Állás részletei
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- a központi ügyfélszolgálatra bejövő hívások kezelése (ügyfélpanasz vagy segítséget kérő hívások) ;
Elvárások
- nappali tagozatos aktív vagy 25 év alatti passzív féléves jogviszony;
- min heti 2-3 nap vállalása hétfőtől szombatig napi 8 órában, 08.00 - 18.00 óráig
- kiváló kommunikációs készség;
- barátságos, megnyerő személyiség;
- kedves, türelmes, de határozott személyiség
Amit kínálunk
- br. 2250 Ft-os órabér;
- hosszú távú munkalehetőség;
- igény esetén szakmai gyakorlati idő leigazolása;
Céginformáció
A Job Force Iskolaszövetkezet 2013-ban jött létre a Work Force csoport tagjaként. Célunk, hogy a diákoknak értékes munkalehetőségeket biztosítsunk, amelyek segítik őket a jövőjük megalapozásában. Legyen szó adminisztratív feladatokról, vendéglátásról, kereskedelemről vagy informatikától, nálunk mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbb diákmunkát vagy gyakorlati helyet.
Szeretsz beszélgetni, jól kezeled a helyzeteket, és még suliba is jársz? Akkor ez neked szól!
Ügyfélszolgálati munkatárs pozícióba nappali tagozatos diákokat keresünk a Lidl központi irodaházban!
Szeretsz beszélgetni, jól kezeled a helyzeteket, és még suliba is jársz? Akkor ez neked szól!
Ügyfélszolgálati munkatárs pozícióba nappali tagozatos diákokat keresünk a Lidl központi irodaházban!
Jelentkezés módja
Amennyiben pozíciónk felkeltette érdeklődésed ne késlekedj, jelentkezz magyar nyelvű önéletrajzod feltöltésével!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
