása, segítségnyújtás lesz a fő feladatod!
Természetesen mindezt megelőzi egy 1,5 hetes elméleti oktatás, ahol profi oktatóktól tanulod meg a munkakör minden fortélyát. Ezt követően 1 hónapig egy tapasztalt kolléga lesz veled, aki segít elsajátítani az elméletben megtanultakat a gyakorlatban is. Mindemellett e-learning kurzusokat is el kell végezni.
A csapatról:
Családias, fiatalos és összetartó a csapatunk, ahol biztosan Te is meg fogod találni a saját társaságodat, leendő barátaidat.
Hol fogsz dolgozni?
A repülőtér 2-es terminál indulási szintjén található jegyeladó pultoknál, vagy közvetlenül a gépek beszállító kapuinál.
Kicsit bővebben a feladataidról:
- Segítséget nyújtasz majd az utasoknak személyesen, telefonon vagy e-mailen keresztül, magyar vagy akár angol nyelven
- Részt veszel a beszállítókapuknál történő beszállítás munkafolyamatában, azaz ellenőrzöd az utasok kézipoggyászát, hogy az adott légitársasági szabályzatnak megfelel-e, szükség esetén pedig a fizetendő extra díjakat beszeded
- Légitársasági és egyéb rendszereket kell használnod az egyes díjak beszedéséhez, ezekről statisztikát kell vezetned
- Készpénz forgalmat kell lebonyolítanod, számlát/nyugtát kell írnod az utasok részére
- Nap végén riportot készítesz a napi forgalmadról, illetve a légitársasági és egyéb rendszerekben rögzíted a napi fizettetéseidet
- Járatrendellenesség (késés, törlés, túlkönyvelés) esetén segítséget nyújtasz az utasoknak: pl. tartod a kapcsolatot a légitársasággal, intézed az utasok átfoglalását, szállást valamint transzfert a részükre stb.
- Kapcsolatot tartod majd a légitársaságokkal és esetlegesen az immigration irodákkal
- A check-ines kollégák munkájának segítése is a munkaköröd része lesz, egyéb adminisztratív feladatokban
Az álláshoz tartozó elvárások
Mikor érdemes hozzánk jelentkezned?
- Ha van legalább középfokú végzettséged és kommunikációs szintű angol nyelvtudásod
- Ha jól tudsz alkalmazkodni a változatos munkaidőhöz és nem vagy stresszes alkat
- Ha szeretsz csapatban dolgozni, de képes vagy önálló döntéseket is hozni
- Ha szereted, hogy minden nap más, minden nap újabb kihívásokat rejt magában
- Szeretnéd a nyelvtudásod fejleszteni illetve a nyelvet gyakorolni
- Nem riadsz meg a pénzkezeléstől, számla írástól
- Pontosan és precízen végzed a munkád
Pár dolog, amire készülj fel:
- Időnként lesznek túlóráid, aminek elszámolása havonta történik, ezeknek a száma a téli és nyári menetrend alatt változó lehet.
- A repülőtér egy ilyen üzem: sosem lehet unatkozni. Bármikor előfordulhat járatkésés,- törlés így ez a munkaidő meghosszabbítását eredményezheti.
- A beosztásod a repülőgépek menetrendjéhez fog igazodni, emiatt is lesz változatos a munkarended. A beosztásod minden hónap 20. napján e-mailben kapod meg, a teljes következő hónapra vonatkozóan. Havonta min. egy szabad hétvégével tudsz kalkulálni, aminek egy vasárnapot mindenképpen tartalmaznia kell. A szabadnapjaid többsége hétköznapra fog esni, de legalább tudsz hivatalos ügyeket is intézni! :)
- A változatos munkarendből kifolyólag több műszakban fogsz dolgozni. A cég biztosítja számodra a haza- és beszállítást, amennyiben 22:00 után végzel vagy 06:00 előtt kezdesz. Ha autóval jönnél dolgozni, abban az esetben a repülőtéri parkolást biztosítjuk részedre!
- Sokat fogsz tanulni az első pár hónapban, és később is lesznek váratlan helyzetek, de a kollégák és az oktatók mindig a segítségedre lesznek.
- Pénzkezeléssel járó munkakörről van szó, ezért elvárt, hogy mindig precízen és pontosan végezd a munkádat.
Amit kínálunk
Ezért éri meg nálunk dolgozni:
- A fizetésedet bónuszokkal, extra jutalmakkal egészítjük ki, hogy megköszönjük a jó munkádat.
- 18:00-06:00 közötti munkavégzés esetén az alapbéredet 40%-os bérpótlékkal egészítjük ki.
- Cafeteria - már a második hónaptól jár, amit OTP Szépkártyára fogsz megkapni.
- Számos hazai wellness szállodába foglalhatsz szállást kedvezményesen, illetve kedvezményesen vásárolhatsz fitnesz vagy uszoda bérletet is.
- Mivel a céget képviseled a munkád során, így elegáns munkaruha szettet biztosítunk a belépési csomag részeként.
- A túlóráid mindig, minden hónap végén kifizetésre kerülnek!
- Lehetőség, hogy külföldön is kipróbáld magad! Ha jól végzed a munkád, 3 év után támogatjuk a Menzies bármely küldföldi bázisára történő áthelyezésedet.
Cégen belül folyamatos fejlődési lehetőség vár rád, hogy akár más pozíciókban is kipróbáld magad! Mi örülünk, ha valaki ambíciózus, és itt a nyelvtudásodat is aktívan fogod használni és fejleszteni.
Jelentkezés módja
Úgy érzed, hogy testhez álló lenne számodra a feladat?
Akkor kattints a „jelentkezem” gombra, és küldd el az önéletrajzodat!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése