Állás részletei
Állás leírása
Feladatok
HARPS Hungary ügyfélszolgálati asszisztenseként elsősorban az árajánlatok készítéseért, partnerek kapcsolattartásért, megrendelések és tranzakciók feldolgozásáért lesz felelős.
Ez egy határozott idejű (2024. május 1-től október 31-ig), teljes munkaidős munkakör.
Elvárások
- Főiskolai vagy alapképzés
- Legalább 1 év releváns tapasztalat
- Vállalatirányitási rendszerek ismerete
- Angol nyelvtudás
- Kiváló ügyfélorientált, kommunikációs és interperszonális kompetenciák
- Erős problémamegoldó készség
- Proaktív hozzáállás az önálló munkához és a csapatban való munkavégzés képességéhez
- Jártas a Microsoft Office-ban, a Google Drive-ban
Amit kínálunk
Amit kínálunk
- Versenyképes kompenzáció és havi Cafeteria próbaidő után
- Folyamatos támogatás a felettestől
- Céges mobiltelefon
- Modern iroda sokszínű és inspiráló kollégákkal
Céginformáció
HARPS Global vezető kesztyűgyártó vállalat, amely világszerte számos gyártóüzemmel és értékesítési irodával rendelkezik. A HARPS Hungary magyarországi értékesítési leányvállalata aktívan keres jó kommunikációs készséggel rendelkező ügyfélorientált személyt, hogy ügyfélszolgálati asszisztensként csatlakozzon a csapatunkhoz.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése