Állás részletei
-
Cég neve
Grafton Recruitment
-
Munkavégzés helye
Budapest XI. kerület
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Grafton Recruitment
Ügyfélszolgálati és irodai asszisztens (2 éves határozott időre!) (103-6-43993/PR)
Feladatok:
Szereted a sokrétű, mozgalmas feladatköröket, amiben egyszerre tudsz az ügyfelekkel kapcsolatot tartani, a munkatársak munkáját és még az iroda működését is támogatni?
Partnerünk pontosan ilyen munkaerőt keres két éves határozott időre Ügyfélszolgálati és irodai asszisztens pozícióba.
A cég nemzetközi háttér rendelkezik és fogászati implantátumokkal foglalkozik.
Az alábbi feladatokból áll a munkakör:
- Értékesítési csapat támogatása
- Megrendelések rögzítése és nyomon követése SAP-ban
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel, társosztályokkal
- Irodaszerek megrendelése
- Futárok fogadása, csomagok küldése
- Szerződések előkészítése, számlák kezelése
- Raktárkészletek adminisztrálása
Partnerünk pontosan ilyen munkaerőt keres két éves határozott időre Ügyfélszolgálati és irodai asszisztens pozícióba.
A cég nemzetközi háttér rendelkezik és fogászati implantátumokkal foglalkozik.
Az alábbi feladatokból áll a munkakör:
- Értékesítési csapat támogatása
- Megrendelések rögzítése és nyomon követése SAP-ban
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel, társosztályokkal
- Irodaszerek megrendelése
- Futárok fogadása, csomagok küldése
- Szerződések előkészítése, számlák kezelése
- Raktárkészletek adminisztrálása
Elvárások:
Várjuk jelentkezésed, amennyiben:
- Folyékonyan kommunikálsz angolul szóban és írásban is
- Dolgoztál már valamilyen vállalatirányítási rendszerben (pl.: SAP, Oracle vagy akár saját fejlesztésű)
- Rendelkezel minimum 1 éves munkatapasztalattal irodai adminisztráció, ügyfélszolgálat területen
- Nem okoz gondot a határozott idejű szerződés
- Lendületes, agilis személyiség vagy, aki szívesen dolgozik egy fiatal, családias csapatban
- Folyékonyan kommunikálsz angolul szóban és írásban is
- Dolgoztál már valamilyen vállalatirányítási rendszerben (pl.: SAP, Oracle vagy akár saját fejlesztésű)
- Rendelkezel minimum 1 éves munkatapasztalattal irodai adminisztráció, ügyfélszolgálat területen
- Nem okoz gondot a határozott idejű szerződés
- Lendületes, agilis személyiség vagy, aki szívesen dolgozik egy fiatal, családias csapatban
Amit a megbízónk kínál:
Juttatások:
- Cafetéria
- Utazási támogatás
- Alkalmankénti Home Office
- Remek tapasztalat szerzési lehetőség egy izgalmas és összetett munkakörben
- Cafetéria
- Utazási támogatás
- Alkalmankénti Home Office
- Remek tapasztalat szerzési lehetőség egy izgalmas és összetett munkakörben
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
- Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
- Telefonos ügyfélszolgálat
- Vevőszolgálat
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése