Állás részletei
-
Cég neve
JOB Kft.
-
Munkavégzés helye
Budapest -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
›› CÉGINFORMÁCIÓ
Partnercégünk 3. kerületi irodájába keresünk levelezési adminisztrátor munkakörben új kollégát, 3 hónapos határozott időre.
›› FELADATOK:
- A beérkező ügyfél-e-mailek kezelése és megválaszolása előre elkészített sablonlevelek alapján;
- Az ügyfélmegkeresésekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése (adatok rögzítése, státuszok frissítése a rendszerben);
- A kommunikáció pontos és udvarias lebonyolítása a cég irányelveinek megfelelően;
- A folyamatok dokumentálása és az ügyintézési határidők betartása;
- Törzsadatok kezelése (információk rögzítése, iktatása);
- Együttműködés a belső csapatokkal a beérkező megkeresések megfelelő kezeléséhez.
›› ELVÁRÁSOK:
- Középfokú végzettség;
- Hasonló területen szerzett tapasztalat;
- MS Office felhasználó szintű ismerete (Word, Excel, Outlook);
- Pontos, precíz munkavégzés és jó szövegértési készség;
- Udvarias, ügyfélközpontú kommunikáció;
- Önálló, megbízható munkavégzés.
›› TOVÁBBI HASZNOS INFORMÁCIÓ
Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
